Lumia 800

Data: 2012-04-15 18:36:18
Autor:
Lumia 800
Po długich rozmyślaniach co kupić. W grę wchodziło Galaxy SII, BB Bold 9780 i jeszcze parę innych. W końcowym rozrachunku skończyło się na Lumi 800

Zobaczymy czy wybór był słuszny czy też nie.

Natomiast mam parę pytań bo jakoś nie mogę ogarnąć w tym telefonie paru spraw.

1. Nie widzę kontaktów z SIMA. Daje Importuj kontakty z karty SIM i.... cos miesza i nie widzę ich.
Dlaczego??
W innych nokiach można włączyc i wyłączyć widoczność kontaktów. Znaczy mam na myśli że mogę włączyć aby wyświetlał kontakty tylko z SIM-a, tylko z telefonu lub z Sima i z telefonu jednoczesnie.
Byc moze tu rowniez ale problem w tym ze nie moge tego znalesc.
Kto pomoze??

2. Nie moge znalesc jesli wogole jest cos takiego rejestru polaczen. Chodzi mi o Połączenia wychodzace, przychodzace, nieodebrane, czas polaczen wychodzacych, przychodzacych itd. Jest cos takiego tu??

3. Doczytałem w instrukcji ale prosze o potwierdzenie tych co sprawdzili to w praktyce. Chodzi mi o polaczenia z intenetem przy dostepnym WiFi. Czy aby na pewno automatycznie jak wykryje Wifi laczy sie z netem przez niego??

4. Ile wam trzyma bateria. Ja jeszcze tego nie spradzilem bo mam pierwszy dzien ten telefon i jeszcze go nie doladowalem do pelna

5. No i jeszcze jedno pytanie o ktorym zapomnialem
W starych nokiach tzn w tych ktore mialem i sprawdzalem w nich poczte byla opcja "Kasuj wiadomosci z serwera" lub "Kasuj wiadomosci tylko z telefonu". Odpowiednio do zastosowania jesli skasowalem z serwera juz po wlaczeniu kompa nie sciagal mi tych wiadomosci na skrzynke. Tu jakos znow nie moge tego namierzyc. Skasuje wiadomosc ale sciaga mi ja na skrzynke. Jest cos takiego. Gdzie??

Data: 2012-04-15 21:43:38
Autor: boxfish
Lumia 800
W dniu 2012-04-15 20:36, divingclub@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

A inne nokie też mają windows phone ?

Data: 2012-04-15 20:15:26
Autor:
Lumia 800
boxfish <cicior@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> miesza i nie widzę ich.
> Dlaczego??
> W innych nokiach można włączyc i wyłączyć widoczność kontaktów.

Nie do tej pory nie mialem nokii na Windowsie, dlatego pytam

Data: 2012-04-17 14:45:38
Autor: Skrypëk
Lumia 800
Użytkownik <divingclub@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

Na jakim serwerze? Na gazecie z gmailem?

Data: 2012-04-17 18:29:52
Autor:
Lumia 800
Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał(a):
> [...]
> ja na skrzynke. Jest cos takiego. Gdzie??

Na jakim serwerze? Na gazecie z gmailem?

nie na gazecie np na poczta.fm ale rowniez innych.
Jednak w starej nokii (6610 slide - jesli dobrze symbol kojarze) jak dalem skasuj z serwera to kasawal i juz mi nie sciagal na kompa w domu) a tu skasuje ale widac tylko z telefonu bo dalej sciaga w domu

Data: 2012-04-17 21:43:31
Autor: Skrypëk
Lumia 800
Użytkownik <divingclub.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:
[...]

Nie korzystaj z POP3, bo to rozwiązanie niefunkcjonalne i kłopotliwe, w telefonach powoduje wyższe zużycie baterii i większe rachunki za transfer danych. Już lepiej IMAP (where available), przynajmniej będziesz miał to samo w komputerze co w telefonie i na stronie przez webmail (zarówno odebrane jak i wysłane).
Takie śmieciuchy jak interia najlepiej przekierować/pobierać na gmail lub hotmail, gdzie da się je po ludzku synchronizować.
(pomijając, że w pewnym momencie szmatława interia skasuje całą twoją pocztę za karę że przez x miesięcy nie zalogowałeś się na ich stronę, nawet jeśli odbierałeś cały czas przez POP3).

Data: 2012-04-19 08:47:14
Autor: cpt. Nemo
Lumia 800

Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości news:4f8dc823$0$55920$c3e8da3$efbdef2cnews.astraweb.com...

Nie korzystaj z POP3, bo to rozwiązanie niefunkcjonalne i kłopotliwe, w telefonach powoduje wyższe zużycie baterii i większe rachunki za transfer danych.

Ten fjuczer to tylko w Nokii czy w calych tych nowospapranych windowsach ?

Nemo

Data: 2012-04-19 14:04:32
Autor: Skrypëk
Lumia 800
cpt. Nemo <cpt.nemo@aster.pl> wrote:
[...]

Jaki? POP3? Od zawsze w smartfonach występował.

Lumia 800