Data: 2010-02-12 15:04:44 | |
Autor: wiatrak | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
Użytkownik <assembea@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hl3lp7$f5m$1inews.gazeta.pl... W związku z nową TOiP lukasa. Czy aby uciec od opłat za lukasowe e-konto PLUS, Ale do 14-tego włącznie masz ekonto pro, gdzie jeast wymóg 5k. Spełniłeś warunki? Spełniłeś. A dopiero od 15-go zmienia Ci się na e konto plus . I od 15-go mając 10k tez spełniasz warunki. Czy nie tak? wiatrak |
|
Data: 2010-02-12 14:12:37 | |
Autor: UHF | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> napisał(a):
Ale do 14-tego włącznie masz ekonto pro, gdzie jeast wymóg 5k. Spełniłeś warunki? Spełniłeś.10k tez spełniasz warunki. Czy nie tak? Dosłownie interpretujac regulamin wychodziło by że jednak nie. Jako średnie saldo liczą sumę sald na koniec poszczególnych dni podzieloną przez ilość dni w miesiącu. Czyli należało by trzymać od połowy lutego conajmniej ~15k żeby na koniec średnie >10k wyszło. -- |
|
Data: 2010-02-12 14:26:25 | |
Autor: | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
UHF <uhf_online.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Dosłownie interpretujac regulamin wychodziło by że jednak nie. No właśnie. :( Można by rzecz: czas uciekać z lukasa. Sęk w tym, że na lukasowe konto mają wrócić środki z lokat zakładanych przeze mnie w ciągu ostatniego roku w OF i Meritum. Ciekawe, czy uda mi się z tego jakoś wybrnąć. -- |
|
Data: 2010-02-12 15:04:36 | |
Autor: UHF | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
<assembea.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
No właśnie. :( Można by rzecz: czas uciekać z lukasa. BTW: praktykował już ktoś z Was likwidację konta w Lukasie? Jak to zrobić "bez skuchy", żeby jeszcze na koniec jakichś opłat sobie nie doliczyli? -- |
|
Data: 2010-02-12 16:29:08 | |
Autor: Curious | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
No właśnie. :( Można by rzecz: czas uciekać z lukasa. Kilka miesięcy temu likwidowałem konto wspólne i bardzo sprawnie to poszło - jedna wizyta i po kłopocie. Kiedyś był z tym większy kłopot. |
|
Data: 2010-02-13 13:21:48 | |
Autor: Tomasz Opalski | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
UHF <uhf_online.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ja kilka tygodni temu zamknąłem eKonto PRO od ręki. Tyle, że nie miałem karty ani żadnych długoterminowych produktów, więc tylko usunąłem dostawców, zlecenia, zamknąłem KO i po wykonaniu przelewu w tym samym dniu przespacerowałem się do oddziału. Tomek -- |
|
Data: 2010-02-12 16:52:58 | |
Autor: Zbigniew Demidowicz | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
<assembea.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
UHF <uhf_online.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Dosłownie interpretujac regulamin wychodziło by że jednak nie. No właśnie. :( Można by rzecz: czas uciekać z lukasa. Sęk w tym, że na Zmiana warunków korzystania z konta, a jednym z nich jest TOiP, daje klientowi możliwość nieprzyjęcia ich z wypowiedzenia umowy bez ponoszenia kosztów dodatkowych (czyli na warunkach przed ogłoszenia tych zmian). Oczywiście bank powinien *skutecznie* powiadomić klienta o zmianie, a klient z takiej możliwości 'bezbolesnego' pożegnania się z bankiem może korzystać w określonym czasie. Czy jest taki zapis istnieje gdzieś, czy tak tylko mi się marzy? -- |
|
Data: 2010-02-12 09:26:33 | |
Autor: Tomek z Wawy | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
On 12 Lut, 17:52, "Zbigniew Demidowicz" <dezet.SKA...@gazeta.pl>
wrote: Zmiana warunków korzystania z konta, a jednym z nich jest TOiP, daje klientowi Idziesz do oddziału, mówisz: "chcę zamknąć konto", po 10 minutach wychodzisz z papierem "umowę rozwiązano na mocy porozumienia stron". W czym tkwi problem? Mnie naliczyli opłatę za token i jakieś nie odsetki za to jeszcze karne, więc wyczyściłem konto i zamknąłem tego samego dnia i po problemie. |
|
Data: 2010-02-12 18:00:44 | |
Autor: Zbigniew Demidowicz | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
Tomek z Wawy <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał(a):
Idziesz do oddzia=B3u,... W czym tkwi problem?... Byłeś w o tyle prostej sytuacji, że być może nie miałeś lokaty otwartej zanim nowa TOiP pojawiła się... Obawiam się, że zamknięcie konta wymusi zerwanie lokaty (od niej dotychczas spływały odsetki co kwartał), a to by było bolesne... Mylę się? -- |
|
Data: 2010-02-12 20:20:01 | |
Autor: MarcinF | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
Zbigniew Demidowicz wrote:
Obawiam się, że zamknięcie konta wymusi zerwanie lokaty (od niej dotychczas raczej nie, bo w lukase lokaty sa dla posiadaczy kont, ale zamiast wypowiadac umowe mozna zmienic pakiet na darmowe e-konto |
|
Data: 2010-02-12 20:27:12 | |
Autor: Zbigniew Demidowicz | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
MarcinF <marfi@interia.pl> napisał(a):
raczej nie, bo w lukase lokaty sa dla posiadaczy kont, ale zamiast a jesteś pewien, że zmieniając Pro na eKonto lokata ta nie ucierpi, tzn. nadal będzie istnieć - z tym samym nr bankowym, będzie miała podgląd z eKonta i będzie nią można procedować w razie potrzeby? -- |
|
Data: 2010-02-12 21:41:08 | |
Autor: wiatrak | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <dezet.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hl4dj0$gaa$1inews.gazeta.pl...
Nic nie ucierpi. Logujesz sie do konta, wchodzisz w informacje o koncie, klikasz : zmień. Zmieniasz pakiet na e konto , zatwierdzasz tokenem, i w tym momencie masz zmieniony pakiet. Nie rób tego przed 15-tym , bo zabulisz 35 złotych. Od 15-tego "tylko" dychę. wiatrak |
|
Data: 2010-02-12 12:51:52 | |
Autor: Jacenty | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
Zwracam uwagę, że samo trzymanie na dawnym ekoncie Pro kwoty 10 000 zł
nie zwalnia z opłaty za prowadzenie konta. Dodatkowym warunkiem jest wpływ 2000 zł. Ja się w najbliższym tygodniu pożegnam z tym bankiem. |
|
Data: 2010-02-12 21:57:38 | |
Autor: MarcinF | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
Jacenty wrote:
Zwracam uwagę, że samo trzymanie na dawnym ekoncie Pro kwoty 10 000 zł ale my mowimy o migracji do pakietu "e-konto" ktory jest darmowy bez takich warunkow |
|
Data: 2010-02-13 14:06:04 | |
Autor: atman | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
Użytkownik "Jacenty" <jgasowski@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7ad1c04c-4351-4eed-b7c9-c604d03504da@j31g2000yqa.googlegroups.com... Zwracam uwagę, że samo trzymanie na dawnym ekoncie Pro kwoty 10 000 zł Do jakiego zrobisz przesiadkę ? |
|
Data: 2010-02-13 16:04:10 | |
Autor: Zbigniew Demidowicz | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> napisał(a):
... Nic nie ucierpi. Logujesz sie do konta, wchodzisz w informacje o koncie, klikasz : zmień... Dzięki wiatrak za info :) W szczególności to o możliwości zmiany kont zdalnie, bez potrzeby meldunku w placówce. Wstyd mi się przyznać - będąc klientem niemal od początku ich działalności, nie przyszło mi do głowy by sprawdzać menu. Ot, konto od jakiegoś czasu wykorzystuję w minimalnym zakresie, tak by samo nie 'zginęło', i nie sprawiało zbędnych wydatków. -- |
|
Data: 2010-02-13 19:00:30 | |
Autor: MarcinF | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
wiatrak wrote:
Nie rób tego przed 15-tym , bo zabulisz 35 złotych. Od 15-tego "tylko" dychę. infolinia tez radzi by nie robic tego przed 15, poza tym podobno przez pierwsze 3 miesiace maja nie pobierac tej dychy, ale na stronie nie znalazlem potwierdzenia |
|
Data: 2010-03-10 10:42:33 | |
Autor: jgor5 | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
MarcinF <marfi@interia.pl> napisał(a):
wiatrak wrote:pierwsze 3 miesiace Sprawdził już ktoś przejście z ekonta plus na ekonto, jak jest z pobieraniem tej opłaty 10zł? -- |
|
Data: 2010-03-10 05:05:24 | |
Autor: ls | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
On 10 Mar, 11:42, " jgor5" wrote:
Sprawdził już ktoś przejście z ekonta plus na ekonto, jak jest z pobieraniem Tak: ja po 15 II zmieniłem z e-konta pro na e-konto. Pobieranie prowizji ustawione było na 2., ale o dziwo, 2 III nic nie pobrali. Zobaczymy, co będzie 2 IV -- pozdr. ls |
|
Data: 2010-03-10 14:49:32 | |
Autor: Czarek | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
ls wrote:
On 10 Mar, 11:42, " jgor5" wrote: U mnie też narazie nie pobrali, za to pobrali 2x1,90 zł za pakiet techniczny. :/ Pozdrawiam Czarek |
|
Data: 2010-03-10 18:37:16 | |
Autor: wiatrak | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
Użytkownik "Czarek" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:hn881e$lll$1news.onet.pl... U mnie też narazie nie pobrali, za to pobrali 2x1,90 zł za pakiet techniczny. :/ A co to k.... jest? wiatrak |
|
Data: 2010-03-10 18:56:29 | |
Autor: Czarek | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
wiatrak wrote:
Użytkownik "Czarek" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:hn881e$lll$1news.onet.pl... Standardowo dodawane ubezpieczenie do Lukas e-Konto Pro, które w tym pakiecie jest bezpłatne. Szkoda tylko, że po przekształceniu rachunku na Lukas e-Konto, wypowiedzeniu umowy o korzystanie z karty VE, na moje pytanie: "Czy coś jeszcze powinienem zrobić, aby nie ponosić żadnych opłat za konto?" uzyskałem odpowiedź: "Nie, to już wszystko.". A teraz robią problemy - nie można zrezygnować z pakietu przez internetowy system transakcyjny, więc przy braku aktywnego teleserwisu pozostaje kolejna wycieczka do banku... Pozdrawiam Czarek |
|
Data: 2010-03-10 21:29:39 | |
Autor: mac66 | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
On 2010-03-10 11:42, jgor5 wrote:
MarcinF<marfi@interia.pl> napisał(a): ja zmienilem - wczesnij pisalem do nich na poczcie wewnetrznej odpisali ze do 3 miesiecy mozna zmieniac za darmo no i nic nie pobrali m. |
|
Data: 2010-02-12 20:57:16 | |
Autor: ikarek | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
Użytkownik <assembea.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hl3oeh$oog$1inews.gazeta.pl...
UHF <uhf_online.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): Nie wiem jak w Meritum, ale w OF można zmienić konto, na które mają wrócić pieniądze. W tym celu trzeba do nich zadzwonić i podyktować nowy numer (i nie zdziw się, jak na podglądzie online jeszcze przez pare dni będzie wisieć stary, bo u nich tak już jest ;p). |
|
Data: 2010-02-12 15:41:45 | |
Autor: wiatrak | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
Użytkownik "UHF" <uhf_online.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hl3nkl$m3t$1inews.gazeta.pl... Dosłownie interpretujac regulamin wychodziło by że jednak nie. Jako średnieDzwoniłem na infolinię. Konsultant nie umiał początkowo odpowiedzieć na pytanie, ale obiecał rozeznać sprawę i oddzwonić. Rzeczywiście oddzwonił. Obwieścił mi , że klient jednak zostanie walnięty w rogi opłatą, bo saldo średnie będzie poniżej 10k. Odesłał mnie do odnośnika nr 13 TOiPu. Cytuję: 13. W przypadku zmiany rodzaju konta (pakietu) opłata za prowadzenie konta naliczana jest zgodnie z rodzajem konta (pakietu) jaki Klient posiadał ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. wiatrak |
|
Data: 2010-02-12 16:30:32 | |
Autor: Curious | |
Lukas sięgnie do kieszeni klientów | |
.. W przypadku zmiany rodzaju konta (pakietu) opłata za prowadzenie konta
naliczana jest zgodnie z rodzajem konta (pakietu) jaki Klient posiadał ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. To już bardzo nieładna zagrywka... Chyba musi być krucho z finansami u nich. |
|