Data: 2011-08-13 16:52:38 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Lukas - zmiana na - Crédit Agricole | |
Dnia Sat, 13 Aug 2011 09:17:09 +0200, Ryszard napisał(a):
Od wrzesnia zamiast LUKAS bedzie Crédit Agricole. Że znów jakiś durny marketoid chce zabić znaną markę. (co z tego, że zostanie przy kredytach?) Erze z milionów wydanych na różowe T przyszło tyle, że odeszło ok. 70 000 osób. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2011-08-13 17:06:31 | |
Autor: bastek72 | |
Lukas - zmiana na - Crédit Agricole | |
Erze z milionów wydanych na różowe T przyszło tyle, a Idea zmieniła się w Orangutana i nagle jej sms-y osiągnęły 6x wyższą jakość ;) (wg ich działu marketingu) wracając do bankowości: dominet przejęty przez BNP Paribas zafundował swoim klientom bandyckie podwyżki oplat -- |
|
Data: 2011-08-13 17:39:08 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Lukas - zmiana na - Crédit Agricole | |
Dnia Sat, 13 Aug 2011 17:06:31 +0200, bastek72@onet.pl napisał(a):
Erze z milionów wydanych na różowe T przyszło tyle, Ta. T-Mobile też mydlił oczy nowymi ofertami, a wyszło jak zwykle. Średnia oferta i tańszy roaming, pod warunkiem, że za to zapłacisz. I zaiste genialny pomysł ubicia programu Era Premia razem z dorobkiem punktowym. Wot, niemiecki marketing. wracając do bankowości: dominet przejęty przez BNP Paribas Niektóre banki są świadome tego, że jesteśmy przyzwyczajeni do rodzimych marek. UniCredit chętnie by pozbył się żubra, ale wie jaki to byłby strzał we własną stopę. Hiszpanie też już spuścili z tonu, z ostrego rebrandingu BZWBK przeszli do "ewolucji, nie rewolucji". Młodych bytów takich jak Allianz Bank czy AIG nam nie szkoda, ale zabicie Lukasa to IMO idiotyzm. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2011-08-13 17:54:26 | |
Autor: Darek | |
Lukas - zmiana na - Crédit Agricole | |
Niektóre banki są świadome tego, że jesteśmy przyzwyczajeni do rodzimych Rebrand planowany jest podobno na 2012 Darek |
|
Data: 2011-08-13 19:15:23 | |
Autor: Bogdan B. | |
Lukas - zmiana na - CrĂŠdit Agricole | |
W dniu 2011-08-13 17:39, Borys PogoreĹo pisze:
NiektĂłre banki sÄ Ĺwiadome tego, Ĺźe jesteĹmy przyzwyczajeni do rodzimych Zmiana marki to IMHO kwestia czasu. Najlepszym przykĹadem przejĹcie: Bank ĹlÄ ski w Katowicach SA na ING Bank ĹlÄ ski SA. TrwaĹo coĹ z piÄtnaĹcie lat, a jeszcze parÄ zejdzie zanim siÄ wykreĹli "ĹlÄ ski" z nazwy, ale kierunek jasny. StÄ d "ewolucja, nie rewolucja" mnie nie dziwi. |