Łukasz Szumowski rozważa odejście z resortu zdrowia

Data: 2020-07-29 21:34:44
Autor: Runt
Łukasz Szumowski rozważa odejście z resortu zdrowia
W dniu 2020-07-29 o 10:54, pawian Jacek Bialy pisze:
"Minister zdrowia ma być zmęczony - nie tyle pracą w resorcie, co zainteresowaniem mediów sprawami przetargów na trefne maseczki, pytaniami o oświadczenia majątkowe żony i zainteresowaniem jego bratem. Dlatego - według informacji reportera RMF FM - wolałby nieco usunąć się w cień."

https://www.rmf24.pl/fakty/news-news-rmf-fm-lukasz-szumowski-rozwaza-odejscie-z-resortu-zdro,nId,4638353?parametr=embed_tyt_zdj_lead

No i wykończyli chłopa - zarówno ci z lewa jak i z prawa. Lemingi zarzucały mu niekompetencje i nieuczciwość, a błazny od Korwina, że 'nie ma żadnego wirusa' (rzeczywiście trzeba mieć zdrowie, żeby pracować dla tego kraju).

Kręcąc lodu na maseczkach.

--
Runt

http://100aferpis.pl/
Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-07-29 21:39:09
Autor: u2
Łukasz Szumowski rozważa odejście z resortu zdrowia
W dniu 29.07.2020 o 21:34, Runt pisze:
Kręcąc lodu na maseczkach.

serio tak kręcisz szpunt lody dla hansa ?:)

Data: 2020-08-01 07:35:46
Autor: Runt
W dniu 2020-07-29 o 21:39, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 29.07.2020 o 21:34, Runt pisze:
Kręcąc lodu na maseczkach.
serio tak kręcisz szpunt lody dla hansa ?:)
serio to ty któregoś dnia dostaniesz po ryju od zenusia.

nie masz nic do powiedzenia w temacie maseczkowego przekretu to WON!

Data: 2020-08-01 07:25:34
Autor: Jacek Bialy
[...]

Jaśnie pawianie, czy zjadłeś śniadanie?

Data: 2020-08-02 07:36:23
Autor: Runt
W dniu 2020-08-01 o 16:25, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

Masz gnoju coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

Data: 2020-08-04 15:19:38
Autor: Jacek Bialy
[...]

Wiersze można pisać w twoim temacie
Pawianie, który walisz łbem po kracie

JB

--
JB

Data: 2020-08-05 08:20:16
Autor: Runt
W dniu 2020-08-05 o 00:19, Jacek Bialy pisze:
[...]

sb-ecki lizodupku, połącz siły z kretynem zenusiem i pijaczyną u2, moze jakiś biały wiersz stworzycie.

Nie macie nic do powiedzenia w temacie? niewygodny jest?
boli was prawda wy łajdaki i bękarty smietnikowe? ;-))))

Data: 2020-08-05 02:36:48
Autor: Jacek Bialy
Łukasz Szumowski rozważa odejście z resortu zdrowia
 - Nie macie nic do powiedzenia w temacie? niewygodny jest?

Dlaczego niewygodny? Przecież ja ten wątek stworzyłem, ja ten temat poruszyłem, a ty tu przyszedłeś robić małpi gaj. Dlatego zrobiliśmy sobie przerwę w dysmusji, żeby z tobą się pobawić :-))   Chcesz w oko?

JB

Data: 2020-08-06 09:01:41
Autor: Runt
W dniu 2020-08-05 o 11:36,  zdziecinniały Jacek Bialy pisze:
  - Nie macie nic do powiedzenia w temacie? niewygodny jest?

Dlaczego niewygodny? Przecież ja ten wątek stworzyłem, ja ten temat poruszyłem,

ty, to ty o zaiksu się udaj niech ci tankiemy wypłacą ;-)))

a ty tu przyszedłeś robić małpi gaj.

łysy pawianie, dał ci zenuś uzywanego banana z u2 łyk denaturatu? fajnych msz kolegów. który to z was aramis?

Dlatego zrobiliśmy sobie przerwę w dysmusji,

jakiej dyskusji bękarcie PRL? wy i dyskusja? potraficie tylko pyszczyć a nie dyskutować. wypisujesz tu swoje dyrdymały i ambaje sądząc, że jesteś kims ważnym? jesteś robakiem "jacusiu", reliktem PRL. czas twój minął.

żeby z tobą się pobawić :-))

bawić się to wy girles możecie w swoim trójkąciku ;-)))

Chcesz w oko?

dziadzia, ile ty masz lat? ;-)))

Data: 2020-08-06 06:37:06
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nikt nie wypłaca tantiemów za okładanie tyłka komuś takiemu jak ty - takie rzeczy robi się społecznie.

JB

Data: 2020-08-07 07:58:57
Autor: Runt
W dniu 2020-08-06 o 15:37, kanalia Jacek Bialy pisze:
[...]

w sprawach tyłka zwróc sie do zenusia. od uwielbia takie rzeczy

- takie rzeczy robi się społecznie.

fajnych masz kumpli. u2 pijaczyna i zenus skretyniały zboczek.

Data: 2020-08-07 00:20:20
Autor: Jacek Bialy
[...]

Na kopa w dupę możesz liczyć gratis!

JB

Data: 2020-08-08 08:59:46
Autor: Runt
gratisowa bania
W dniu 2020-08-07 o 09:20, Jacek Bialy pisze:

  - w sprawach tyłka zwróc sie do zenusia. od uwielbia takie rzeczy
Na kopa w dupę możesz liczyć gratis!

dziadzia, ty w rewanżu w zapijaczoną morduchnę z plaskacza masz gwarantowaną. dołoże ci gratis poprawkę z bani i już sie nie POdniesiesz   ;-)))

Data: 2020-08-09 05:25:09
Autor: Jacek Bialy
gratisowa bania
[...]

No nie płacz już - czytałem gdzieś, że pawiany lubią, jak się je klepie po tyłku, więc myślałem, że sprawię ci przyjemność ;-)

--
JB

Data: 2020-08-10 07:52:45
Autor: Runt
gratisowa bania
W dniu 2020-08-09 o 14:25, Jacek Bialy pisze:
[...]

to u was rodzinna tradycja? klepiecie się po tyłkach?
więc myślałem,

myślałeś? Ooooo to jakaś nowa kompetencja u ciebie.
że sprawię ci przyjemność ;-)
skoro lubisz sam sobie sprawiać przyjemność dołącz do zenusia.