Łukaszenka pogonił kogo trzeba

Data: 2020-10-10 11:20:40
Autor: Wiesiaczek
Łukaszenka pogonił kogo trzeba
A dokładniej, pogonił naszych ambasadorów.
Trzeba było się mieszać w nieswoje sprawy?

Wiem, wiem. Musieliśmy polizać naszych Panów tu i ówdzie, ale cóż taki los psa :(

https://twitter.com/i/status/1314560560042835976

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2020-10-10 13:34:33
Autor: u2
W dniu 10.10.2020 o 11:20, Wiesiaczek pisze:
A dokładniej, pogonił naszych ambasadorów.

znowu Wiesiaczek ściemnia, Wiesiaczek to kacapski troll, udaje Polaken

Data: 2020-10-11 01:19:01
Autor: Lorn
W dniu 10.10.2020 o 13:34, u2 pisze:
W dniu 10.10.2020 o 11:20, Wiesiaczek pisze:
A dokładniej, pogonił naszych ambasadorów.

znowu Wiesiaczek ściemnia, Wiesiaczek to kacapski troll, udaje Polaken

Jesteś opłacanym ruskim troll`em...

Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Łukaszenka pogonił kogo trzeba