Łukaszenko prosi Rosję o pomoc finansową. Nie ma na długi

Data: 2020-09-04 03:45:16
Autor: Jacek Bialy
Łukaszenko prosi Rosję o pomoc finansową. Nie ma na długi
czwartek, 27 sierpnia 2020 o 02:48:37 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a):
Grupowa pistargowica tak chwaliła politykę gospodarczą Łukaszenki i stawiała ją za wzór Polsce. Gdzie oni wszyscy się teraz podziali?

Która konkretnie to targowica? Ta totalniacka, czy może kuńtargowica od pana Korwina?  A może Japa ma na uwadze tego pajaca w furażerce, co to się kręci po polskich jutubach? To przecież również wasi ludzie ze starej wsiarni, więc niech Japa głupiego nie udaje.

JB

Data: 2020-09-04 05:17:20
Autor: japanizer
On Friday, September 4, 2020 at 7:45:18 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]
> Grupowa pistargowica tak chwaliła politykę gospodarczą Łukaszenki i stawiała ją za wzór Polsce. > Gdzie oni wszyscy się teraz podziali? > > Która konkretnie to targowica?

PiS-targowica.

Targowica z Kościołem Katolickim chciała przeflancować Polskę.

Teraz PiS z Kościołem Katolickim robi to samo.

Data: 2020-09-04 05:56:48
Autor: Jacek Bialy
piątek, 4 września 2020 o 14:17:21 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a):
On Friday, September 4, 2020 at 7:45:18 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote: > czwartek, 27 sierpnia 2020 o 02:48:37 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a): > > Grupowa pistargowica tak chwaliła politykę gospodarczą Łukaszenki i stawiała ją za wzór Polsce. > > Gdzie oni wszyscy się teraz podziali? > > > > > > Która konkretnie to targowica?
PiS-targowica. Targowica z Kościołem Katolickim chciała przeflancować Polskę. Teraz PiS z Kościołem Katolickim robi to samo.

Jak mam rozumieć pana Japę, to pistargowica z kościołem katolickim chce nas wszystkich przeflancować towarzyszowi Łukaszence?

JB

Data: 2020-09-05 08:11:48
Autor: Runt
W dniu 2020-09-04 o 14:56, pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

POtrafisz czytać ze zrozumieniem czy tylko zarzucać inwektywami?

POstaraj się zrozumieć to zdanie:

"Grupowa pistargowica tak chwaliła politykę gospodarczą Łukaszenki i stawiała ją za wzór Polsce."

Przeczytaj jeszcze raz! I jeszcze raz! POniał?

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/

Data: 2020-09-05 08:09:03
Autor: Jacek Bialy
sobota, 5 września 2020 o 08:11:49 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
> piątek, 4 września 2020 o 14:17:21 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a): >> On Friday, September 4, 2020 at 7:45:18 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote: >>> czwartek, 27 sierpnia 2020 o 02:48:37 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a): >>>> Grupowa pistargowica tak chwaliła politykę gospodarczą Łukaszenki i stawiała ją za wzór Polsce. >>>> Gdzie oni wszyscy się teraz podziali? >>> Która konkretnie to targowica? >> PiS-targowica. >> Targowica z Kościołem Katolickim chciała przeflancować Polskę. >> Teraz PiS z Kościołem Katolickim robi to samo. > Jak mam rozumieć pana Japę, to pistargowica z kościołem katolickim chce nas wszystkich przeflancować towarzyszowi Łukaszence?

Towarzyszu Japa - nie przysyłajcie tu pawianów, tylko zechciejcie sami odpowiedzieć na pytanie.

_kolektyw

Data: 2020-09-06 08:44:08
Autor: Runt
W dniu 2020-09-05 o 17:09, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

chcesz banana, dziadzia? ;-)))

Data: 2020-09-04 14:20:32
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

PiS-targowica.

Targowica z Kościołem Katolickim chciała przeflancować Polskę.

Teraz PiS z Kościołem Katolickim robi to samo.

<per-analogia-też-gołosłownie> PO-Tuski chciały sprzedać Polskę
Euro-Niemcom za grosze! </per-analogia-też-gołosłownie>

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-04 05:44:35
Autor: japanizer
On Friday, September 4, 2020 at 9:20:34 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

<per-analogia-też-gołosłownie> PO-Tuski chciały sprzedać Polskę
Euro-Niemcom za grosze! </per-analogia-też-gołosłownie>

Andrzejku, sprawdzałeś już w szafie, czy przypadkiem Tusk tam nie siedzi?

Data: 2020-09-04 15:22:35
Autor: A. Filip
> [...]

Euro-Niemcom za grosze! </per-analogia-też-gołosłownie>

Andrzejku, sprawdzałeś już w szafie, czy przypadkiem Tusk tam nie

Ile tuzinów Kaczyńskich siedzi w twoje szafie? Trzy?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-05 08:11:28
Autor: Runt
W dniu 2020-09-04 o 12:45, pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

A masz coś do powiedzenia w temacie oprócz osobistych wycieczek? Nu!

Data: 2020-09-05 08:00:05
Autor: Jacek Bialy
sobota, 5 września 2020 o 08:11:30 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
A masz coś do powiedzenia w temacie oprócz osobistych wycieczek? Nu!

Pytali japę, pawian podstawił łapę..    . Buuu ha-ha!

JB