Lukas zamknięcie konta

Data: 2012-06-28 21:13:46
Autor: jerry .
Lukas zamknięcie konta
Czy ktoś próbował listownie? I z jakim skutkiem?

Data: 2012-06-29 06:30:54
Autor: Kamil Jońca
Lukas zamknięcie konta
"jerry ." <malinowym@gmail.com> writes:

Czy ktoś próbował listownie? I z jakim skutkiem?

Pozytywnym. Wysłałem wypowiedzenie + token w kopercie bąbelkowej. Po +- miesiącu odesłali resztki osadu i chyba nawet za token nie
pobrali.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
A woman was in love with fourteen soldiers.  It was clearly platoonic.

Data: 2012-06-28 22:02:08
Autor: jerry .
Lukas zamknięcie konta
On 29 Cze, 06:30, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
"jerry ." <malino...@gmail.com> writes:
> [...]

Pozytywnym. Wysłałem wypowiedzenie + token w kopercie bąbelkowej.
Po +- miesiącu odesłali resztki osadu i chyba nawet za token nie

Ja wysłałem wypowiedzenie 10 dni temu, mam ekonto bez tokena, myślałem
że po otrzymaniu listu zablokują dostęp, ale dziś się zalogowałem no i
teraz nie wiem czy wypowiedzenie już leci, czy je olali a na party
line nie mam już ochoty dzwonić bo wg nich konto można zamknąć tylko w
oddziale. Czyli pozostaje odczekać do końca lipca.

Data: 2012-06-29 20:36:39
Autor: Andrzej Kubiak
Lukas zamknięcie konta
Dnia Thu, 28 Jun 2012 21:13:46 -0700 (PDT), jerry . napisał(a):

Czy ktoś próbował listownie? I z jakim skutkiem?

Powinno przejść, chociaż pewności w tym banku nigdy nie ma :) Próbowałem
kiedyś telefonicznie rozwiązać umowę karty kredytowej. Odczytałem
pracownikowi fragment ich własnego regulaminu, stwierdzający, że to możliwe
- nic z tego, "zasuwaj pan do placówki".

AK

Lukas zamknięcie konta