Lukasbank - czyli coś dla idiotów (czytaj: łapanie idiotów)

Data: 2010-12-29 09:38:46
Autor: Janosik
Lukasbank - czyli coś dla idiotów (czytaj: łapanie idiotów)
Witam,

Lukasbank z mojego punktu widzenia jest bardzo godnym pozalowania
bankiem i nie polecam go zupełnie nikomu. Nawet największemu wrogowi.
Pomimo zlych doświadczeń pewnego jubilera z Gorzowa Wlkp (http://
gorzow.gazeta.pl/gorzow/
1,36844,5770379,Bank_oddaje_pieniadze_i_bardzo_przeprasza.html) , moja
sprawa wydaje się być pikusiem. Już wtedy powinna się mi włączyć
"czerwona lampka" No nic,  zostalem w tym banku z 3 kartami
kredytowymi (Onet, Castorama, Carrefour)

Przebieg wydarzen:
1. Zakup w Castoramie, zaplata karta Castorama, zlecenie przy kasie
rozłożenia na 30 * raty

2. Otrzymalem wyciag, na którym owego rozłożenia nie ma. Zwykla
transakcja bezgotowkowa. Reklamacja w markecie, w POK Lukasbanku, w
okresie 2 dni od daty otrzymania wyciągu.

3. Dłuuuuuuuuuuuuga cisza. Dzwonienie na infolinie.

4. Okazuje się ze reklamacja do centrali nie wpłynęła, bo zostala zle
przyjeta przez pracownika POK, niezgodnie z procedurami wewnętrznymi
banku.

5. Ponowne zlozenie reklamacji, powielenie poprzedniej.

6. Odrzucenie przez Lukasbank reklamacji, ze względu na przekroczenie
terminu (sic !) jej pierwotnego zlozenia. Potok slow i zargonowy
bankowy belkot. Bank ma serdecznie gdzies brak wyszkolenia pracownikow
w zakresie przyjmowania reklamacji. Winny jestem ja. Do tego
wyjasnienia Pani M.Śniadała, ze kwoty odsetek nie można zwrocic bo już
spłaciłem zadłużenie Jasne ze spłaciłem, bo inaczej bym je placil
nadal. O zwrocie jako nadpłaty na karte kredytowa nikt ze strony banku
nie pomyślał.

7. Wyslanie swoich refleksji dot odrzucenia reklamacji. Tlumaczenia
racji zawartych w pkt. 6 oraz przytoczenie argumentow w postaci, ze
"Słów mi brak, ale bym musiał być kompletnym idiotą aby płacić w
sklepie Castorama kartą Visa Castorama bez opcji podstawowej, tylko po
to, że lubię płacić większe odsetki, a nie mniejsze. Gdzie tu logika ?
Zamkniecie wszystkich kart ze względu na takie w/w powazanie klienta.

8. Odpowiedz: Zamykamy. Nic, zero jakiejkolwiek innej reakcji.

Nie wiem co o tym wszystkim myslec, bo chyba nie jest to nawet warte
przemyśleń. Kwota o która rościłem roszczenia nie jest wielka, bo cos
około 40 PLN, ale TEN bank jest do (__/\__)  Nie wiem jakich
pracownikow zatrudniaja, ale kursy czytania ze zrozumieniem i
logicznego myslenia bylyby wskazane.
Jedyna rada dla potencjalnych klientow: Omijac Lukas SZEROKIM lukiem,
czego Wam i sobie w nadchodzącym roku jak i kolejnych latach zycze !!

Jojek

Lukasbank - czyli coś dla idiotów (czytaj: łapanie idiotów)