Łukasz Szumowski rozważa odejście z resortu zdrowia

Data: 2020-07-29 01:54:46
Autor: Jacek Bialy
Łukasz Szumowski rozważa odejście z resortu zdrowia
"Minister zdrowia ma być zmęczony - nie tyle pracą w resorcie, co zainteresowaniem mediów sprawami przetargów na trefne maseczki, pytaniami o oświadczenia majątkowe żony i zainteresowaniem jego bratem. Dlatego - według informacji reportera RMF FM - wolałby nieco usunąć się w cień."

https://www.rmf24.pl/fakty/news-news-rmf-fm-lukasz-szumowski-rozwaza-odejscie-z-resortu-zdro,nId,4638353?parametr=embed_tyt_zdj_lead

No i wykończyli chłopa - zarówno ci z lewa jak i z prawa. Lemingi zarzucały mu niekompetencje i nieuczciwość, a błazny od Korwina, że 'nie ma żadnego wirusa' (rzeczywiście trzeba mieć zdrowie, żeby pracować dla tego kraju).

JB

Data: 2020-07-29 01:59:11
Autor: japanizer
On Wednesday, July 29, 2020 at 5:54:47 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Tak jest, towarzyszu - zdrowie trzeba mieć! Wzrost majątku Szumowskiego przez ostatnie trzy lata to około 40 tysięcy procent! I to jak nie liczyć majątku poprzepisywanego na żonę czy brata.

Data: 2020-07-29 03:04:52
Autor: Jacek Bialy
[...]

A jeśli liczyć, to wychodzi po sto tysięcy procent na łeb!

--
Czuwaj!
JB

Data: 2020-07-29 03:17:32
Autor: japanizer
On Wednesday, July 29, 2020 at 7:04:53 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

A jeśli liczyć, to wychodzi po sto tysięcy procent na łeb!

Rzeczywiście, wychodzi sto tysięcy procent wzrostu majątku Szumowskiego, p. Jacku, dziękuję za sprostowanie.

Jak zaczynał pracę jako funkcjonariusz pistargowicy, mógł się pochwalić majątkiem ledwie 40 tys. zł (wg. jego pierwszego oświadczenia majątkowego).

Według ostatniego oświadczenia majątkowego, jego majątek to już 40 milionów złotych.

Czyli jest tak, jak p. Jacek Biały napisał - majątek Szumowskiego po kilku latach ministrowania wzrósł o 100000% (sto tysięcy procent). Wszystko przy pensji kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie - jest geniuszem!

Czy p. Jacek również odczuł równie spektakularne wzrosty w swoim portfelu?

Data: 2020-07-29 03:48:37
Autor: Jacek Bialy
[...]

Jak na razie, to japa jest geniuszem przeliczania procentów. A teraz to źródeł towarzyszu, bo pustą japą każdy kłapać potrafi.

--
JB

Data: 2020-07-29 03:54:06
Autor: japanizer
On Wednesday, July 29, 2020 at 7:48:38 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Skoro p. Jacek Biały miał na lekcje matematyki pod górkę, to odsyłam do kalkulatora:

https://www.google.com/search?q=40000*100000%25

Data: 2020-07-29 04:44:12
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ależ szkoda fatygi towarzyszu japa - pisałem poważnie, że całkowicie ufam waszym kalkulacyjnym zdolnościom. Chodzi jednak o źródła waszej wiedzy, jakoby majątek ministra Szumowskiego wzrósł tysiąckrotnie podczas jego urzędowania..

--
JB

Data: 2020-07-29 05:59:03
Autor: japanizer
On Wednesday, July 29, 2020 at 8:44:14 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Ależ szkoda fatygi towarzyszu japa - pisałem poważnie, że całkowicie ufam waszym kalkulacyjnym zdolnościom. Chodzi jednak o źródła waszej wiedzy, jakoby majątek ministra Szumowskiego wzrósł tysiąckrotnie podczas jego urzędowania..

Serio w TVPiS nie mówili o wzroście wartości spółki Szumowski Investments? Mimo 2 mld zł wydanych na grono szanownych dziennikarzy pistargowicy, zamiast na leczenie chorych na raka?

Szukajcie, może znajdziecie. A jak nie znajdziecie, to podpytajcie kolegów z esbecji.

Data: 2020-08-01 07:18:14
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nie wiem, bo nie oglądam. A ty podaj źródła twojej 'rewelacji', że majątek ministra Szumowskiego wzrósł tysiąckrotnie.

--
JB

Data: 2020-07-29 13:01:53
Autor: u2
W dniu 29.07.2020 o 12:48, Jacek Bialy pisze:
Jak na razie, to japa jest geniuszem przeliczania procentów. A teraz to źródeł towarzyszu, bo pustą japą każdy kłapać potrafi.

ubek naleje w japę procenty i będzie pełna japa

Data: 2020-07-29 04:54:02
Autor: Jacek Bialy
[...]

Lepiej zapytaj japę, po co chodziła na ulicę Małopolską w Szczecinie :-DD

Data: 2020-07-29 14:02:53
Autor: u2
W dniu 29.07.2020 o 13:54, Jacek Bialy pisze:
[...]

ubek japa ze Stettin ?

Data: 2020-07-29 12:23:31
Autor: u2
W dniu 29.07.2020 o 12:17, japanizer@japanizer.org pisze:
Według ostatniego oświadczenia majątkowego, jego majątek to już 40 milionów złotych.

ubek japa zazdrości:))))))))))))))

Data: 2020-07-29 03:51:16
Autor: Jacek Bialy
Łukasz Szumowski rozważa odejście z resortu zdrowia
Według ostatniego oświadczenia majątkowego, jego majątek to już 40 milionów złotych.

 - ubek japa zazdrości:))))))))))))))

Wypad ciotka..  Wypad!

Data: 2020-07-29 13:00:57
Autor: u2
W dniu 29.07.2020 o 12:51, Jacek Bialy pisze:
Według ostatniego oświadczenia majątkowego, jego majątek to już 40 milionów złotych.

  - ubek japa zazdrości:))))))))))))))

Wypad ciotka..  Wypad!

widzisz ubek japa, tyś ciotka Białego:)))))))))))))

Data: 2020-07-29 04:49:18
Autor: Jacek Bialy
Łukasz Szumowski rozważa odejście z resortu zdrowia

Wypad ciotka..  Wypad!

 - widzisz ubek japa, tyś ciotka Białego:)))))))))))))

Idźcie no ciotka obudzić pawiana - tylko niech was nie pomyli ze swoim dziadzią.. Buu ha-ha!

Data: 2020-07-29 14:01:49
Autor: u2
W dniu 29.07.2020 o 13:49, Jacek Bialy pisze:

Wypad ciotka..  Wypad!

  - widzisz ubek japa, tyś ciotka Białego:)))))))))))))

Idźcie no ciotka obudzić pawiana - tylko niech was nie pomyli ze swoim dziadzią.. Buu ha-ha!

oj biełyj biełyj powoli się zmieniasz w szpunta, który wszystkich wygania:)))))))))))))

Data: 2020-08-01 07:13:50
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ależ nikt was kumo nie wygania, ale towarzysz pawian zasnął na zebraniu..

Data: 2020-08-02 07:35:02
Autor: Runt
W dniu 2020-08-01 o 16:13, Jacek Bialy pisze:

Wypad ciotka..  Wypad!

  -oj biełyj biełyj powoli się zmieniasz w szpunta, który wszystkich
wygania:))))))))))

wyganiam tylko tych którzy zamaiast "dyskutować" na temat uciekają się do ataków ad personam.

Ależ nikt was kumo nie wygania, ale towarzysz pawian zasnął na zebraniu..

widziecie Kałecki, nawet pospać nie możecie. Ciagle wala wam po łysinie.

--
Runt

http://100aferpis.pl/
Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-04 14:56:08
Autor: Jacek Bialy
Łukasz Szumowski rozważa odejście z resortu zdrowia
 - wyganiam tylko tych którzy zamaiast "dyskutować" na temat uciekają (...)

Wyganiać możesz muchy ze swojej klatki..    Buuu ha-ha!

--
JB

Data: 2020-07-29 15:04:12
Autor: A. Filip
> [...]

- jest geniuszem!

Czy p. Jacek również odczuł równie spektakularne wzrosty w swoim

Majątek Szumowskiego wzrósł tak bardzo a totalna jełopozycja się nie
czepia _skutecznie_ bardzo konkretnych pozycji?  Partacze POkazowi.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-07-29 06:31:01
Autor: japanizer
On Wednesday, July 29, 2020 at 10:04:13 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Majątek Szumowskiego wzrósł tak bardzo a totalna jełopozycja się nie
czepia _skutecznie_ bardzo konkretnych pozycji?  Partacze POkazowi.

Czepia się, ale w TVPiS nie pokazują, Andrzejku.

Data: 2020-07-29 16:10:29
Autor: A. Filip
> [...]

czepia _skutecznie_ bardzo konkretnych pozycji?  Partacze POkazowi.

Czepia się, ale w TVPiS nie pokazują, Andrzejku.

So what?  Nie tylko TVPiS Polska żyje.

Jeden przypadek który chciało mi się wgłębiać był z kategorii
może++ coś śmierdzi ale partacze z mediów jełopozycji nie mają zupełnie
wiary że bez "pomijania dość ważnych detali" ludzie to kupią.
Sami sobie (u mnie) podwyższyli poprzeczkę skuteczności kolejnych oskarżeń.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-07-29 09:29:29
Autor: Konopny Nespresso
użytkownik Jacek Bialy napisał:
 że 'nie ma żadnego wirusa' (rzeczywiście trzeba mieć zdrowie, żeby pracować dla tego kraju).

JB

Tusku też nie miał łatwo, nawet powiedział coś w ten deseń:
"w tych warunkach nie da się rządzić trzy kadencje".
I dał długą do Brukselki na mało znaczące stanowisko, ale
jednocześnie dające dobre zabezpieczenie socjalne:)

Aj waj:)

Data: 2020-07-29 11:47:23
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 29 lipca 2020 10:54:47 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Z wypłaszczeniem to mu raczej nie wyszło, ale niech najpierw szmal za respiratory przed odejściem odzyska.

--
Bruno

Data: 2020-08-01 07:22:54
Autor: Jacek Bialy
[...]

Co nie jest prawdą i nie ma podstaw, aby wierzyć w twoje dalsze zarzuty:

 - , ale niech najpierw szmal za respiratory przed odejściem odzyska.

Data: 2020-07-29 21:34:44
Autor: Runt
W dniu 2020-07-29 o 10:54, pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

Kręcąc lodu na maseczkach.

Data: 2020-07-29 21:39:09
Autor: u2
Łukasz Szumowski rozważa odejście z resortu zdrowia
W dniu 29.07.2020 o 21:34, Runt pisze:
Kręcąc lodu na maseczkach.

serio tak kręcisz szpunt lody dla hansa ?:)

Data: 2020-08-01 07:35:46
Autor: Runt
W dniu 2020-07-29 o 21:39, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 29.07.2020 o 21:34, Runt pisze:
Kręcąc lodu na maseczkach.
serio tak kręcisz szpunt lody dla hansa ?:)
serio to ty któregoś dnia dostaniesz po ryju od zenusia.

nie masz nic do powiedzenia w temacie maseczkowego przekretu to WON!

Data: 2020-08-01 07:25:34
Autor: Jacek Bialy
[...]

 - Kręcąc lodu na maseczkach.

Jaśnie pawianie, czy zjadłeś śniadanie?

Data: 2020-08-02 07:36:23
Autor: Runt
W dniu 2020-08-01 o 16:25, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

Masz gnoju coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

Data: 2020-08-04 15:19:38
Autor: Jacek Bialy
[...]

Wiersze można pisać w twoim temacie
Pawianie, który walisz łbem po kracie

JB

--
JB

Data: 2020-08-05 08:20:16
Autor: Runt
W dniu 2020-08-05 o 00:19, Jacek Bialy pisze:
[...]

sb-ecki lizodupku, połącz siły z kretynem zenusiem i pijaczyną u2, moze jakiś biały wiersz stworzycie.

Nie macie nic do powiedzenia w temacie? niewygodny jest?
boli was prawda wy łajdaki i bękarty smietnikowe? ;-))))

Data: 2020-08-05 02:36:48
Autor: Jacek Bialy
Łukasz Szumowski rozważa odejście z resortu zdrowia
 - Nie macie nic do powiedzenia w temacie? niewygodny jest?

Dlaczego niewygodny? Przecież ja ten wątek stworzyłem, ja ten temat poruszyłem, a ty tu przyszedłeś robić małpi gaj. Dlatego zrobiliśmy sobie przerwę w dysmusji, żeby z tobą się pobawić :-))   Chcesz w oko?

JB

Data: 2020-08-06 09:01:41
Autor: Runt
W dniu 2020-08-05 o 11:36,  zdziecinniały Jacek Bialy pisze:
  - Nie macie nic do powiedzenia w temacie? niewygodny jest?

Dlaczego niewygodny? Przecież ja ten wątek stworzyłem, ja ten temat poruszyłem,

ty, to ty o zaiksu się udaj niech ci tankiemy wypłacą ;-)))

a ty tu przyszedłeś robić małpi gaj.

łysy pawianie, dał ci zenuś uzywanego banana z u2 łyk denaturatu? fajnych msz kolegów. który to z was aramis?

Dlatego zrobiliśmy sobie przerwę w dysmusji,

jakiej dyskusji bękarcie PRL? wy i dyskusja? potraficie tylko pyszczyć a nie dyskutować. wypisujesz tu swoje dyrdymały i ambaje sądząc, że jesteś kims ważnym? jesteś robakiem "jacusiu", reliktem PRL. czas twój minął.

żeby z tobą się pobawić :-))

bawić się to wy girles możecie w swoim trójkąciku ;-)))

Chcesz w oko?

dziadzia, ile ty masz lat? ;-)))

Data: 2020-08-06 06:37:06
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nikt nie wypłaca tantiemów za okładanie tyłka komuś takiemu jak ty - takie rzeczy robi się społecznie.

JB

Data: 2020-08-07 07:58:57
Autor: Runt
W dniu 2020-08-06 o 15:37, kanalia Jacek Bialy pisze:
[...]

w sprawach tyłka zwróc sie do zenusia. od uwielbia takie rzeczy

- takie rzeczy robi się społecznie.

fajnych masz kumpli. u2 pijaczyna i zenus skretyniały zboczek.

Data: 2020-08-07 00:20:20
Autor: Jacek Bialy
[...]

Na kopa w dupę możesz liczyć gratis!

JB

Data: 2020-08-08 08:59:46
Autor: Runt
gratisowa bania
W dniu 2020-08-07 o 09:20, Jacek Bialy pisze:

  - w sprawach tyłka zwróc sie do zenusia. od uwielbia takie rzeczy
Na kopa w dupę możesz liczyć gratis!

dziadzia, ty w rewanżu w zapijaczoną morduchnę z plaskacza masz gwarantowaną. dołoże ci gratis poprawkę z bani i już sie nie POdniesiesz   ;-)))

Data: 2020-08-09 05:25:09
Autor: Jacek Bialy
gratisowa bania
[...]

No nie płacz już - czytałem gdzieś, że pawiany lubią, jak się je klepie po tyłku, więc myślałem, że sprawię ci przyjemność ;-)

--
JB

Data: 2020-08-10 07:52:45
Autor: Runt
gratisowa bania
W dniu 2020-08-09 o 14:25, Jacek Bialy pisze:
[...]

to u was rodzinna tradycja? klepiecie się po tyłkach?
więc myślałem,

myślałeś? Ooooo to jakaś nowa kompetencja u ciebie.
że sprawię ci przyjemność ;-)
skoro lubisz sam sobie sprawiać przyjemność dołącz do zenusia.