Luksusy Tuska w Alpach

Data: 2014-01-17 17:54:26
Autor: u2
Luksusy Tuska w Alpach
.... ostatni to taki zajazd w Dolomitach :)

http://www.fakt.pl/premier-donald-tusk-na-feriach-z-cala-rodzina-i-liczna-swita,artykuly,439230,1.html

Zwykły Polak, jadąc na wakacje, pakuje do auta dzieci, żonę, tonę konserw, a czasem jeszcze babcię, by ugotowała coś na kempingu i dała odpocząć od latorośli. No ale szef rządu zwykłym Polakiem nie jest. Jego wyjazd na wczasy to operacja na skalę całego państwa. I tym razem państwo zdało egzamin z przygotowania ferii premiera. Tuskowie i ochraniająca ich świta to łącznie 16 osób. Jak odpoczywać, to przez wielkie „O”.

Tuskowie z dziećmi i wnukami wyjechali na włoskie wakacje w trzy auta. Premier z żoną Małgorzatą pojechali partyjną toyotą, syn Michał (32 l.) z żoną Anną (31 l.) i dziećmi własnym samochodem, a Kasia (27 l.) i jej chłopak Staszek jeszcze jednym autem. To jednak nie koniec urlopowej kolumny samochodów.

Tym razem Tuskowie postanowili zabrać ze sobą funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu. Według naszych informacji to może być nawet ośmiu oficerów, którzy dojechali na miejsce trzema samochodami – w dwóch luksusowych audi i land roverze! Łącznie Donaldowi Tuskowi (57l.) towarzyszy aż 15 osób!

Dojechać to jedno, drugie to zakwaterować całą tę gromadę. Ale i tu okazało się, że wszystko zapięto na ostatni guzik. Premier z rodziną zajęli ogromny apartament z czterema sypialniami, a funkcjonariusze umościli się w sąsiadującym hotelu. Dbają, by żadnemu z Tusków – od rocznego Mateusza przez 6-letniego Mikołaja po 57-letniego Donalda – nawet włos z głowy nie spadł. Przy takiej liczbie podopiecznych nie jest to na pewno łatwe zadanie.
<<< Premier szaleje w Alpach. FOTY
<<< Na feriach Tuskiem rządzi żona
<<< Córka premiera Tuska rozebrała się na śniegu!
--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-01-17 17:24:53
Autor: Budzik
Luksusy Tuska w Alpach
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

... ostatni to taki zajazd w Dolomitach :)

Szczęśliwi wyznawcy prezesa co to takich problemów nie ma bo i żadnego hobby nie posiada...

Tylko czy chcemy promowac takie antysportowe postawy?

Swoją droga to ciekawe, ze jak prezes bez żadnej teki wydaje kilka milionów na ochrone to dobrze, ale jak premier ma ochronę to źle.
Jak BOR nie przygotował dobrze wizyty w Smoleńsku to źle, ale jak dobrze przygotowali urlop szefa rządu w Dolomitach to też źle.

P.S. Dzieci pojechały własnymi samochodami... głupki...
Od europosłów powinny się nauczyć jak rozliczać wyjazdy...

Data: 2014-01-17 17:59:22
Autor: Marek Czaplicki
Luksusy Tuska w Alpach
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 17 stycznia 2014 17:54:

[...]

Ja tam nie jestem zły, zabrałbym jescze prezesa, do odpędzania komarów. :-)

Data: 2014-01-17 18:25:43
Autor: u2
Luksusy Tuska w Alpach
Ja tam nie jestem zły, zabrałbym jescze

najpierw wez slownik do reki czeplik ...-;)

Data: 2014-01-17 18:33:55
Autor: Marek Czaplicki
Luksusy Tuska w Alpach
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 17 stycznia 2014 18:25:

Ja tam nie jestem zły, zabrałbym jescze

najpierw wez slownik do reki czeplik ...-;)

jutu, do kogo ta mowa? Trzęsiesz portami aż przykro patrzeć. Boisz się, żeby nikt ciebie nie zawlókł przed sąd dlatego piszesz z wyzwiskami anonimie? :-)

Data: 2014-01-17 18:36:53
Autor: u2
Luksusy Tuska w Alpach
Boisz się, żeby
nikt ciebie nie zawlókł przed sąd dlatego piszesz z wyzwiskami anonimie?

ależ możesz mnie podawać do sądu tchórzliwy anonimie czeplik, czekam na podjęcie, przez takiego tchórzliwego anonima jak ty czeplik, rzuconej przez mnie rękawicy...-;)

Data: 2014-01-17 21:01:41
Autor: Marek Czaplicki
Luksusy Tuska w Alpach
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 17 stycznia 2014 18:36:

[...]

W tym rzecz, że żadnej rękawicy nie podejmujesz bo ja przedstawiam się nazwiskiem i imieniem, a Ty?

Data: 2014-01-17 21:12:39
Autor: u2
Luksusy Tuska w Alpach
> [...]
>przez mnie rękawicy...-;)

W tym rzecz, że żadnej rękawicy nie podejmujesz bo ja przedstawiam się

podaj swój adres czeplik (ale nie ten z gwna) i opcjonalnie numer konta bankowego, wtedy pogadamy.

Data: 2014-01-17 21:18:14
Autor: Marek Czaplicki
Luksusy Tuska w Alpach
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 17 stycznia 2014 21:12:

> [...]
nazwiskiem i imieniem, a Ty?

podaj swój adres czeplik (ale nie ten z gwna) i opcjonalnie numer konta

 Z kim mam gadać jutu. Z Tobą? Przecież napisałem, że jesteś jak dziecko w pierwszych latach podstawówki. Jak nie wie jak się zachować to zachowuje się jak Ty.

Data: 2014-01-17 21:28:50
Autor: u2
Luksusy Tuska w Alpach
> [...]
pierwszych latach podstawówki. Jak nie wie jak się zachować to zachowuje się

czyli maupujesz w czerwonym, typowe dla żydoubeka nadającego z gwna.

Data: 2014-01-18 09:24:41
Autor: Mark Woydak
Luksusy Tuska w Alpach

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52d99283$0$2373$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
jak Ty.

czyli maupujesz w czerwonym, typowe dla żydoubeka nadającego z gwna.

Gościu, ciebie powinno sie leczyć z urojeń. Alzajm zaawansowany!

MW

Data: 2014-01-18 09:24:01
Autor: Mark Woydak
Luksusy Tuska w Alpach

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52d98eb7$0$2136$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
nazwiskiem i imieniem, a Ty?

podaj swój adres czeplik (ale nie ten z gwna) i opcjonalnie numer konta bankowego, wtedy pogadamy.

To ty złamasie podaj swój! Masz tyle odwagi świński bogaterze?

MW

Data: 2014-01-18 09:23:18
Autor: Mark Woydak
Luksusy Tuska w Alpach

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52d96a36$0$2140$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja tam sam załatwiam takie sprawy. Podskoczysz za wysoko to zjawię się w Suwałkach i postawisz mi piwo! ;-))

MW

Data: 2014-01-18 09:22:17
Autor: Mark Woydak
Luksusy Tuska w Alpach

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52d96798$0$2144$65785112news.neostrada.pl...
Ja tam nie jestem zły, zabrałbym jescze

najpierw wez slownik do reki czeplik ...-;)

Nie masz nic do powiedzenia złamasie?

MW

Data: 2014-01-18 15:10:55
Autor: Lepudruk
Luksusy Tuska w Alpach

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lbddqp$419$1@news.albasani.net...

[...]

Przecież to żwykły śmieć więc co ona ma do gadania?

Data: 2014-01-17 18:09:15
Autor: Mark Woydak
Luksusy Tuska w Alpach

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52d96043$0$2228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Coś ci się pieprzy, to czasy PRL.

MW

Data: 2014-01-18 03:15:15
Autor: stchebel
Luksusy Tuska w Alpach
W dniu piątek, 17 stycznia 2014 17:54:26 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
[...]

Tak to robi zwykły Wolak, albo nieudacznik w stylu jutu..  Niezwykły Wolak natomiast w ogóle nie jeździ na wakacje, bo nie ma żony, dzieci, auta i prawa jazdy.. Nawet zembów ni mo... Na wakacje to se jego brat raz poleciał ze zgrają kumpli zaraz po wyborze na zwierzchnika sił zbrojnych. Jeszcze przed zaprzysiężeniem. Na Sycylję. Nie za swoje, ino za kasiorę podatnika.. Potem zaś se poleciał poszczekać u Gruzinów, a tak mu się to spodobało że w końcu poleciał do Woleńska. A ty moczymordo ślęcz dalej dniami i nocami przy kompie i marudź, że Normalny Polak może se pojechać na narty trochę dalej niż Zadupie Mniejsze i nie spać w szałasie.

Luksusy Tuska w Alpach