Lumia 640 czy Xiaomi Mi4i

Data: 2016-03-02 23:43:07
Autor: suryga
Lumia 640 czy Xiaomi Mi4i
Już szedłem w sobote kupić lumie 640 ale na wykopie pojawiło się Xiaomi MI5.

Na Mi5 mnie nie stać ale Mi4i jest już dostępne.
I tak patrzę:
http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/10952/10603/0/0/#Zaznaczacz

kupić tego chińczyka czy jednak nie kupić :)

Data: 2016-03-02 23:45:54
Autor: suryga
Lumia 640 czy Xiaomi Mi4i
W dniu czwartek, 3 marca 2016 08:43:09 UTC+1 użytkownik sur...@gmail.com napisał:
[...]

No i jakie to ma szkło?

Data: 2016-03-05 11:09:51
Autor: atm
Lumia 640 czy Xiaomi Mi4i
On 2016-03-03 08:43, suryga@gmail.com wrote:
[...]

Poczytaj wiecej opinii na temat jego wykonania, moze ma jakies dyskwalifikujace przypadlosci?
Osobiscie nie widze powodu, zeby wchodzic w WP.

Data: 2016-03-07 08:14:56
Autor: ToMasz
Lumia 640 czy Xiaomi Mi4i
W dniu 03.03.2016 o 08:43, suryga@gmail.com pisze:
[...]

zajebista stronka porównawcza.
obydwa telefony mają:
obsługę mp3, polifoniczne dzwonki, smsy i mmsy, kalkulator organizer, alarm i zegarek.

Mi4i bije jednak na głowę lumie wieloma super użytecznymi dodatkami
irda, stoper, czujnik efektu Halla, dwukolorowa dioda led.

ToMasz

Data: 2016-03-07 19:05:20
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Lumia 640 czy Xiaomi Mi4i
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą ToMasz
naskrobał(a):

czujnik efektu Halla

Hm, możesz uściślić do czego potrzbny byłby ci taki czujnik?
Mam RN2 ze stajni Xiaomi to może i ja z tego skorzystam?
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie

Data: 2016-03-08 18:44:39
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Lumia 640 czy Xiaomi Mi4i
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Uncle Pete
naskrobał(a):

Kompas.

Serio?
Mam, zdaje się że stosuję :)
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz wszedł do gabinetu Müllera i spytał:

Data: 2016-03-08 05:35:09
Autor: suryga
Lumia 640 czy Xiaomi Mi4i
> Już szedłem w sobote kupić lumie 640
> ale na wykopie pojawiło się Xiaomi MI5.
>
> Na Mi5 mnie nie stać ale Mi4i jest już dostępne.
> [...]

Ale powiedz mi szczerze czym mają się niby różnić?
Jak masz kompa do  przeglądania internetu i napisania wypracowania z polskiego w wordzie to ma znaczenie dla Ciebie czy to jest C2D czy i7.
Z punktu widzenia tego typu użytkownika nie ma to najmniejszego znaczenia..
dla 90% użytkowników kupuje smartfona do facebook + przeglądarka.

Data: 2016-03-11 11:57:57
Autor: ToMasz
Lumia 640 czy Xiaomi Mi4i
W dniu 08.03.2016 o 14:35, suryga@gmail.com pisze:
[...]

tu ze smutkiem muszę się zgodzić. jednak może się okazać że równoczesne odpalenie nawigacji i olx-sa już doprowadzi do stanu nieużywalności telefonu. albo może się okazać że gps nie działa w pochmurne dni. albo dotykowy ekran ma różną czułość w różnych miejscach. stąd ja szukałbym pomocy na youtube. Albo przynajmniej na gsmarena.com

ToMasz

Lumia 640 czy Xiaomi Mi4i