"Luksusowa eskapada Trzaskowskiego z doradczynią". TVP: nie sugerujemy romansu

Data: 2020-07-09 18:45:40
Autor: boukun
"Luksusowa eskapada Trzaskowskiego z doradczynią". TVP: nie sugerujemy romansu
Wielkie łóżko z reklamowego filmiku hotelu i zdjęcie doradczyni - TVP wiele czasu poświęca wyjazdowi Rafała Trzaskowskiego do Brazylii z 2014 r., dodając pasek mówiący o "luksusowej eskapadzie z doradczynią za pieniądze podatników". - Nie sugerujemy romansu. Chcemy wiedzieć, po co tam pojechali - mówi Wirtualnej Polsce Jarosław Olechowski, szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.

Materiały na temat wyjazdu Rafała Trzaskowskiego sprzed sześciu lat były obecne na antenie TVP Info przez większą część wtorku i w środę. Komentowali je zaproszeni goście, materiał na ten temat pokazały też "Wiadomości". Mimo że kandydatowi na prezydenta towarzyszyło kilku urzędników, programy informacyjne TVP pokazywały jedynie zdjęcie doradczyni Rafała Trzaskowskiego.

- Nie wiem, dlaczego tylko jej zdjęcie. Może nie było zdjęć tego drugiego urzędnika - mówi nam Jarosław Olechowski. Odpowiadamy, że jego zdjęcia także są w internecie. - My nie sugerujemy romansu. To nie jest naszą intencją. Chcemy wiedzieć, po co doradczyni towarzyszyła Rafałowi Trzaskowskiemu, skoro jego przemówienie na wyjeździe trwało trzy minuty - wyjaśnia szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.

I dodaje: - Jak nie idzie Trzaskowskiemu w kampanii, to jego sztabowcy i on sam od razu wrzucają temat TVP. To oś ich kampanii. Tak jest też tym razem. Nie ma odpowiedzi, po co był ten wyjazd. Są ciągłe ataki na naszą niezależność.

Sztab Rafała Trzaskowskiego nie chce się odnosić do materiałów na temat wyjazdu do Brazylii z czasów, gdy kandydat na prezydenta był ministrem cyfryzacji. - Rodzina jest najważniejsza, a ci, którzy ją atakują, nie zasługują nawet na słowa krytyki. Nie widzę sensu, by się szerzej na ten temat wypowiadać, bo jesteśmy zajęci przygotowywaniem kolejnych spotkań z Małgorzatą Trzaskowską - mówi Wirtualnej Polsce Jakub Rutnicki z PO.

Jak ujawniła niezalezna.pl, sześć lat temu Rafał Trzaskowski wyjechał w podróż służbową do Brazylii. Wraz z dwoma urzędnikami spędził tam sześć dni. Koszt wyjazdu to ponad 60 tys. zł.

https://wiadomosci.wp.pl/luksusowa-eskapada-trzaskowskiego-z-doradczynia-tvp-nie-sugerujemy-romansu-6530234815301249a

Niespolnione obietnice Platformy
3 godziny temu

Skad Traskowski ma pieniadze ze teraz dzieli pamiec wam odebralo hahahahahahahahha1. bezpieczeństwo energetyczne (droższy gaz i prąd)
2. budowa mieszkań (300 dni czekania na pozwolenie budowlane)
3. dług publiczny (przekroczył 55% PKB)
4. dostęp do szerokopasmowego internetu (pusta obietnica)
5. laptopy dla gimnazjalistów (pusta obietnica)
6. dworce (jak stwierdził Przemysław Wipler rozkład jazdy PKP jest tak tajny, że należy go szukać w depeszach Wikileaks)
7. ułatwienia dla polskich przedsiębiorców (brak ułatwień podatkowych)
8. wspieranie polskiej zdrowej żywności (próba wprowadzenia GMO)
9. służba zdrowia (nie został skrócony czas na kolejki, zamiast tego Ewa Kopacz mówi "kolejki do lekarzy są dłuższe, z powodu bogatej oferty")
10. obniżenie podatków i danin publicznych (podwyższony VAT, podrożała żywność, produkty dla dzieci i inne)
11. autostrady i koleje, stan Polski na Euro 2012 (Przemysław Wipler zaintonował piosenkę kibiców "Cała Polska z was się śmieje, gdzie są drogi i koleje?")
12. Program PO - szkodliwy dla Polski

Data: 2020-07-09 11:14:02
Autor: Bruno Brunowski
"Luksusowa eskapada Trzaskowskiego z doradczynią". TVP: nie sugerujemy romansu
Wyjazd służbowy 3 osób na konferencję Netmundial do Brazylii kosztował mniej niż 1 wypad Kucinskiego na weekend do domu (w sumie Kuchciu wylatał 4mln).

--
Bruno

Data: 2020-07-09 15:05:57
Autor: brat_olin
Bruno Brunowski wrote:

Wyjazd służbowy 3 osób na konferencję Netmundial do Brazylii kosztował mniej niż 1 wypad Kucinskiego na weekend do domu (w sumie Kuchciu wylatał 4mln).

Bez sensu. Znaczy, ile kosztowal jeden wypad Kuchcinskiego do domu? Poza tym Kuchcinski zostal wywalony, a Trzaskowski startuje na prezia.

Data: 2020-07-09 15:48:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 10 lipca 2020 00:05:58 UTC+2 użytkownik brat_olin napisał:
Bruno Brunowski wrote:

> [...]
Bez sensu. Znaczy, ile kosztowal jeden wypad Kuchcinskiego do domu?
W zależności czym leciał, to koszt w obie strony wynosił od 30 do 60 tys.

Poza tym Kuchcinski zostal wywalony, a Trzaskowski startuje na prezia.

Kuchciński latał do domu prywatnie, a Trzaskowski poleciał służbowo na konferencję Netmundial.

--
Bruno

Data: 2020-07-10 00:21:41
Autor: Jacek Bialy
[...]

Kuchciński latał do domu prywatnie, a Trzaskowski poleciał służbowo na konferencję Netmundial. Buuu ha-ha!

Kuchcik latał 'spotkać się ze swymi wyborcami' Buuu ha-ha!

A tak już na poważnie - Kuchciński został przez PiS ukarany, Trzaskowski w PO awansował na kandydata do najwyższego urzędu w państwie. Taka jest różnica między PiS a PO.

JB

Data: 2020-07-09 17:44:05
Autor: japanizer
On Friday, July 10, 2020 at 1:46:54 AM UTC+9, boukun wrote:
[...]

Tylko w majty nie naróbcie, p. boukun!

https://img.wiocha.pl/images/a/d/ad79bdbbaf6601a63edde92b450ac533.jpg

Data: 2020-07-10 06:52:41
Autor: Runt
TVP: sugerujemy romans Trzaskowskiego czyli katolickie opluwanie

Tu jest dopiero filmik: https://tinyurl.com/luksusydudy

--
Runt

Data: 2020-07-09 20:26:15
Autor: Trefniś
W dniu .07.2020 o 18:45 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

[...]

Kolejne:

Agresywne forsowanie ACTA, nawet wbrew stanowisku wielu państw UE!

https://tvn24.pl/polska/premier-podpiszemy-acta-nie-ugniemy-sie-pod-szantazem-ra198325-3488630

Polska ambasador w Tokyo (depozytariusz umowy) już podpisała umowę ACTA,  Tusk czekał tylko na przegłosowanie przez parlament i podpis prezydęta  Komoruskiego.

Nie było tak prosto:
"Tusk przegrał bitwę o ACTA. Ale wojnę wygra?"
https://www.wprost.pl/290552/tusk-przegral-bitwe-o-acta-ale-wojne-wygra.html

Żeby ratować swoją koncepcję wprowadzenia ACTA, Tusk ministrem  Administracji i Cyfryzacji uczynił Rafała Trzaskowskiego, którego zadaniem  było ACTA przepchnąć wbrew interesom Polski i obywateli!!!

--
Trefniś

Data: 2020-07-10 14:02:39
Autor: Pisiorowy Escobar
"Luksusowa eskapada Trzaskowskiego z doradczynią". TVP: nie sugerujemy romansu
w <op.0nh2t1wku09i5n@tncap.home>, Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
napisał(-a):

[...]

nie martw się ciotka, duda ma szanse wygrać, zadecydują wschodnie homo
sovieticusy takie jak ty. nie musisz już gadać bez sensu :D :D

i podpis prezydęta  Komoruskiego.

uuu, jakaś trauma z przedszkola pozbawiła ciebie szansy na dorosłość ? smutne
:D :D

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

"Luksusowa eskapada Trzaskowskiego z doradczynią". TVP: nie sugerujemy romansu