Łukaszewicz zachwyca się Niemcami. A obraża Polaków. "Słoma z butów im wystaje"

Data: 2018-10-14 23:39:16
Autor: Lord Donald
Łukaszewicz zachwyca się Niemcami. A obraża Polaków. "Słoma z butów im wystaje"
Łukaszewicz zachwyca się Niemcami. A obraża Polaków. "Słoma z butów im wystaje"

Czytając ten wywiad aż trudno uwierzyć, że mówi to człowiek, który działa w "branży kulturalnej", a swoje sukcesy zawodowe osiągnął w Polsce. - Polacy są niedouczeni, wystaje im słoma z butów - stwierdził aktor Olgierd Łukaszewicz, były prezes Związku Artystów Scen Polskich.

Łukaszewicz udzielił wywiadu serwisowi wiadomo.co - jego treść jest szokująca. I nic dziwnego, że słowa aktora wywołały oburzenie.

Były szef ZASP nie ukrywa zachwytu dla Niemiec i Niemców.

"W Niemczech spędziłem kilka lat, byłem niemieckojęzycznym aktorem i mam zaufanie do Niemców, ale oczywiście nie do wszystkich. Oni mają prawo, a nawet obowiązek być liderem w UE, nie z powodu gospodarczej mocy, ale tego, co ciąży na poprzednich pokoleniach. Czują się moralnie zobowiązani do tego, aby przewodzić, budować pokój i dobrobyt" - mówi na łamach wiadomo.co

Całkiem inaczej wypowiada się o Polakach.

"Polacy są niedouczeni, wystaje im słoma z butów, są megalomanami, mają problem z porozumiewaniem się z innymi"- stwierdził.

Jasno określa swoje sympatie polityczne.

"Nie ma wątpliwości, że głównym celem rządzących jest właśnie obrzydzenie Unii. Zresztą politycy partii rządzącej wcale tego nie ukrywają (...) To nie jest tak, że taka retoryka działa tylko w kraju, ona odbija się szerokim echem w całej Europie, a korzystają z niej takie siły, jak na przykład przeciwnicy Angeli Merkel" - twierdzi Łukaszewicz.

Komentarz sobie darujemy - zbyt mocnych słów by trzeba użyć.

http://niezalezna.pl/240574-lukaszewicz-zachwyca-sie-niemcami-a-obraza-polakow-sloma-z-butow-im-wystaje

Data: 2018-10-14 14:55:35
Autor: japanizer
On Sunday, October 14, 2018 at 11:39:18 PM UTC+2, Lord Donald wrote:
Łukaszewicz zachwyca się Niemcami. A obraża Polaków. "Słoma z butów im wystaje"

Oczywiście wyrwane z kontekstu wypowiedzi.

Cały, bardzo ciekawy wywiad tutaj, zaczyna się mocną prawdą o PiS:

https://wiadomo.co/olgierd-lukaszewicz-wladza-pis-to-zdrajcy-interesu-narodowego/

  Ludzie władzy PiS "są zdrajcami interesu narodowego, za którym głosowało w   2003 r. 77,45 proc. Polaków" - mówi w rozmowie z nami Olgierd Łukaszewicz,   wybitny aktor, założyciel Fundacji "My, Obywatele Unii Europejskiej".

Data: 2018-10-15 07:42:24
Autor: Pajdak
lordzik zachwyca się Sowietami a obraża Polaków. "Słoma z butów im wystaje"
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:36d5dbd1-7e62-42b4-b7fc-7467b9546ec9googlegroups.com...
[...]

Czyli lordzik znów POsunął się do UB-eckiej manipulacji ;-)))
Tak kanalia z niego! Kiedyś wierny syn PZPZR, dzis lizodupa PiS.

--
Pajdak

Data: 2018-10-14 18:46:45
Autor: Zenek Kapelinder
Łukaszewicz zachwyca się Niemcami. A obraża Polak ów. "Słoma z butów im wystaje"
W Janciu Wodniku gral dziada. I takim go zapamietamy.

Data: 2018-10-15 07:45:05
Autor: Pajdak
Kogut zachwyca się Putinem!. A obraża Polaków. "Słoma z butów im wystaje"
kutasina nowogrodzka "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:06729c4d-ef64-448d-bb0f-75c7daed6baagooglegroups.com...
W Janciu Wodniku gral dziada. I takim go zapamietamy.

A właśnie że nie!

Tu masz jego role filmowe: https://tinyurl.com/yatll8xz

--
Pajdak

Data: 2018-10-15 18:38:56
Autor: Zenek Kapelinder
Kogut zachwyca się Putinem!. A obraża Polaków . "Słoma z butów im wystaje"
Gral dziada i takim w pamieci zostanie.

Data: 2018-10-16 15:19:43
Autor: Pajdak
lotny kogut zachwyca się Putinem!. A obraża Polaków. "Słoma z butów mu wystaje"
psikutasina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:2655c6d8-48c5-4560-b975-4a707a33268fgooglegroups.com...
Jestem dziadem i takim w pamieci zostane.

Kto cie będzie pamietać nieszczęśniku! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-16 06:58:17
Autor: Zenek Kapelinder
lotny kogut zachwyca się Putinem!. A obraża Po laków. "Słoma z butów mu wystaje"
ciebie pizdziak dzisiaj nikt nie pamieta bo wiekszosc ma cie w kf. A mozesz to zmienic. Podpal sie, bedziesz mial swoje 10 sekund w mediach. Trzy miliony ludzi sie o tobie dowiedza.

Data: 2018-10-16 18:06:29
Autor: Pajdak
lwypierzony kogut zachwyca się Putinem!. A obraża Polaków. "Słoma z butów mu wystaje"
bekart "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:75c80e78-5432-4f8f-b7b3-272a8df9dd94googlegroups.com...
mnie nieszczęśnika dzisiaj nikt nie pamieta bo wiekszosc ma mnie w kf. A moge to zmienic. Podpale sobie ogon, bede mial swoje 10 sekund w tvp info. Miliony ludzi sie o mnie dowiedza. prezes pozwoli mi nakarmic kota a jak bedzie miau miau dobry humor to i w kuwecie pozwoli piasek wymienic. o szczęscie niepojęte! jestem przeszczęśliwy.  chyba oszaleję z radości.

Najwyzszy czas zenuś! Ty durniu! ;-)))))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-15 00:03:02
Autor: u2
Łukaszewicz zachwyca się Niemcami. A ob raĹźa PolakĂłw. "Słoma z butĂłw im wystaje"
W dniu 14.10.2018 o 23:39, Lord Donald pisze:
- Polacy są niedouczeni, wystaje im słoma z butów - stwierdził aktor Olgierd Łukaszewicz, były prezes Związku Artystów Scen Polskich.

oj tam wiadomo, że żydki są zafascynowani Niemcami, vide Eichmann, czy Goebbels:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-15 07:40:16
Autor: Pajdak
UB-ek "Lordzik Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pq0d22$1h2g$1gioia.aioe.org...
Łukaszewicz zachwyca się Niemcami. A obraża Polaków. "Słoma z butów im wystaje"

Nie Polaków tylko takie łajzy jak elektorat PiS.

"Nie ma wątpliwości, że głównym celem rządzących jest właśnie obrzydzenie Unii. "

Co POtwierdzasz tu swoim wpisem!

Co sądzisz o: https://tinyurl.com/uniajestbe ?

--
Pajdak

Data: 2018-10-15 17:29:01
Autor: Lord Donald
W dniu 15.10.2018 o 07:40, Pajdak pisze:
[...]

Srajdak ty jako szwabska dziwka to widać imponuje ci taka postawa folksdojcza. W sumie to ty sam nazywasz Niemca swoim panem co nie ukrywałeś w tysiącach swoich wątków i podobnie wypowiadasz się o nas Polakach nazywając nas polaczkami. Ale widać nie tylko takie szwabskie dziewki ale i każdy POsraniec tak ma. Ale wież mi, takie obrażanie Polaków i lizanie dupy Niemcom jest tylko godne takich śmieci jak ty, nie chodzi tu o żadne obrażanie UE ani samych Niemców, to takie gnidy jak ty są tutaj obrzydzeniem dla innych, w sumie to twój jak go nazywasz niemiecki pan także ma podobne obrzydzenie do takich jak ty, takie gnidy w każdym kraju są zakałami, co sprzedają swój kraj za miskę zupy. Nie dziwię się, że Niemiec patrząc na takie gnidy jak ty i twoi POsrańcy ma tyle pogardy dla Polaków, wydaje mu się, że każdy Polak jest taki co jest nie prawdą. W stosunku do afrykańskich uchodźców to do pięt im nie dorastacie, możesz na nich narzekać, że nieroby, itp..., jada na socjal, ale oni w odróżnieniu do was POsrańców mają swoją godność co im trzeba przyznać, wy w stosunku do nich jesteście podłe gnidy plujące na swój kraj za miskę zupy. Dlatego to fryce was tak gonią, gorzej jak Arabusów, bo im do pięt nie dorastacie jeżeli chodzi o poszanowanie swojego kraju i honor.

Data: 2018-10-15 21:53:03
Autor: Pajdak
lordzik zachwyca się Niemcami. A obraża Polaków. "Słoma z butów im wystaje"
UB-ecka gnida "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 15.10.2018 o 07:40, Pajdak pisze:
Co POtwierdzasz tu swoim wpisem!

Srajdak

Stary osle! To ty jeszcze żyjesz ?;-)))

ty jako szwabska dziwka t

Ty jako szwabska ciota ;-)))

o widać imponuje ci taka postawa folksdojcza.

Imponuje ci lizanie butów "folksdojcza" ;-)))

W sumie to ty sam nazywasz Niemca swoim panem

Cioto, nie wrobisz mnie w swoje fałszywki!

co nie ukrywałeś w tysiącach swoich wątków

Milionach cioto! Milionach! ;-))))

i podobnie wypowiadasz się o nas Polakach

Nie o Polakach tylko takich sowieckich ciotach jak ty ;-)))

nazywając nas polaczkami.

NIe wrobisz mnie cioto w swoje fałszywki. Psychol jesteś! ;-))))

Ale widać nie tylko takie szwabskie dziewki

Ale jak widać jesteś psycholem! ;-)))

ale i każdy POsraniec tak ma.

Sądzisz po sobie cioto? ;-)))

Ale wież mi, takie obrażanie Polaków

WIERZ !!!! WIERZ!!! WIERZ! Co za głąb z  ciebie! ;-)))

Nie wrobisz mnie w swoje fałszywski UB-ecka cioto!

i lizanie dupy Niemcom

Lizanie im tyłków weszło ci w krew z mlekiem kozy ty sowiecki bękarcie! ;-)))

jest tylko godne takich śmieci jak ty,

Smieci to ty masz w swojej rodzinie łajzo! ;-)))

nie chodzi tu o żadne obrażanie UE ani samych Niemców,

Oczywiscie! Tylko wyłacznie takich durni jak ty! ;-)))

to takie gnidy

Gnidy to ty masz na łysym swoim łbie! ;-)))

jak ty są tutaj obrzydzeniem dla innych,

Tacy jak ty sa najgorszymi kanaliami! ;-)))

w sumie to twój jak go nazywasz niemiecki pan

Nie wrobisz mnie w swoje fałszywki UB-ecka kanalio!

także ma podobne obrzydzenie do takich jak ty,

POdobne obrzydzenie do takich jak ty ma każdy ty cioto! ;-)))

takie gnidy w każdym kraju są zakałami,

No właśnie! Jestes sowiecka gnida! ;-)))

co sprzedają swój kraj za miskę zupy.

Ryżu! Ryżu! ;-))))

Nie dziwię się, że Niemiec patrząc na takie gnidy jak ty

Nie dziwie się, że każdy patrząc na takie gnidy jak ty ma odruch wymiotny!
;-)))

i twoi POsrańcy

Twoi bracia i cioty z chlewa! ;-)))

ma tyle pogardy dla Polaków,

Nie wrobisz mnie w swoje fałszywki UB-ecka kanalio!

wydaje mu się, że każdy Polak jest taki co jest nie prawdą.

Masz racje! Nie każdy! Np.ty jesteś najgorszą kanalią! ;-)))

W stosunku do afrykańskich uchodźców

Mało mnie obchodza twoi sowieccy bracia! ;-)))

to do pięt im nie dorastacie,

Jesteś kurduplem! ;-)))

możesz na nich narzekać,

To sobie narzekaj nierobie! ;-)))

że nieroby, itp..., jada na socjal,

Robiłes tam jako ciota więc wiesz jak jest! ;-)))

ale oni w odróżnieniu do was POsrańców

Ciebie trudno odróżnić od zawszonego kundla! ;-)))

mają swoją godność

Ty nie masz godniości bo jestes zakałą społeczeństwa! ;-)))

co im trzeba przyznać,

To sobie przyznawaj! Nawet medale "zasłużony dla UB"! ;-)))

wy w stosunku do nich jesteście podłe gnidy

Ty w stosunku do nich  jesteś zmutowanym osłem! ;-)))

plujące na swój kraj

Ten kraj jest mój! Nie twój! Twój jest za Uralem! ;-)))

za miskę zupy.

Ryżu! Ryżu! ;-)))

Dlatego to fryce was tak gonią,

Dlatego fryce cie tak ganiaja od burdelku do burdelu! ;-)))

gorzej jak Arabusów,

Nie obrażaj Arabów nędzna kreaturo!

bo im do pięt nie dorastacie

Do twoich brudnych piet i zasranych kaleson? ;-)))

jeżeli chodzi o poszanowanie swojego kraju i honor.

Twój kraj jest za Uralem więc wynocha z mego kraju zawszony kundlu! ;-)))

I co dziadek, podobało się? ;-))))

Dziadek, ty jestes PSCYCHICZNIE CHORY!  Twoja PARANOJA cie niszczy.
Zejdziesz zapluty! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-15 13:11:44
Autor: Zenek Kapelinder
lordzik zachwyca się Niemcami. A obraża Polak ów. "Słoma z butów im wystaje"
Trzeba przyznac ze lotny jestes pizdziak jak nijaki Schetyna. Cos pomiedzy plyta chodnikowa a cegla.

Data: 2018-10-16 15:18:30
Autor: Pajdak
kogut lotny zachwyca się Niemcami. A obraża Polaków. "Słoma z butów im wystaje"
psikutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:4f58a18e-8618-40ce-a4ce-78f750917e38googlegroups.com...
Trzeba przyznac ze lotny jestem jak nijaki Jaki. Cos pomiedzy plyta chodnikowa a cegla.

Lol! Lol!

--
Pajdak

Łukaszewicz zachwyca się Niemcami. A obraża Polaków. "Słoma z butów im wystaje"