Łukaszenko prosi Rosję o pomoc finansową. Nie ma na długi

Data: 2020-08-26 17:48:36
Autor: japanizer
Łukaszenko prosi Rosję o pomoc finansową. Nie ma na długi
Grupowa pistargowica tak chwaliła politykę gospodarczą Łukaszenki i stawiała ją za wzór Polsce.
Gdzie oni wszyscy się teraz podziali?

https://www.rp.pl/Finanse/308259896-Lukaszenko-prosi-Rosje-o-pomoc-finansowa-Nie-ma-na-dlugi.html

Białoruskie reżim nie ma już pieniędzy nie tylko na obowiązkowe wydatki jak emerytury czy renty, ale i na spłatę zagranicznego zadłużenia przypadającego na ten rok. Prosi więc rosyjskie banki o pomoc.

Data: 2020-08-27 07:18:26
Autor: Zenek Kapelinder
czwartek, 27 sierpnia 2020 o 02:48:37 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a):
[...]
Raczej bardziej pasowało jeloPOzycji jak rządziła. W systemie białoruskim rządzącym przechodzą bez konsekwencji  wszystkie oszustwa. Komorowski zwany potocznie Komoruskim tak do serca sobie wziął ze jest nieusuwalny że praktycznie nie miał kampanii wyborczej.

Data: 2020-08-28 08:30:47
Autor: Runt
W dniu 2020-08-27 o 16:18, cwel Zenek Kapelinder pisze:

Raczej bardziej pasowało jeloPOzycji jak rządziła.

a ktio teraz "rządzi"? PiS czy kuweta?

W systemie białoruskim rządzącym przechodzą bez konsekwencji  wszystkie oszustwa.

http://100aferpis.pl/

Komorowski zwany potocznie Komoruskim tak do serca sobie wziął ze jest nieusuwalny że praktycznie nie miał kampanii wyborczej.

A.Duda miał. Przykład z niego wziął Łukaszenka.

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-28 06:01:24
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 28 sierpnia 2020 o 08:30:30 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
> Komorowski zwany potocznie Komoruskim tak do serca sobie wziął ze jest nieusuwalny że praktycznie nie miał kampanii wyborczej.
A.Duda miał. Przykład z niego wziął Łukaszenka. -- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.
Nie czytam co pizdziak vel runt dziura w dupie wypisujesz bo piszesz ta sama ręką co zasłużonemu naziscie konia walisz. Dobrze że nie możesz zostawić notatek głosowych.

Data: 2020-08-28 16:31:36
Autor: Runt
Łukaszenko prosi Rosję o pomoc finansow ą. Nie ma na długi
W dniu 2020-08-28 o 15:01, cwel i KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
Nie czytam
a kto ci każe ciemnoto zapluta ;-)))
co pizdziak
zenusiu, to co nazywasz swoim fiutkiem to jedynie zjełczała przerośnietą łechtaczka! jesteś 1001% piździakiem ;-))))
vel runt dziura w dupie
zenusiu, cwelu śmietnikowy, skąd u ciebie te ciągoty do kich stolcowej. jakies przyzwyczajenia z sowieckiego burdelu dla zasłuyżonych nazistek czy z przygód z kolesiami w sukienkach? ;-))))
wypisujesz bo piszesz ta sama ręką co zasłużonemu naziscie konia walisz.
zenusiu, ty się jeszcze masturbujesz? wyduszasz z tej swojej łechtaczki jakąś kroplę śliny czy walisz ślepakami? ;-)))
Dobrze że nie możesz zostawić notatek głosowych.
zenusiu, jeżeli rajcują ci odgłosy walenia w kichę stolcową to sobie poszukaj w necie. pewnie już znalazłeś i masturbujesz się całymi dniami! och zenusiu, co słychać u wyłupiastej z kotłowni? wciąż rano wędrujecie po śmietnikach by wyrwać kotom tacki z wykwintnym żarciem? co zenusiu z tym dołem z wapnem. zasypałeś? przecież miałes do niego wskoczyć z przeciętymi pęcinami i właczonymi na plecaku kierunkowskazami! co zenusiu z reperacjami od nazistów? kiedy będą! zenusiu, obiecałeś!

Data: 2020-08-28 08:28:25
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 28 sierpnia 2020 o 16:31:38 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.
Ale żeś mi pizdziak vel runt dziura w dupie dowalił. Chcesz żebym się zaśmiał z ciebie  na śmierć. Fajne jest to że wszystko co napisałeś wcześniej ukradłeś. Pizdziak wkurwiony dzień zaliczony. A jak by co to idź pizdziak przodem, panie przodem.

Data: 2020-08-29 08:43:05
Autor: Runt
LGBT na psp
W dniu 2020-08-28 o 17:28, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, cwelu zatracony od dowalenia w twoja kichę stolcową jest u2. ;-))))
Chcesz żebym się zaśmiał z ciebie  na śmierć.
oczywiście, ale obyś zdychał powoli. ;-))))
Fajne jest to że wszystko co napisałeś wcześniej ukradłeś.

"Powiązani:

Anna Zalewska, Piotr Babiarz

Opis:

1,2 mln zł. Jak donoszą media - taka kwota miała być wyprowadzona od stycznia 2015 r. z dolnośląskiego oddziału Polskiego Czerwonego Krzyża. W tamtym czasie kierowali nim członkowie PiS. Według mediów i zeznań oskarżonych, pieniądze te miały zasilić kampanię wyborczą PiS na Dolnym Śląsku, w tym kampanię minister edukacji Anny Zalewskiej."

"Powiązani:

Adam Glapiński, Kamila Sukiennik, Martyna Wojciechowska

Opis:

Według doniesień medialnych Martyna Wojciechowska, protegowana prezesa NBP Adama Glapińkiego, na stanowisko dyrektora departamentu komunikacji i promocji NBP awansowała w 2016 roku i miesięcznie zarabiała ok. 50 tysięcy złotych. Media w tym czasie podawały również informację, że Kamila Sukiennik zarabiała w NBP około 40 tys. zł. Zgodnie z doniesieniami, w przeszłości reklamowała rajstopy, była modelką, a następnie recepcjonistką i sekretarką Glapińskiego."

"Powiązani:

Tadeusz Rydzyk, Beata Szydło, Mateusz Morawiecki, Antonii Macierewicz

Opis:

Media wykazują, że państwowe pieniądze płyną szerokimi strumieniami do biznesmena Tadeusza Rydzyka i jego instytucji. Doniesienia sugerują, że z różnych źródeł ministerstw i rządowych agencji płyną miliony w tajemnicy przed opinią publiczną. Tadeusz Rydzyk, według mediów, otrzymał łącznie ponad 165 milionów zł."

Pizdziak wkurwiony dzień zaliczony.
zenusiu, bękarcie i kanalio, taka gnida jak ty nie jest w stanie mnie nawet zdenerwować. lituje się nad tobą zenusiu, psi synu. nikt inny ci tu nie odpisuje. na *.budowlane również. wszyscy maja cię za durnia i pieniacza. ty zenusiu mnie bawisz. jesteś dewiantem genetycznym ze szczynami w mózgu. ubaw mamy z ciebie po pachy! ;-)))

patrz zenusiu Temat. To o tobie i u2. bawcie się girles ;-))))

A jak by co to idź pizdziak przodem, panie przodem.
zenusiu, cwelu osrany wiemy wszyscy że uwielbiasz tyłem ;-)))))

pamiętaj zenusiu bękarcie zomo-wski!

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

nie licz na moją spolegliwość! jest takie słowo! ;-)))))

Data: 2020-08-29 05:50:22
Autor: Zenek Kapelinder
LGBT na psp
sobota, 29 sierpnia 2020 o 08:43:05 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
zenusiu, cwelu zatracony od dowalenia w twoja kichę stolcową jest u2. ;-))))
> Chcesz żebym się zaśmiał z ciebie na śmierć.
oczywiście, ale obyś zdychał powoli. ;-))))
> Fajne jest to że wszystko co napisałeś wcześniej ukradłeś.
"Powiązani: Anna Zalewska, Piotr Babiarz Opis: 1,2 mln zł. Jak donoszą media - taka kwota miała być wyprowadzona od stycznia 2015 r. z dolnośląskiego oddziału Polskiego Czerwonego Krzyża. W tamtym czasie kierowali nim członkowie PiS. Według mediów i zeznań oskarżonych, pieniądze te miały zasilić kampanię wyborczą PiS na Dolnym Śląsku, w tym kampanię minister edukacji Anny Zalewskiej." "Powiązani: Adam Glapiński, Kamila Sukiennik, Martyna Wojciechowska Opis: Według doniesień medialnych Martyna Wojciechowska, protegowana prezesa NBP Adama Glapińkiego, na stanowisko dyrektora departamentu komunikacji i promocji NBP awansowała w 2016 roku i miesięcznie zarabiała ok. 50 tysięcy złotych. Media w tym czasie podawały również informację, że Kamila Sukiennik zarabiała w NBP około 40 tys. zł. Zgodnie z doniesieniami, w przeszłości reklamowała rajstopy, była modelką, a następnie recepcjonistką i sekretarką Glapińskiego." "Powiązani: Tadeusz Rydzyk, Beata Szydło, Mateusz Morawiecki, Antonii Macierewicz Opis: Media wykazują, że państwowe pieniądze płyną szerokimi strumieniami do biznesmena Tadeusza Rydzyka i jego instytucji. Doniesienia sugerują, że z różnych źródeł ministerstw i rządowych agencji płyną miliony w tajemnicy przed opinią publiczną. Tadeusz Rydzyk, według mediów, otrzymał łącznie ponad 165 milionów zł." >Pizdziak wkurwiony dzień zaliczony. zenusiu, bękarcie i kanalio, taka gnida jak ty nie jest w stanie mnie nawet zdenerwować. lituje się nad tobą zenusiu, psi synu. nikt inny ci tu nie odpisuje. na *.budowlane również. wszyscy maja cię za durnia i pieniacza. ty zenusiu mnie bawisz. jesteś dewiantem genetycznym ze szczynami w mózgu. ubaw mamy z ciebie po pachy! ;-))) patrz zenusiu Temat. To o tobie i u2. bawcie się girles ;-))))
> [...]
Oculum pro oculo et dentem pro dente!
nie licz na moją spolegliwość! jest takie słowo! ;-)))))
Panie przodem, to do ciebie pizdziaku. A jak to sobie zinterpretujesz to twoja sprawa.

Data: 2020-08-30 09:06:00
Autor: Runt
LGBT na psp
W dniu 2020-08-29 o 14:50, cwel Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Panie przodem,
ty zenusiu kanalio smietnikowa zawsze lubisz tyłem ;-))))
to do ciebie pizdziaku.
POważnie? kieruj swoje zboczne zainteresowania do u2.
A jak to sobie zinterpretujesz to twoja sprawa.
nie martw sie zenusiu, bękarcie zomo-owski. twoje ambaje interpretuje jako bełkot genetycznego idioty z przerośniętym ego.

Data: 2020-08-28 17:18:30
Autor: u2
W dniu 28.08.2020 o 16:31, Runt pisze:
[...]

widać szpuncik, że lubisz sado-maso:))))))))))))

Data: 2020-08-29 08:42:56
Autor: Runt
W dniu 2020-08-28 o 17:18, PIJACZYNA u2 pisze:
[...]

Grzegorz Bierecki

Opis:

Jak donoszą media, Grzegorz Bierecki senator PiS współtworzył SKOK-i, które nie były objęte nadzorem KNF (według dziennikarzy dzięki głosowaniom i zabiegom polityków PiS). Następnie, według doniesień, otworzył w Luksemburgu SKOK Holding, gdzie z czasem przeniesiono na własność spółki świadczące różne usługi SKOK-om. Jak podają dziennikarze, z oświadczeń majątkowych Biereckiego wynika, że w dobrym roku jego wynagrodzenie, pochodzące z różnych podmiotów powiązanych z systemem SKOK, przekraczało nawet 5 mln zł. Politycy i ludzie związani z PiS oraz SKOK, według dziennikarzy, brali w nich pożyczki, których nie spłacali. W 2013 r. SKOK-i zostały objęte nadzorem KNF. Media donoszą, że od 2014 r. upadło 13 kas SKOK, w których poszkodowanych było ok. 250 tys. osób. Bankowy Fundusz Gwarancyjny wypłacił deponentom 13 upadłych od 2014 r. kas blisko 4 mld 336 mln zł. (Dane na grudzień 2018)."

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-08-29 09:04:07
Autor: u2
W dniu 29.08.2020 o 08:42, Runt pisze:
[...]

widać szpuncik, że cierpisz za miliony:)))))))))))))))

Data: 2020-08-29 05:52:28
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 29 sierpnia 2020 o 09:04:08 UTC+2 u2 napisał(a):
> [...]
widać szpuncik, że cierpisz za miliony:))))))))))))))
Cierpi za miliony chociaż ból w burdelu dla zasłużonych  nazistów zadaje mu kilku z nich.

Data: 2020-08-30 09:06:20
Autor: Runt
W dniu 2020-08-29 o 14:52, cwel z sowieckiego burdelu Zenek Kapelinder pisze:
[...]

u2 to pijaczyna cierpiący na uwiąd starczy ;-))))
Cierpi za miliony
ty zenusiu cierpisz z powodu przerośniętej łechtaczki ;-)))
chociaż ból
no zenusiu, nie wiedziałem, że uwielbiasz kiedy cię boli w kiszce stolcowej. najwyraźniej u2 pakuje ci tego bejsbola zbyt agresywnie ;-))
w burdelu dla zasłużonych  nazistów zadaje mu kilku z nich.
zenusiu, mało mnie obchodzi w jakich trójkacikch się tam zabawiacie.
to wasze kichy stolcowe i wasza "przyjemność" ;-)))))

Pamiętaj zenusiu: oculum pro oculo et dentem pro dente! ;-)))

Bawcie się dobrze girles! ;-))))))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-08-30 07:33:44
Autor: Zenek Kapelinder
> [...]
-- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.
Uważaj co pizdziak vel runt dziura w dupie wypisujesz. Yogi podpierdala i cię zablokują tak jak szwab w niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistów blokuje ci wylot.

Data: 2020-08-31 08:45:02
Autor: Runt
Oculum pro oculo!
W dniu 2020-08-30 o 16:33, ciemnota zapluta i KANALIA Zenek Kapelinder pisze:

Uważaj
to ty uwazaj kanalio! twoj koniec jest bliski! ;-))))))
co pizdziak
jak sie miewa twoja zjełczała łechtaczka? u2 szamocze ci ją? ;-)))))
vel runt dziura w dupie
zenusiu, kundlu zapchlony skąd u ciebie ta skłonność do "dziury w dupie"? czyzby to pozostałość po igraszkach w sowieckim burdelu dla zasłuzonych nazistek?  ;-))))))))))))))0
wypisujesz.
bo co pajacu? kierunkoiwskazy ci od plecaka odpadły? ;-))))))
Yogi podpierdala
POważnie? miesiączki dostałes ze strachu? ;-)))))))))))))0
i cię zablokują tak jak szwab w niemieckim burdelu
zenusiu, nie wiem czym ci blokował szwab w niemiecki burdelu ale najwyraźniej twoje przeżycia utrwaliły ci sie w łbie ze szczynami na stałe i ciagle marzysz o powtórce z rozywki. uwielbiasz być zenusiu walony w "dziurę w dupie" prawda? ;-))))))))))))))))))))0
dla zasłużonych nazistów blokuje ci wylot.
  jak z ta butelka kefiru którą ci w kichę stolcowa zaaplikował u2 z jacusiem? wciąz tam tkwi blokując ci "wylot"/wlot? ;-))))
masz z tego jakąś przyjemnośc cioto? ;-)))))))

jak w temacie! ;-))))))))

Data: 2020-08-31 09:22:03
Autor: Frakon
Oculum. Po jakiego Zenka ?
Użytkownik "Runt" <runtime@anakumena.prv> napisał w wiadomości news:rii69a$1f51$1gioia.aioe.org...

masz z tego jakąś przyjemnośc cioto? ;-)))))))

jak w temacie! ;-))))))))

-- Runt

Po jakiego Zenka ty z Zenkiem rozmawiasz ?
Przecież Zenek dostaje orgazmu tylko wtedy gdy czyta
twoje posty i odpowiada na nie.
Przestaniesz z nim rozmawiać, to on napisze jeszcze parę głupot
i przestanie  - jak gówniarz.

Data: 2020-08-31 09:41:04
Autor: Runt
Oculum. Po jakiego Zenka ?
W dniu 2020-08-31 o 09:22, Frakon pisze:
[...]

zwykle nie nadstawiam drugiego policzka,
a tej kanalii nie odpuszcze ;-))))

Data: 2020-08-31 10:03:59
Autor: u2
Oculum. Po jakiego Zenka ?
W dniu 31.08.2020 o 09:41, Runt pisze:
zwykle nie nadstawiam drugiego policzka

ano szpuncik, nadstawiasz zwykle co innego:)))))))))))))))

Data: 2020-09-01 08:10:25
Autor: Runt
suwalskie marzenia?
W dniu 2020-08-31 o 10:03, pijaczyna i cwel zenkowy u2 pisze:
W dniu 31.08.2020 o 09:41, Runt pisze:
zwykle nie nadstawiam drugiego policzka
ano szpuncik, nadstawiasz zwykle co innego:)))))))))))))))
z takimi propozycjami pijaczyno idź do zenusia ;-))))

Data: 2020-08-31 14:00:57
Autor: Zenek Kapelinder
Oculum. Po jakiego Zenka ?
poniedziałek, 31 sierpnia 2020 o 09:22:38 UTC+2 Frakon napisał(a):
Użytkownik "Runt" <run...@anakumena.prv> napisał w wiadomości news:rii69a$1f51$1...gioia.aioe.org...
Po jakiego Zenka ty z Zenkiem rozmawiasz ? Przecież Zenek dostaje orgazmu tylko wtedy gdy czyta twoje posty i odpowiada na nie. Przestaniesz z nim rozmawiać, to on napisze jeszcze parę głupot i przestanie - jak gówniarz.
Co tam Frykcjon wymyśliłeś?

Data: 2020-08-27 10:43:57
Autor: u2
W dniu 27.08.2020 o 02:48, japa pisze:
Grupowa pistargowica tak chwaliła politykę gospodarczą Łukaszenki i stawiała ją za wzór Polsce.
Gdzie oni wszyscy się teraz podziali?

uciekli do Japonii i stamtąd nadają te ubeckie pieski:)))))))))))))))

Data: 2020-08-27 11:31:09
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Pieniądze nie poszły na walkę z inspirowanym przez zachód zamachem stanu?
W Polsce policjanci/milicjanci by tak pracowicie pałowali *bez nadgodzin* ? :-)

Zachodek zastosuje teraz wariantu PRL-po-Gierku?
Czyli: Nie nałoży teraz na Białoruś sankcji gospodarczych które
uniemożliwią spłatę zagranicznego zadłużenia (bez pomocy Rosji) :-)

Zresztą Zachodek nie musi nakładać _dużych_ sankcji _szybko_. Wystarczy by
duże+ sankcje "nieco" później były bardzo+ prawdopodobne a rating
kredytowy Białorusi Łukaszenki już poleci w dół zaś koszt kredytu
poszybuje w górę.  Zaś sankcje mogą obejmować zakaz (nowych) kredytów
by koszt kredytu dla Białorusi podbić jeszcze bardziej.
Dość powolne wzmacnianie sankcji ma sens jako wpędzanie Łukaszenki w
pułapkę retoryki "bez Rosji sobie poradzimy" i zatrzymania jak Rosja się
już kosztownie++ zaangażuje na Białorusi albo Łukaszenka będzie na
równi pochyłej.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-08-27 06:48:07
Autor: japanizer
On Thursday, August 27, 2020 at 6:31:57 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> pomoc.

Pieniądze nie poszły na walkę z inspirowanym przez zachód zamachem stanu?

Tak, Andrzejku. Jakby nie ten przebrzydły "Zachodek", to już dawno każdy Białorusin jeździłby złotym Moskwiczem.

Data: 2020-08-27 16:19:06
Autor: A. Filip
> [...]

Tak, Andrzejku. Jakby nie ten przebrzydły "Zachodek", to już dawno
każdy Białorusin jeździłby złotym Moskwiczem.

Ten fragment prawdy prawda w oczy kole japanizuśkiu? :-)

Sam Covid-19 bez "zamieszek" chyba by wystarczył by Łukaszka prosił
Putina o finansową pomoc tyle że trochę później.  Jak są "zamieszki" a
po nich prawdopodobne+ sankcje zachodka to ja się tylko pytam *kiedy*
Łukaszka zacznie na to zwalać i jak to będzie przekonujące na Białorusi.

Jakby nie podły zachodek to zapowiedź Chruszczowa w którym konkretnie
roku będzie wprowadzony komunizm zostałaby dotrzymana! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-04 03:45:16
Autor: Jacek Bialy
[...]

Która konkretnie to targowica? Ta totalniacka, czy może kuńtargowica od pana Korwina?  A może Japa ma na uwadze tego pajaca w furażerce, co to się kręci po polskich jutubach? To przecież również wasi ludzie ze starej wsiarni, więc niech Japa głupiego nie udaje.

JB

Data: 2020-09-04 05:17:20
Autor: japanizer
On Friday, September 4, 2020 at 7:45:18 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
czwartek, 27 sierpnia 2020 o 02:48:37 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a):
> Grupowa pistargowica tak chwaliła politykę gospodarczą Łukaszenki i stawiała ją za wzór Polsce. > Gdzie oni wszyscy się teraz podziali? > > Która konkretnie to targowica?

PiS-targowica.

Targowica z Kościołem Katolickim chciała przeflancować Polskę.

Teraz PiS z Kościołem Katolickim robi to samo.

Data: 2020-09-04 05:56:48
Autor: Jacek Bialy
piątek, 4 września 2020 o 14:17:21 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a):
On Friday, September 4, 2020 at 7:45:18 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote: > czwartek, 27 sierpnia 2020 o 02:48:37 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a): > > Grupowa pistargowica tak chwaliła politykę gospodarczą Łukaszenki i stawiała ją za wzór Polsce. > > Gdzie oni wszyscy się teraz podziali? > > > > > > Która konkretnie to targowica?
PiS-targowica. Targowica z Kościołem Katolickim chciała przeflancować Polskę. Teraz PiS z Kościołem Katolickim robi to samo.

Jak mam rozumieć pana Japę, to pistargowica z kościołem katolickim chce nas wszystkich przeflancować towarzyszowi Łukaszence?

JB

Data: 2020-09-05 08:11:48
Autor: Runt
W dniu 2020-09-04 o 14:56, pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

POtrafisz czytać ze zrozumieniem czy tylko zarzucać inwektywami?

POstaraj się zrozumieć to zdanie:

"Grupowa pistargowica tak chwaliła politykę gospodarczą Łukaszenki i stawiała ją za wzór Polsce."

Przeczytaj jeszcze raz! I jeszcze raz! POniał?

Data: 2020-09-05 08:09:03
Autor: Jacek Bialy
sobota, 5 września 2020 o 08:11:49 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
> piątek, 4 września 2020 o 14:17:21 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a): >> On Friday, September 4, 2020 at 7:45:18 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote: >>> czwartek, 27 sierpnia 2020 o 02:48:37 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a): >>>> Grupowa pistargowica tak chwaliła politykę gospodarczą Łukaszenki i stawiała ją za wzór Polsce. >>>> Gdzie oni wszyscy się teraz podziali? >>> Która konkretnie to targowica? >> PiS-targowica. >> Targowica z Kościołem Katolickim chciała przeflancować Polskę. >> Teraz PiS z Kościołem Katolickim robi to samo. > Jak mam rozumieć pana Japę, to pistargowica z kościołem katolickim chce nas wszystkich przeflancować towarzyszowi Łukaszence?

Towarzyszu Japa - nie przysyłajcie tu pawianów, tylko zechciejcie sami odpowiedzieć na pytanie.

_kolektyw

Data: 2020-09-06 08:44:08
Autor: Runt
W dniu 2020-09-05 o 17:09, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

chcesz banana, dziadzia? ;-)))

Data: 2020-09-04 14:20:32
Autor: A. Filip
> [...]

PiS-targowica.

Targowica z Kościołem Katolickim chciała przeflancować Polskę.

Teraz PiS z Kościołem Katolickim robi to samo.

<per-analogia-też-gołosłownie> PO-Tuski chciały sprzedać Polskę
Euro-Niemcom za grosze! </per-analogia-też-gołosłownie>

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-04 05:44:35
Autor: japanizer
On Friday, September 4, 2020 at 9:20:34 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

<per-analogia-też-gołosłownie> PO-Tuski chciały sprzedać Polskę
Euro-Niemcom za grosze! </per-analogia-też-gołosłownie>

Andrzejku, sprawdzałeś już w szafie, czy przypadkiem Tusk tam nie siedzi?

Data: 2020-09-04 15:22:35
Autor: A. Filip
> [...]

Euro-Niemcom za grosze! </per-analogia-też-gołosłownie>

Andrzejku, sprawdzałeś już w szafie, czy przypadkiem Tusk tam nie

Ile tuzinów Kaczyńskich siedzi w twoje szafie? Trzy?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-05 08:11:28
Autor: Runt
W dniu 2020-09-04 o 12:45, pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

A masz coś do powiedzenia w temacie oprócz osobistych wycieczek? Nu!

Data: 2020-09-05 08:00:05
Autor: Jacek Bialy
sobota, 5 września 2020 o 08:11:30 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
> czwartek, 27 sierpnia 2020 o 02:48:37 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a): >> Grupowa pistargowica tak chwaliła politykę gospodarczą Łukaszenki i stawiała ją za wzór Polsce. >> Gdzie oni wszyscy się teraz podziali? > Która konkretnie to targowica? Ta totalniacka, czy może kuńtargowica od pana Korwina? A może Japa ma na uwadze tego pajaca w furażerce, co to się kręci po polskich jutubach? To przecież również wasi ludzie ze starej wsiarni, więc niech Japa głupiego nie udaje. >
A masz coś do powiedzenia w temacie oprócz osobistych wycieczek? Nu!

Pytali japę, pawian podstawił łapę..    . Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-10-10 16:59:46
Autor: Budzik
Łukaszenko prosi Rosję o pomoc finansową. Nie ma na długi
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

Grupowa pistargowica tak chwaliła politykę gospodarczą Łukaszenki
i stawiała ją za wzór Polsce. Gdzie oni wszyscy się teraz
podziali?
Naprawde byli tacy?
Jedyny którego pamietam jak chwalił białorus za rozwój i poziom zycia to był niejaki Wiesiaczek.
Ale niektorych nie czytam wiec moze u2 tez cos popełnił w tym zakresie?

[...]

Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"

Łukaszenko prosi Rosję o pomoc finansową. Nie ma na długi