Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1

Data: 2014-08-22 20:56:17
Autor: Skylla
Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1
Co prawda grupa jest zdominowana przez androidowcĂłw, ale moĹĽe jest tez paru posiadaczy Lumii...
Jak wraĹĽenia po instalacji Cyana?
U mnie na budĹĽetowej 520:
-system chodzi nadal płynnie
-przezroczyste kafelki poprawiły ekran startowy, parę innych rzeczy też raczej na plus
-bateria na czuwaniu dość podobnie, ale w czasie używania telefonu wyczerpuje się sporo szybciej
Macie podobne odczucia?
S.

Data: 2014-08-24 10:25:39
Autor: Jawi
W dniu 2014-08-22 20:56, Skylla pisze:
[...]
wyczerpuje siÄ™ sporo szybciej
Macie podobne odczucia?
S.
trzeba wymusić tą aktualizację czy jest w "standardzie"?

Data: 2014-08-24 12:30:31
Autor: Skylla
Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1

trzeba wymusić tą aktualizację czy jest w "standardzie"?

> trzeba wymusić tą aktualizację czy jest w "standardzie"?
Sprawdzasz w ustawieniach telefonu i jak jest dostępna to pobierasz.
Tutaj informacje o tym, ktĂłre telefony juĹĽ majÄ…:
http://nokiawindowsphone.pl/aktualizacja-lumia-cyan
S.

Data: 2014-08-24 12:37:45
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 24 Aug 2014 12:30:31 +0200, Skylla napisał(a):

Sprawdzasz w ustawieniach telefonu i jak jest dostępna to pobierasz.

Bł±d. Jak BĘDZIE dostępna. Kiedy¶. Fakt, dla niektórych nielicznych modeli jest już dostępna. Głównie dla
tych, które nie maj± dostępnych następców seri x30

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Ta wiadomo¶ć jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w zwi±zku z

Data: 2014-08-24 14:50:40
Autor: Skylla
Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1

Bł±d. Jak BĘDZIE dostępna. Kiedy¶.
Fakt, dla niektórych nielicznych modeli jest już dostępna. Głównie dla
tych, które nie maj± dostępnych następców seri x30

Z tabeli w cytowanym artykule wynika, że zdecydowana większo¶ć modeli i wersji softu ma już Cyan do pobrania.
Sam na niebrandowej Lumii 520 używam od kilku dni.
Po aktualizacji przez wifi wszystko działało od pocz±tku dobrze - ustawienia i pliki pozostały niezmienione. Nowe funkcje działaj±.
Głównie skupiam się teraz na testowaniu zużycia baterii, bo sam system działa idealnie.
Teraz żałuje, że nie zrobiłem konkretnych pomiarów zużycia baterii przy rożnych czynno¶ciach na WP 8.0.
W trybie czuwania nie mam zastrzeżeń, ale mam wrażenie, że w czasie używania aplikacji bateria wyczerpywała się teraz szybciej.
Jednak to tylko wrażenie. Trochę dla sprawdzenia zrobiłem teraz reset do ustawień fabrycznych i skonfigurowałem wszystko od nowa.
Zobaczymy czy co¶ to zmieni.
Dodam, że poprzednio, gdy Lumia była używana tylko do rozmów i smsów (niewiele) i sporadycznie poczta  czy internet, wytrzymywała mi nawet 4 dni.

Data: 2014-08-24 14:22:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 24 Aug 2014 14:50:40 +0200, Skylla napisał(a):

Z tabeli w cytowanym artykule wynika, że zdecydowana większo¶ć modeli i wersji softu ma już Cyan do pobrania.

Z tabeli publikowanej bezpo¶rednio przez Microsoft:
http://www.nokia.com/global/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europe/
wynika, że niebrandowane wersje 620 i 820 wci±ż nie maj± aktualizacji,
mimo, że dla brandowanych s± już dostępne. I tak jest w większo¶ci krajów
Jak to wytłumaczyć inaczej, niż prób± przekonaniania klientów do zakupu
następcy 630 i 830? Mimo, że - jak dla mnie - 630 nie jest następc± 620,
tylko 520, wystarczy uważnie porównać parametry.

Po aktualizacji przez wifi wszystko działało od pocz±tku dobrze - ustawienia i pliki pozostały niezmienione. Nowe funkcje działaj±.

Z tymi nowymi funkcjami to bym nie przesadzał, to jest głównie usunięcie
kilku bezsensownych ograniczeń WP8, w dodatku niestety nie wszystkich.

Data: 2014-08-24 17:24:52
Autor: atm
On 2014-08-24 13:37, Waldek Godel wrote:
[...]

Ja juzna 520 zaciagnalem i zainstalowalem. To byl najdluuuuzszy update jaki kiedykolwiek robilem.

Data: 2014-08-24 17:54:45
Autor: Skylla
Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1

Ja juzna 520 zaciagnalem i zainstalowalem. To byl najdluuuuzszy update
jaki kiedykolwiek robilem.
Jak ci trzyma bateria po zmianie na 8.1?
S.

Data: 2014-08-24 18:05:11
Autor: atm
On 2014-08-24 17:54, Skylla wrote:

Ja juzna 520 zaciagnalem i zainstalowalem. To byl najdluuuuzszy update
jaki kiedykolwiek robilem.
Jak ci trzyma bateria po zmianie na 8.1?
S.

Nie zauwazylem znaczacej roznicy, ale nie traktuj mojej opinii miarodajnie telefon uzywa inna osoba.

Data: 2014-08-25 19:41:47
Autor: Jawi
[...]
A jeszcze zapytam, czy ta nokia 520 po aktualizacji dorobiła się equalizera do audio? Bp 635 ma, a ta nie :(

Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1