Lumia 610 - nie dochodz膮 niekt贸re smsy

Data: 2012-10-19 15:15:04
Autor: Piotr
Lumia 610 - nie dochodz膮 niekt贸re smsy
Witam!

Mam problem. W telefonie Nokia Lumia 610. Niedochodz膮 niekt贸re smsy. Jakie艣 na oko 5%. Czym to mo偶e by膰 z powodowane? To zwi膮zane z telefonem czy kart膮 sim? Czy mo偶na jako艣 spr贸bowa膰 samemu wyeliminowa膰 problem zanim p贸jd臋 do salonu?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2012-10-19 17:30:31
Autor: Pszemol
Piotr <brak@brak.pl> wrote:
[...]

A potwierdzenia dostarczenia tych niedostarczonych dostajesz?

Data: 2012-10-19 19:56:03
Autor: Pszemol
Piotr <brak@brak.pl> wrote:
[...]

Widze ze te potwierdzenia dostarczenia SMSa to bardzo ciekawa technologia
jest :))))

Data: 2012-10-21 13:50:08
Autor: Piotr
W dniu 2012-10-19 20:56, Maciej Bebenek pisze:
Piotr <brak@brak.pl> wrote:
[...]

Plus GSM (sim plus). Niedawno by艂a wymieniana karta na micro-sim i oczywi艣cie telefon na Nokia Lumia 610.

Pzdr

Lumia 610 - nie dochodz膮 niekt贸re smsy