Lukas wie o mie du¿o...

Data: 2011-07-15 18:37:16
Autor: Arek
Lukas wie o mie du¿o...
W skrzynce pocztowej list:
"[...] Czas zrealizowaæ swoje plany!
Z pewno¶ci± pomo¿e w tym oferta kredytu gotówkowego.
Proponujemy panu kredyt w wysoko¶ci 4800 z³.

Wysko¶æ maksymalnej kwoty kredytu wyliczona zosta³a na podstawie
ostatnich informacji o dochodach i mo¿e ulec zmianie po zbadaniu
zdolno¶ci kredytowej."

Dalej, ¿e sp³ata wygodna itd. Zapraszaj± do jednej z placówek
bankowych z za¶wiadczeniem z zak³adu pracy lub wyci±giem z konta
z ostatnich 3 miesiêcy. Czym przyznaj± siê, ¿e wy¿ej pisali
bzdury i nie maj± pojêcia o tym, czy pracujê na etacie czy nie
i jakie mam dochody.
Nie informowa³em banku o tym, czy pracujê, tym bardziej ile
mogê zarabiaæ. Przez konto przewija³y siê nieregularnie drobne
kwoty, nigdy nie wp³ywa³a zap³ata. Po tym jak bank do³±czy³
do innych w stadardzie przetwarzania danych transakcyjnych
przesta³em z niego korzystaæ.

Pytania:
G³upi ¿art czy jednak co¶ wiedz±, a je¿eli tak to sk±d? Ciekawe
czy by powiedzieli...
Ile trzeba mieæ wg nich dochodu ¿eby zaoferowali 4800 kredytu?

Arek

Data: 2011-07-15 20:32:39
Autor: brum
Lukas wie o mie du¿o...
G³upi ¿art czy jednak co¶ wiedz±, a je¿eli tak to sk±d?

bik

Data: 2011-07-15 20:44:56
Autor: Animka
Lukas wie o mie dużo...
W dniu 2011-07-15 20:32, brum pisze:
Głupi żart czy jednak coś wiedzą, a jeżeli tak to skąd?

bik

Musieliby znać pesel.

--
animka

Data: 2011-07-16 19:11:01
Autor: Irokez
Lukas wie o mie dużo...
Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:ivq1rg$jle$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-07-15 20:32, brum pisze:
Głupi żart czy jednak coś wiedzą, a jeżeli tak to skąd?
bik
Musieliby znać pesel.

Zdolność logicznego myślenia u kobiet mnie zadziwia coraz bardziej

Hint: "Przez konto przewijały się nieregularnie drobne
kwoty, nigdy nie wpływała zapłata."

Mam tłumaczyć dalej?

--
Irokez

Data: 2011-07-17 18:28:54
Autor: Jan Strybyszewski
Lukas wie o mie dużo...
W dniu 2011-07-16 19:11, Irokez pisze:
[...]

Nie masz inny kont, kredytów limitów w koncie ?
Citi kiedys w ciagu 7 dni od sprawdzenie przez konkurencje zdolnosci chcialo zaoferowac lepszy produkt

--
Najlepsze video testy i recenzje telefonów
Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów

Data: 2011-07-18 20:10:48
Autor: Arek
Lukas wie o mie dużo...
Jan Strybyszewski napisał(a) w wiadomości: ...
W dniu 2011-07-16 19:11, Irokez pisze:

Hint: "Przez konto przewijały się nieregularnie drobne
kwoty, nigdy nie wpływała zapłata."

Mam tłumaczyć dalej?

NaprawdÄ™ drobne  - do kikadziesiÄ…t zÅ‚. Czasem robiÅ‚em przelew na kilkaset.

Nie masz inny kont, kredytów limitów w koncie ?

W życiu nie brałem kredytu, nawet się (oficjalnie) nie pytałem.
Ostatnia kredytówka zamknięta ze 4 lata temu - b. rzadko używana, spłacana
bez opóźnień.
W Lukasie tylko to konto, podobnie jak w innych bez przyznanych limitów (albo
o tym nie wiem...).
Podejrzewam, że wysyłają raczej w ciemno. Podobnie jak kiedyś Getin.
Co najwyżej zerowa aktywność kazała im wysondować klienta.

Ostatnio wyjątkowo udało się dodzwonić konsultantowi z Orange na pre-paid
(nie rejestrowany), ładowany raz na rok, włączany kilka razy. Jako "klientowi,
który często doładowuje" zaproponował abonament. Wytłumaczyłem gościowi,
że albo sobie żartuje albo go szefowstwo w maliny wpuszcza, bo wystarczy
zajrzeć do historii konta, żeby od takich bzdur rozmowy nie zaczynać.

Arek

Data: 2011-07-15 20:50:35
Autor: Krzysztof Halasa
Lukas wie o mie dużo...
"Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde> writes:

Ile trzeba mieć wg nich dochodu żeby zaoferowali 4800 kredytu?

Pewnie ze 400 zl miesiecznie :-)
--
Krzysztof Halasa

Lukas wie o mie du¿o...