Lumia 640 dzwonek

Data: 2020-04-28 17:24:16
Autor: Grzexs
Lumia 640 dzwonek
Lumia 640 bardzo cichy dzwonek. Zdjąłem pokrywę, jest głośno. Założyłem, znów jest cicho. Przypadkiem zauważyłem, że w identycznym modelu w pokrywie jest otwór naprzeciwko głośnika. Wywierciłem więc taki sam otwór w tej pierwszej pokrywie. Zastanawiam się o co chodzi. Producent nie mógł raczej popełnić takiego błędu. Co w takim razie było źle w przedmiotowym telefonie?

Sam sobie odpowiedziałeś - brak otworu. Może KJ przepuściła, może trzpień wypadł z formy i nikt nie zauważył... Któż to wie...

--
Grzexs

Lumia 640 dzwonek