Luksusy Tuska w Alpach

Data: 2014-01-17 17:59:22
Autor: Marek Czaplicki
Luksusy Tuska w Alpach
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 17 stycznia 2014 17:54:

... ostatni to taki zajazd w Dolomitach :)

http://www.fakt.pl/premier-donald-tusk-na-feriach-z-cala-rodzina-i-liczna-
swita,artykuly,439230,1.html

Zwykły Polak, jadąc na wakacje, pakuje do auta dzieci, żonę, tonę
konserw, a czasem jeszcze babcię, by ugotowała coś na kempingu i dała
odpocząć od latorośli.

Ja tam nie jestem zły, zabrałbym jescze prezesa, do odpędzania komarów. :-)

Data: 2014-01-17 18:25:43
Autor: u2
Luksusy Tuska w Alpach
Ja tam nie jestem zły, zabrałbym jescze

najpierw wez slownik do reki czeplik ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-01-17 18:33:55
Autor: Marek Czaplicki
Luksusy Tuska w Alpach
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 17 stycznia 2014 18:25:

Ja tam nie jestem zły, zabrałbym jescze

najpierw wez slownik do reki czeplik ...-;)

jutu, do kogo ta mowa? Trzęsiesz portami aż przykro patrzeć. Boisz się, żeby nikt ciebie nie zawlókł przed sąd dlatego piszesz z wyzwiskami anonimie? :-)

Data: 2014-01-17 18:36:53
Autor: u2
Luksusy Tuska w Alpach
Boisz się, żeby
nikt ciebie nie zawlókł przed sąd dlatego piszesz z wyzwiskami anonimie?

ależ możesz mnie podawać do sądu tchórzliwy anonimie czeplik, czekam na podjęcie, przez takiego tchórzliwego anonima jak ty czeplik, rzuconej przez mnie rękawicy...-;)

Data: 2014-01-17 21:01:41
Autor: Marek Czaplicki
Luksusy Tuska w Alpach
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 17 stycznia 2014 18:36:

[...]

W tym rzecz, że żadnej rękawicy nie podejmujesz bo ja przedstawiam się nazwiskiem i imieniem, a Ty?

Data: 2014-01-17 21:12:39
Autor: u2
Luksusy Tuska w Alpach
> [...]
>przez mnie rękawicy...-;)

W tym rzecz, że żadnej rękawicy nie podejmujesz bo ja przedstawiam się

podaj swój adres czeplik (ale nie ten z gwna) i opcjonalnie numer konta bankowego, wtedy pogadamy.

Data: 2014-01-17 21:18:14
Autor: Marek Czaplicki
Luksusy Tuska w Alpach
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 17 stycznia 2014 21:12:

> [...]
nazwiskiem i imieniem, a Ty?

podaj swój adres czeplik (ale nie ten z gwna) i opcjonalnie numer konta

 Z kim mam gadać jutu. Z Tobą? Przecież napisałem, że jesteś jak dziecko w pierwszych latach podstawówki. Jak nie wie jak się zachować to zachowuje się jak Ty.

Data: 2014-01-17 21:28:50
Autor: u2
Luksusy Tuska w Alpach
> [...]
pierwszych latach podstawówki. Jak nie wie jak się zachować to zachowuje się

czyli maupujesz w czerwonym, typowe dla żydoubeka nadającego z gwna.

Data: 2014-01-18 09:24:41
Autor: Mark Woydak
Luksusy Tuska w Alpach

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52d99283$0$2373$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
jak Ty.

czyli maupujesz w czerwonym, typowe dla żydoubeka nadającego z gwna.

Gościu, ciebie powinno sie leczyć z urojeń. Alzajm zaawansowany!

MW

Data: 2014-01-18 09:24:01
Autor: Mark Woydak
Luksusy Tuska w Alpach

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52d98eb7$0$2136$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
nazwiskiem i imieniem, a Ty?

podaj swój adres czeplik (ale nie ten z gwna) i opcjonalnie numer konta bankowego, wtedy pogadamy.

To ty złamasie podaj swój! Masz tyle odwagi świński bogaterze?

MW

Data: 2014-01-18 09:23:18
Autor: Mark Woydak
Luksusy Tuska w Alpach

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52d96a36$0$2140$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja tam sam załatwiam takie sprawy. Podskoczysz za wysoko to zjawię się w Suwałkach i postawisz mi piwo! ;-))

MW

Data: 2014-01-18 09:22:17
Autor: Mark Woydak
Luksusy Tuska w Alpach

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52d96798$0$2144$65785112news.neostrada.pl...
Ja tam nie jestem zły, zabrałbym jescze

najpierw wez slownik do reki czeplik ...-;)

Nie masz nic do powiedzenia złamasie?

MW

Data: 2014-01-18 15:10:55
Autor: Lepudruk
Luksusy Tuska w Alpach

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lbddqp$419$1@news.albasani.net...

[...]

Przecież to żwykły śmieć więc co ona ma do gadania?

Luksusy Tuska w Alpach