Lukaszenka

Data: 2011-07-05 20:05:51
Autor: u2
Lukaszenka
... dobry backa, ale zli sa bojarzy z Rosji i III RP, ktorzy chca go obalic.

Data: 2011-07-05 20:08:50
Autor: u2
Lukaszenka
W dniu 2011-07-05 20:05, u2 pisze:
.. dobry backa, ale zli sa bojarzy z Rosji i III RP, ktorzy chca go obalic.

Pewnie chcieliby go wyslac na badania psychiatryczne, zgodnie ze starymi
metodami z CCCP :)

Data: 2011-07-05 20:14:50
Autor: Leprechaun
Lukaszenka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e135335$0$2505$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz coś z łbem? Gadasz sam ze sobą! Badania u psychola są ci konieczne!

BomBel

Data: 2011-07-05 20:11:49
Autor: u2
Lukaszenka
W dniu 2011-07-05 20:05, u2 pisze:
.. dobry backa, ale zli sa bojarzy z Rosji i III RP, ktorzy chca go obalic.

Car juz dawno zamordowany, aby byla pelna jasnosc :)

Data: 2011-07-05 20:14:11
Autor: Leprechaun
Lukaszenka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e135283$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
.. dobry backa, ale zli sa bojarzy z Rosji i III RP, ktorzy chca go obalic.

Ty masz na prawdę coś z łbem! Poczytaj sobie orędzie do przyjaciół Moskali. Wygłosił je rok temu twój prezes.

\
BomBel

Data: 2011-07-05 23:08:25
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Lukaszenka
Leprechaun wrote:

.. dobry backa, ale zli sa bojarzy z Rosji i III RP, ktorzy chca go
obalic.

Ty masz na prawdę coś z łbem! Poczytaj sobie orędzie do przyjaciół
Moskali. Wygłosił je rok temu twój prezes.

Nie do Moskali, tylko do przyjaciół Rosjan. Takich jak ci, którzy w miejscu, gdzie leżały szczątki Tupolewa składali setki bukietów i wylewali strumienie łez. Nie sądzisz, że za to należało im jakoś podziękować?
Wiem, wiem. Nie sądzisz... :(
--
Pit

Data: 2011-07-05 23:11:30
Autor: u2
Lukaszenka
W dniu 2011-07-05 23:08, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Leprechaun wrote:

[...]

Reakcja ruskich na zamach smolenski byla wspaniala. Ale razwietka ma
swoje wytyczne :)

Data: 2011-07-06 00:42:19
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Lukaszenka

Leprechaun wrote:

[...]

Jaka razwietka? Jakie wytyczne? Ot zwykli ignoranci, którzy zamiast mózgów wolą używać gazet i pilotów od telewizora.
--
Pit

Data: 2011-07-06 03:03:41
Autor: cirrus
Lukaszenka
Leprechaun wrote:
[...]

Bo to wyznawca rebe Michalkievica i posługuje się jego słownikiem.

--
stevep

Data: 2011-07-06 16:40:48
Autor: u2
Lukaszenka
W dniu 2011-07-06 00:42, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
> [...]
Jaka razwietka? Jakie wytyczne? Ot zwykli ignoranci, którzy zamiast mózgów wolą używać gazet i pilotów od telewizora.

Razwietka opanowala merdia i wie, ze trzeba ladowac ile wlezie w Kaczki.

Data: 2011-07-05 20:21:05
Autor: Brujo
Lukaszenka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e135283$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
.. dobry backa, ale zli sa bojarzy z Rosji i III RP, ktorzy chca go obalic.

Lepiej niech nie lata Tupolewami.

Data: 2011-07-05 20:23:10
Autor: u2
Lukaszenka
W dniu 2011-07-05 20:21, Brujo pisze:

.. dobry backa, ale zli sa bojarzy z Rosji i III RP, ktorzy chca go
obalic.

Lepiej niech nie lata Tupolewami.

Ruscy go nie zlikwiduja. lepiej niech nie lata w UE :)

Lukaszenka