Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1

Data: 2014-08-24 10:25:39
Autor: Jawi
Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1
W dniu 2014-08-22 20:56, Skylla pisze:
Co prawda grupa jest zdominowana przez androidowcĂłw, ale moĹźe jest tez
paru posiadaczy Lumii...
Jak wraĹźenia po instalacji Cyana?
U mnie na budĹźetowej 520:
-system chodzi nadal płynnie
-przezroczyste kafelki poprawiły ekran startowy, parę innych rzeczy też
raczej na plus
-bateria na czuwaniu dość podobnie, ale w czasie używania telefonu
wyczerpuje się sporo szybciej
Macie podobne odczucia?
S.
trzeba wymusić tą aktualizację czy jest w "standardzie"?

Data: 2014-08-24 12:30:31
Autor: Skylla
Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1

trzeba wymusić tą aktualizację czy jest w "standardzie"?

> trzeba wymusić tą aktualizację czy jest w "standardzie"?
Sprawdzasz w ustawieniach telefonu i jak jest dostępna to pobierasz.
Tutaj informacje o tym, które telefony już mają:
http://nokiawindowsphone.pl/aktualizacja-lumia-cyan
S.

Data: 2014-08-24 12:37:45
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 24 Aug 2014 12:30:31 +0200, Skylla napisał(a):

Sprawdzasz w ustawieniach telefonu i jak jest dostępna to pobierasz.

Błąd. Jak BĘDZIE dostępna. Kiedyś. Fakt, dla niektórych nielicznych modeli jest już dostępna. Głównie dla
tych, które nie mają dostępnych następców seri x30

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

Data: 2014-08-24 14:50:40
Autor: Skylla
Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1

Błąd. Jak BĘDZIE dostępna. Kiedyś.
Fakt, dla niektórych nielicznych modeli jest już dostępna. Głównie dla
tych, które nie mają dostępnych następców seri x30

Z tabeli w cytowanym artykule wynika, że zdecydowana większość modeli i wersji softu ma już Cyan do pobrania.
Sam na niebrandowej Lumii 520 używam od kilku dni.
Po aktualizacji przez wifi wszystko działało od początku dobrze - ustawienia i pliki pozostały niezmienione. Nowe funkcje działają.
Głównie skupiam się teraz na testowaniu zużycia baterii, bo sam system działa idealnie.
Teraz żałuje, że nie zrobiłem konkretnych pomiarów zużycia baterii przy rożnych czynnościach na WP 8.0.
W trybie czuwania nie mam zastrzeżeń, ale mam wrażenie, że w czasie używania aplikacji bateria wyczerpywała się teraz szybciej.
Jednak to tylko wrażenie. Trochę dla sprawdzenia zrobiłem teraz reset do ustawień fabrycznych i skonfigurowałem wszystko od nowa.
Zobaczymy czy coś to zmieni.
Dodam, że poprzednio, gdy Lumia była używana tylko do rozmów i smsów (niewiele) i sporadycznie poczta  czy internet, wytrzymywała mi nawet 4 dni.

Data: 2014-08-24 14:22:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 24 Aug 2014 14:50:40 +0200, Skylla napisał(a):

Z tabeli w cytowanym artykule wynika, że zdecydowana większość modeli i wersji softu ma już Cyan do pobrania.

Z tabeli publikowanej bezpośrednio przez Microsoft:
http://www.nokia.com/global/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europe/
wynika, że niebrandowane wersje 620 i 820 wciąż nie mają aktualizacji,
mimo, że dla brandowanych są już dostępne. I tak jest w większości krajów
Jak to wytłumaczyć inaczej, niż próbą przekonaniania klientów do zakupu
następcy 630 i 830? Mimo, że - jak dla mnie - 630 nie jest następcą 620,
tylko 520, wystarczy uważnie porównać parametry.

Po aktualizacji przez wifi wszystko działało od początku dobrze - ustawienia i pliki pozostały niezmienione. Nowe funkcje działają.

Z tymi nowymi funkcjami to bym nie przesadzał, to jest głównie usunięcie
kilku bezsensownych ograniczeń WP8, w dodatku niestety nie wszystkich.

Data: 2014-08-24 17:24:52
Autor: atm
On 2014-08-24 13:37, Waldek Godel wrote:
[...]

Ja juzna 520 zaciagnalem i zainstalowalem. To byl najdluuuuzszy update jaki kiedykolwiek robilem.

Data: 2014-08-24 17:54:45
Autor: Skylla
Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1

Ja juzna 520 zaciagnalem i zainstalowalem. To byl najdluuuuzszy update
jaki kiedykolwiek robilem.
Jak ci trzyma bateria po zmianie na 8.1?
S.

Data: 2014-08-24 18:05:11
Autor: atm
On 2014-08-24 17:54, Skylla wrote:

Ja juzna 520 zaciagnalem i zainstalowalem. To byl najdluuuuzszy update
jaki kiedykolwiek robilem.
Jak ci trzyma bateria po zmianie na 8.1?
S.

Nie zauwazylem znaczacej roznicy, ale nie traktuj mojej opinii miarodajnie telefon uzywa inna osoba.

Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1