Lumia 900 - warto obejrzec

Data: 2012-04-04 19:08:46
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec
Jak wyglada w srodku, porownanie z konkurencja, cena w kontrakcie (to moze byc atut L900): http://www.engadget.com/2012/04/04/lumia-900-teardown/

Data: 2012-04-04 19:21:19
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec
Jesli ktos bedzie chcial miec po prostu telefon z duzym wyswietlaczem (fakt, ze takim sobie z powodu pentile) i nie stac go na iP4S
to L900 bedzie niezla opcja. Ta recenzja jest bardziej przychylna:
http://www.engadget.com/2012/04/03/nokia-lumia-900-review/

Data: 2012-04-04 18:31:14
Autor: Waldek Godel
Lumia 900 - warto obejrzec
Dnia Wed, 04 Apr 2012 19:21:19 +0200, atm napisał(a):

[...]

Zakładając, że bateria wytrzyma dłużej niż od śniadania do obiadu

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

Data: 2012-04-04 19:42:28
Autor: Andrzej Libiszewski
Lumia 900 - warto obejrzec
Dnia Wed, 4 Apr 2012 18:31:14 +0100, Waldek Godel napisał(a):

[...]

Jest szansa, że od czasu L800 się czegoś nauczyli. Niewielka, ale jednak.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

Data: 2012-04-05 10:55:31
Autor: Waldek Godel
Lumia 900 - warto obejrzec

Jednak bardzo niewielka: http://www.bgr.com/2012/04/04/nokia-lumia-900-teardown-reveals-mediocre-hardware/

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

Data: 2012-04-05 13:16:06
Autor: Skrypëk
Lumia 900 - warto obejrzec
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote:
[...]

No co za detektywi. Rozebrali telefon żeby sprawdzić jaki mi procesor zamias przeczytać na pudełku. AMEJZING.

Data: 2012-04-09 21:06:52
Autor: Pszemol
Lumia 900 - warto obejrzec
"Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote in message news:1wa4pwyeanzyu.dlglepper.institute.com...
[...]

No jeśli ktoś idzie na ilość a nie na jakość i projektuje 15 telefonów
na 3 systemy operacyjne jednocześnie to takie dziadostwo potem
wychodzi. Ograniczyliby liczbę modeli jakie wypuszczają to może
poprawiłaby się jakość dopracowania szczegółów...

Ale moim zdaniem to ostatnie podrygi umierającej Nokii. Tu jest
ładne porównanie cen akcji z ostatnich 5 lat Apple, Nokia i Blackberry:
http://finance.yahoo.com/echarts?s=AAPL#symbol=aapl;range=5y;compare=nok+rimm

Data: 2012-04-10 04:37:56
Autor: Skrypëk
Lumia 900 - warto obejrzec
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

Np. takie umiejscowienie anteny, by telefon działał w rękach a nie tylko na stole?

[...]

Martw się lepiej o ceny akcji na następne pięć lat, zwłaszcza po tym jak Najlepszy Operator Komórkowy w Ameryce kopnął ajfona w dupę.

Data: 2012-04-09 22:39:31
Autor: Pszemol
Lumia 900 - warto obejrzec
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4f839d40$0$29644$c3e8da3$1f4c1d68news.astraweb.com...
[...]

Mój iPhone4 działa w rękach i na stole...

Może zamiast słuchać plotek posłuchałbyś opinii użytkowników?
Bo ja na zasięg iPhone4 nie narzekam a używam go juz prawie 2 lata.

[...]

Ty mi lepiej wytłumacz jak to jest że mimo kryzysu akcje Apple idą
pod sufit a akcje tej wspaniałej Nokii lecą z miesiąca na miesiąc niżej?
Czyżby się akcjonariuszom strategia firmy nie podobała?
Widzisz - cena akcji odzwierciedla popyt na firmę dzisiaj... a dzisiaj
popyt na firmę kształtuje oczekiwanie w stosunku do tej firmy na
przyszłość. Firmy których akcje są w cenie darzone są przez akcjonariuszy
zaufaniem - te akcje się kupuje... Firmy których akcje idą w dół nie są
darzone zaufaniem - ich strategia na przyszłość oceniana jest przez
inwestorów negatywnie. Zastanów się chwilkę co inwestorzy myślą
na temat potencjalnego sukcesu Lumnia 900 i ja to dyskontuje rynek.

A co do AT&T kopiącego iPhone w dupe - to nie rozumiem za bardzo
co masz na myśli... Czyżbyś sugerował że nie można kupić iPhone 4S
w AT&T? Że AT&T nie ma iPhone 4 w ofercie? To się grubo mylisz...
http://www.att.com/wireless/iphone/#fbid=Fe1vqQmQ6Dd
Firmy komórkowe nieustannie dodają do swojej oferty nowe telefony.
Dodanie przez AT&T telefonu Lumnia 900 do swojej oferty bynajmniej
nie oznacza że kopią iPhone w dupę... nie wiem po co to insynuujesz.

Data: 2012-04-10 12:12:30
Autor: Skrypëk
Lumia 900 - warto obejrzec
[...]

Po naklejeniu bumpera?

[...]

A co mnie to interesuje? To ty wytłumacz, jak można być tak delusional, by mówić że firma sprzedająca jeden niemodny produkt dla snobów jest w lepszej sytuacji niż firma od "stu" lat oferująca szeroką gamę produktów na rynkach całego świata.

A co do AT&T kopiącego iPhone w dupe - to nie rozumiem za bardzo
co masz na myśli...

Kampanię reklamową za $100mln. Plus $25mln od Nokii na wyposażenie wszystkich sprzedawczyków w sklepach w obowiązkowe telefony. I prikaz forsowania L900 a nie IP4S. I sklepy oflagowane Lumią zamiast Ajfonem. itp. itd.

Data: 2012-04-10 07:31:41
Autor: Pszemol
Lumia 900 - warto obejrzec
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4f8407ca$0$29632$c3e8da3$1f4c1d68news.astraweb.com...
[...]

Bumpera się nie nakleja tylko zakłada... To raz.
Owszem, dostałem od Apple plastikowy bumper ale przestałem
go używać bo i bez bumpera zasięg jest bardzo dobry a bumper
przeszkadza w suwaniu i wysuwaniu telefon z kieszeni spodni...

[...]

A widzisz... Zapytaj lepiej jak można być delusional aby mówić odwrotnie.

[...]

Kampania reklamowa dla telefonu X nie jest kopaniem w dupe telefonu Y...

A $100 milionów to dla AT&T to jak pierdnięcie w stołek... Ta firma
wypłaciła w 2010 roku 2500 milionów samej dywidendy akcjonariuszom
i ma dochody na poziomie 31000 milionów. Te 100 milionów to dla nich
"drobne" z tylnej kieszeni. Nie ma się czym podniecać.

Data: 2012-04-10 18:03:54
Autor: Skrypëk
Lumia 900 - warto obejrzec
[...]

Amejzing.
Bez powodu bumpery wysyłali?
Amejzing indeed.

[...]

Znaczy co? Firma sprzedająca jeden niemodny produkt o spadającej popularności dobrze rokuje na przyszłość?
I co to ma wspólnego ze zmianą priorytetów w AT&T?

[...]

O ile promowanie X nie odbywa się zamiast promowania Y. A taki ponoć jest plan.

Data: 2012-04-10 19:53:50
Autor: Pszemol
Lumia 900 - warto obejrzec
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4f845a25$0$29646$c3e8da3$1f4c1d68news.astraweb.com...
[...]

Kto mówi że bez powodu? Ja mówię że dla mnie, u mnie, zasięg
jest bez bumpera bardzo dobry i bumper tylko mi przeszkadza
więc go zdjąłem.

[...]

Apple Inc to nie jeden produkt, na dodatek iPhone nie jest niemodny.
Próbujesz powtarzać bzdurę myśląc że powtórzeniami zaczarujesz
rzeczywistość? iPhone jest wciąż bardzo "modny" i ciągle jest jednym
z najlpeszych jeśli nie najlepszym smartfonem na rynku.

I co to ma wspólnego ze zmianą priorytetów w AT&T?

Jaką zmianą priorytetów??? Promocja nowego telefonu to nie zmiany
priorytetów - wyolbrzymiasz i się niepotrzebnie podniecasz...
Zerknij na witrynę AT&T ile telefonów promują jednocześnie.. z iP4S włącznie.

[...]

W której kolejce po mięso dowiedziałeś się o tych planach?
Poza tym - promowanie najmodniejszego i najpopularniejszego telefonu
jakim jest dziś niewątpliwie iPhone jest moim zdaniem stratą czasu i pieniędzy.
Po co promować coś, co sprzedaje się jak ciepłe bułeczki? Promuje się towar
który dopiero wchodzi na rynek bo jest nowy, lub produkt który się słabo
sprzedaje i bez pomocy agresywnego marketingu sobie nie radzi.

Data: 2012-04-11 13:16:33
Autor: Skrypëk
Lumia 900 - warto obejrzec
[...]

I co z tego, że ty masz szczęście?

[...]

Rynek jakoś się z tobą nie zgadza i coraz częściej wybiera sajsung z androidem.

[...]

Aha. Więc zdejmują go z afiszu i unlockują, bo jest u szczytu sławy?
No to teraz już będzie leciało w dół...

Promuje się
towar który dopiero wchodzi na rynek bo jest nowy, lub produkt który
się słabo sprzedaje i bez pomocy agresywnego marketingu sobie nie
radzi.

I dlatego automatyczna sekretarka w sklepach AT&T reklamuje ajfona? Bo se biedny nie radzi? Does not compute.

Data: 2012-04-11 07:22:51
Autor: Pszemol
Lumia 900 - warto obejrzec
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4f85684b$0$8884$c3e8da3$33a0879dnews.astraweb.com...
[...]

Nie mam "szczęścia" tylko problem jest rozdmuchany...
Utrata odbioru jest minimalna, pomijalnie mała w strefach miejskich
gdzie anten jest dużo wszędzie. Może jak jesteś gdzieś w lesie to
wtedy Cię to dotknie ale na codzień się o tym nie myśli i telefonu
używa bez bumpera dokładnie tak jak z bumperem z tym że bumper
przeszkadza bo zdejmuje potrzebną "śliskość" z obudowy telefonu.

[...]

Coraz częściej to niech sobie wybiera - iPhone wciąż radzi sobie b. dobrze.

[...]

Zdejmują simlocka tylko po upływie kontraktu.
Dla nowych klientów nie zdejmują simlocka.
Dla nich nic się nie zmieniło.

[...]

No właśnie - to twierdzisz że promują Nokię ZAMIAST iPhone?
Czy teraz zmieniłeś zdanie i twierdzisz że iPhone nie zdjęli z piedestału?

Data: 2012-04-11 15:17:15
Autor: Skrypëk
Lumia 900 - warto obejrzec
[...]

Tylko że USA to rozległy kraj. W porównaniu z np. Polską ma zabudowę bardzo wiejską.

[...]

Na każdego kiedyś przyjdzie jego kolej. WM i BB też sobie radziły świetnie.
Wersja 4S pokazała, że ajfon się kończy.

[...]

Przypadkiem od 8 kwietnia z tragarzami?

[...]

Jeszcze nie zdążyli przebrandować wszystkich sklepów. Taki burdel panuje u Najlepszego Amerykańskiego Operatora.

Data: 2012-04-11 23:06:46
Autor: Pszemol
Lumia 900 - warto obejrzec
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4f858495$0$8962$c3e8da3$33a0879dnews.astraweb.com...
[...]

I co z tego?

Na każdego kiedyś przyjdzie jego kolej. WM i BB też sobie radziły świetnie.
Wersja 4S pokazała, że ajfon się kończy.

Co pokazała?? :-)

Aha. Więc zdejmują go z afiszu i unlockują, bo jest u szczytu sławy?
No to teraz już będzie leciało w dół...

Zdejmują simlocka tylko po upływie kontraktu.

Przypadkiem od 8 kwietnia z tragarzami?

??? Jakimi tragarzami?

[...]

Przebrandować sklepów??? O czym Ty mówisz? Wiesz w ogóle co to znaczy?

Data: 2012-04-04 20:17:35
Autor: Skrypëk
Lumia 900 - warto obejrzec
[...]

Korzystając tak jak palmiarze/androidziarze, czyli 3G włączając tylko do śniadania i do obiadu, wytrzyma nawet i trzy dni.

Data: 2012-04-09 21:07:38
Autor: Pszemol
Lumia 900 - warto obejrzec
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4f7c9075$0$16026$c3e8da3$f07d775bnews.astraweb.com...
[...]

O... to takiej metody nie znałem :-) A 4G nie trzeba już wyłączać? :-))))

Data: 2012-04-10 04:27:03
Autor: Skrypëk
Lumia 900 - warto obejrzec
[...]

:-))))

Nie wiem, zapytaj użytkowników SGS2, który przy domyślnej konfiguracji i korzystaniu z funkcji smartfonowych wytrzymuje raptem 8 godzin, a jego wyznawcy stają na głowie by wytrzymał 3 dni (w sumie nie wiem po co, jak na noc można po prostu podłączyć do prądu).

Data: 2012-04-09 21:00:19
Autor: Pszemol
Lumia 900 - warto obejrzec
"Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote in message news:iv2yzpzpz1mh.dlglepper.institute.com...
[...]

Podobno beta test się już skończył, pewnie wypuszczą wersję WP
który się już nie wiesza i nie będzie zjadał baterii wątkami kręcącymi
się w kółko bezczynnie jak w starym, dobrym blackberry... :-)

Data: 2012-04-04 21:37:44
Autor: SkrypĂŤk
Lumia 900 - warto obejrzec
atm <_@vp.pl> wrote:
Jesli ktos bedzie chcial miec po prostu telefon z duzym wyswietlaczem
(fakt, ze takim sobie z powodu pentile) i nie stac go na iP4S

Chyba se jaja robisz pisząc o IP4S i dużych wyświetlaczach w jednym zdaniu.
Jak ktoś chce mieć telefon z dużym ekranem (jak na telefon), to może kupić HTC Titan.

Natomiast nokiowy AMOLED ClearBlack nie jest "taki sobie", to bardzo ładny wyświetlacz jest. Dałeś się nabrać na jakiś marketingowy bełkot z tym pentile.

Ale na obejrzenie europejskiej L900 tudzież L910 to sobie jeszcze trochę poczekasz.
(oglądanie w internecie to żadne oglądanie)

Data: 2012-04-04 22:12:52
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec
On 2012-04-04 21:37, SkrypĂŤk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Titan to ten, ktory testowala Ewcia? Jesli tak ja dziekuje postoje: taka przekatna i rozdz. ok. 800x600 to jest zart. No chyba ze to opcja dla niedowidzacych ;]

Natomiast nokiowy AMOLED ClearBlack nie jest "taki sobie", to bardzo
ładny wyświetlacz jest. Dałeś się nabrać na jakiś marketingowy bełkot z
tym pentile.

Jest taki sobie!! Przerabialem pentile w SGS i dla mnie byla to porazka. SGS2 ze sporo wiekszym ekranem i teoretycznie ta sama rozdzielczoscia wypada znacznie lepiej. Ten Plus w nazwie robi roznice.

Ale na obejrzenie europejskiej L900 tudzież L910 to sobie jeszcze trochę
poczekasz.
(oglądanie w internecie to żadne oglądanie)

Sorry, ale jesli do telefonu nie przekonaja mnie recenzje w sieci to fakt ze musze wziac dany telefon do reki, zeby dostac porazony emejzingiem jest dla mnie porazka. Takie teksty krazyly swego czasu odnosnie Palma Pre, nie spowoduje to jednak ze ekrana bedzie wiekszy a bateria bedzie dluzej trzymala. Do reki moge wziac kiwi lub pomidora w sklepie.
Obejrzalem sobie ta recenzje:
https://www.youtube.com/watch?v=lL2LHQIC9-Y
Telefon wyglada interesujaco, choc jak zaznaczylem wczesniej - bedzie rozwiazaniem idealnym dla osoby nie wymagajacej zbyt wiele.
Gosc bedzie robil 30 day challenge a jako, ze wczesniej testowal telefony na roznych systemach jago opinia moze byc interesujaca
(niestety dzien pierwszy niczego nie pokazal, mam nadzieje ze dalej bedzie wiecej szczgolow):
https://www.youtube.com/watch?v=3PsT8o3lVSU&feature=relmfu

Skrypek - jedna prosba, zwolnij sie prosze ze stanowiska lobbysty WP/Nokii. Naprawde marnie Ci to idzie. Ta nachalna propaganda spowodowala tylko wypunktowanie wszelkich niedostatkow sprzetu i systemu
(ktore to zreszta wystepuja rowniez w kazdym innym przypadku, jednak
nie ma tu ANI JEDNEJ osoby tak bezkrytycznie broniacej sprzetu).
Co wiecej te przepychanki pokazaly, ze masz niewielkie pojecie o Androidzie, ktorego starasz sie zyskredytowac za wszelka cene. Zreszta z marnym skutkiem jak to zostalo dzisiaj wykazane na przykladzie skrzynek mailowych (mozesz zatem sobie przypiac te wszystkie inwektywy, ktore wieszales na Ewuni za problemy z konfiguracja poczty).
No chyba, ze pracujesz dla konkurencji, np dla Androida: w takim przypadku przepraszam i wyrazam szczere uznanie.
Jesli Lumia 900 jest dobra oferta cenowo-sprzetowa obroni sie sama a z pewnoscia bez Twojej pomocy.

Data: 2012-04-04 23:21:12
Autor: SkrypĂŤk
Lumia 900 - warto obejrzec
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-04 21:37, SkrypĂŤk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

SGS nie potrafił into własny AMOLED?
Nasycone kolory i czarna czerń to nie jest porażka. Okiem nieuzbrojonym nie widać wielkiej różnicy między wyświetlaczem w SGS2 a L800. Pod lupą nie będę oglądać, bo przecież stuknięty nie jestem. Ogromną różnicę to widać w stosunku do wyblakłych LCD.

Ale na obejrzenie europejskiej L900 tudzieĹź L910 to sobie jeszcze
[...]

Sorry, ale "porażka" to jest twoja powyższa odpowiedź. "porażka" to jest również jak ktoś szafuje słowem "porażka" na tematy które zna tylko z internetu. "porażką" jest, gdy ktoś nazywa coś "porażką", bo przeczytał że coś innego jest pięć procent lepsze.

Obejrzalem sobie ta recenzje:
https://www.youtube.com/watch?v=lL2LHQIC9-Y

No i co? To jakbyś mówił, że jeździłeś autem, bo widziałeś je w Top Gear. Krótko mówiąc: "porażka".

Telefon wyglada interesujaco, choc jak zaznaczylem wczesniej - bedzie
rozwiazaniem idealnym dla osoby nie wymagajacej zbyt wiele.

Ładny, szybki i stabilwny smartfon to nie jest zbyt wiele? Android nie jest aż taką wartością dodaną jak ci się wydaje.

Co wiecej te przepychanki pokazaly, ze masz niewielkie pojecie o
Androidzie, ktorego starasz sie zyskredytowac za wszelka cene.

Nie androida tylko palmiarzy/androidziarzy, którzy smartfony znają jedynie z jutuba a się mądrzą. Porażka.

A ja pisałem tylko o wyświetlaczu. Przepychanki to ty jak zwykle zaczynasz, bo nie potrafisz zdzierżyć, że ktoś sobie z autopsji wyrobił odmienną opinię niż ty na podstawie filmideł z jutuba.

Do ekranu z L900 wracając: nie jest tak imponujący jak w L800, bo jest całkiem płaski bez zaokrąglonych błyszczących krawędzi. Niektórzy badziewiarze się może ucieszą, że będą mogli sobie nakleić folię.

Data: 2012-04-04 23:45:22
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-04 21:37, SkrypĂŤk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Alez co mnie obchodzi Samsung? Czy ja mam ich akcje? Za moje pieniadze chce otrzymac sprzet, ktory spelni moje oczekiwania Kropka.
SGS byl dla mnie w duzym stopniu porazka: przez caly okres gdy posiadalem ten telefon GPS byl skopany, a wlasciwie nie caly. Poczatkowo bylo ok, pozniej update to popsul.
Druga sprawa to ekran. Czy masz jakiekolwiek podstawy, zeby sadzic ze Super AMOLED w L900 jest inny od tego w SGS? (zrodlo poprosze)
Jesli nie to znow piszesz o tym czego nie miales w reku (SGS) i wyrazasz opinie na ten temat. Od samego poczatku mialem wrazenie, ze ekran ma zbyt niska rozdzielczosc do tej wielkosci. Nieco pozniej dowiedzialem sie, ze to wlasnie efekt SAMOLED wynikajacy z matrycy pentile. Jesli Tobie to odpowiada to w takim wypadku mamy inny poziom percepcji i oczekiwan. Czern jest czarna jak powinna byc, tego sie nie czepiam. Moja opinia nie jest odosobniona, pogooglaj "pentile quality" czy cos zblizonego.

[...]

Sorry, ale "poraĹźka" to jest twoja powyĹźsza odpowiedĹş. "poraĹźka" to jest
również jak ktoś szafuje słowem "porażka" na tematy które zna tylko z
internetu. "porażką" jest, gdy ktoś nazywa coś "porażką", bo przeczytał
że coś innego jest pięć procent lepsze.

Ja mialem SGS z pentile przez ok rok a Ty? Jesli nie to porazka jest Twoja wypowiedz.

Obejrzalem sobie ta recenzje:
https://www.youtube.com/watch?v=lL2LHQIC9-Y

No i co? To jakbyś mówił, że jeździłeś autem, bo widziałeś je w Top
Gear. Krótko mówiąc: "porażka".

Wyjasnij zatem prosze jaka jest Skrypkowa procedura.
Czy jest to tylko potrzymanie w rece? "Manie" przez 5, 20, 60 min?
2 dni, tydzien? No miesiac nie bo tyle to trzeba zeby sie oswoic z Androidem, prawda?
Znow wychodzi roznica miedzy nami, ja nie potrzbuje wziac kazdej rzeczy do reki ktora zamierzam kupic aby wiedziec czy spelni moje oczekiwania.

[...]

Nic mi sie nie musi wydawac, uzywam tego systemu i wiem, ze spelnia moje oczekiwania. WP ich nie spelnia i trzymanie tego telefonu przez godzine w rece tego nie zmieni.

> Ładny, szybki i stabilwny smartfon to nie jest zbyt wiele?
Nie, to nie jest zbyt wiele. To jest minimum, zeby zainteresowac obecnie publike. MS jest mocno do tylu w ilosci sprzedanych telefonow z WP oraz iloscia aplikacji w Markecie. To co oferuja to jest wlasnie minimum. Zapewne nigdy tego nie doswiadczysz, ale jesli kupilbys w podobnej kwocie Androida rowniez otrzymalbys "Ładny, szybki i stabilwny smartfon". Tylko prosze, nie polemizuj z "ladny" bo wiele okreslen mozna znalezc na body Lumii i to niekoniecznie pozytywnych ;]

[...]

JW
Nie jestes w stanie zaakceptowac lub chocby zdzierzyc, ze ktos moze miec inne zdanie od Twojego a juz z pewnoscia nie moze miec jakichkolwiek zarzutow.

Do ekranu z L900 wracając: nie jest tak imponujący jak w L800, bo jest
całkiem płaski bez zaokrąglonych błyszczących krawędzi. Niektórzy
badziewiarze się może ucieszą, że będą mogli sobie nakleić folię.

No i nie bedzie mozna krecic na ekranie w ruletke.

Data: 2012-04-05 01:17:28
Autor: SkrypĂŤk
Lumia 900 - warto obejrzec
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

No bo ten adroid to taka poraĹźka ;)

Druga sprawa to ekran. Czy masz jakiekolwiek podstawy, zeby sadzic ze
Super AMOLED w L900 jest inny od tego w SGS? (zrodlo poprosze)

Żródłem są twoje wypowiedzi, że ekran w SGS to porażka. Widziałem na wlasne oczy AMOLED ClearBlack i daleko mu do porażki. To jeden z najlepszych wyświetlaczy na rynku.

Jesli nie to znow piszesz o tym czego nie miales w reku (SGS) i
wyrazasz opinie na ten temat.

Ale to ty piszesz, że był porażką. Miał gorszy obraz niż LCD czy co?

Moja opinia nie jest odosobniona, pogooglaj "pentile quality" czy cos
zblizonego.

Ale dopóki nie googlałeś, to nie wiedziałeś co o tym myśleć? Google myśli za ciebie?

[...]

A ja mam inny telefon z pentile i obraz jest na nim piękny. Zdecydowanie w czołówce. Od porażek takich jak np. ekran HTC Wildfire dzieli go przepaść. A ty na podstawie swoich przykrych doświadczeń z jakichś szajsungiem oceniasz zupełnie inny sprzęt. (miałem poloneza z silnikiem i był porażką - to nowe audi pewnie też porażka, bo też ma silnik - wtf?)
Na tzw. dzień dzisiejszy ekrany AMOLED ClearBlack to są ekrany wysokiej klasy, co nawet twoja wyrocznia google potwierdza. Nie wprowadzaj zatem ludzi w błąd, że to kiepski wyświetlacz.

[...]

Procedura jest taka, że nie używa się takich dziecinnych sformułowań jak "porażka" wobec czegoś czego się na oczy nie widziało, gdy naoczni świadokowie potwierdzają, że jest porządne.

[...]

A który to? Bo SGS2 tych wymagań nie spełnia.

[...]

Ale ty nie masz swojego zdania tylko zdanie z googla i z fusĂłw.

Hę?

Data: 2012-04-05 01:32:26
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec
On 2012-04-05 01:17, SkrypĂŤk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

wlasne oczy AMOLED ClearBlack i daleko mu do poraĹźki. To jeden z
najlepszych wyświetlaczy na rynku.

Moze i jeden z najlepszych ale nienajlepszy. Ekran w SGS2 spelnia oba warunki: nie ma kaszy samoledowej i czarny jest naprawde czarny.
iP4/4S - czarny wypada bardzo dobrze, a rozdzielczosc jest niesamowita.
Nie trzeba przytykac nosa do ekranu, widac z typowej odleglosci.

[...]

Nie, inni uzytkownicy maja zdanie zblizone do mojego.

[...]

Dla mnie wyznacznikiem jest SGS2. Poza tym pod wzgledem ukladu pikseli i stosunku wielkosci do rozdzielczosci Defy wygrywal z SGS. Tyle, ze to jest lcd z pozostalym przypadlosciami.

[...]

Wczesniej pisales o tym,ze nie przeszkadala Ci jakosc dzwieku przed update, podobnie bylo z jakoscia zdjec, teraz pentile.
Moja poprzeczka co do jakosci jest wyzej. Nie jest to zarzut, jedynie
stwierdzenie faktu na podstawie tego co piszesz.

[...]

Taaaa, a swistak dalej zawija.

[...]

Cos mi sie wydaje, ze mialem i doglebnie przetestowalem wiecej palmtopow i smartfonow niz Ty...

;]

Data: 2012-04-05 02:14:27
Autor: SkrypĂŤk
Lumia 900 - warto obejrzec
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-05 01:17, SkrypĂŤk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Przecież nie mówię, że najlepszy. Tylko że nie jest "taki se", tylko jeden z lepszych. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

Ekran w SGS2 spelnia oba
warunki: nie ma kaszy samoledowej i czarny jest naprawde czarny.

Wierzę, że może mieć mniej wyraźną ziarnistość. Ale ją i tak wyraźnie widać tylko przy jednolitych połaciach niektórych kolorów. Zdjęcia wyglądają znakomicie na jednym i drugim, lepiej niż na laptopach.
Ale czy sprawdzałeś, jak wypada w słońcu? Nie interesuje mnie, co wyguglałeś. Ja przy najbliższej okazji porównam.

iP4/4S - czarny wypada bardzo dobrze, a rozdzielczosc jest niesamowita. Nie trzeba przytykac nosa do ekranu, widac z typowej
odleglosci.

Nie wiem, jeszcze nie widziałem.
(może się w końcu przejdę do jakiegoś iSpota. Ostatni raz byłem z 10 lat temu w takim nieistniejącym już przybytku przy polibudzie, żeby pośmiać się z myszek z jednym przyciskiem)

[...]

Wyznacznikiem czego? Żeby ustawić SGS2 jako próg ekranu dobrego, to musiałyby istnieć lepsze. A przecież jest na topie, jak sam potwierdzasz. Jeśli porównujesz trzy najlepsze ekranu na rynku, na którym jest mnóstwo gorszych, to żaden z tych trzech nie jest "taki se". Zwłaszcza że przy samych tylko wyblakłych LCD występuje ogromna rozpiętość jakości. O taką rzetelność mi się rozchodzi.

[...]

Nie przeszkadzała przy korzystaniu ze słuchawek. Bez basów wtłaczanych do ucha da się żyć. Natomiast na głośniku dźwięk był irytująco nieczytelny.

[...]

Dla mnie nie spełnia :P

[...]

Ale najwięcej wypowiadasz się na temat takich, których na własne oczy nie widziałeś.

0_o

Data: 2012-04-05 10:26:59
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-05 01:17, SkrypĂŤk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Nie wprowadzam, tylko przedstawiam moj punkt widzenia. A ze jestem wybredny...zwracam w ten sposob uwage potecjalnych nabywcow na cos co moze ich draznic. Na tej samej zasadzie wypunktowalem ostatnio
problemy z moim SGS2 po update. Przypuszczam zatem, ze Ty bys ich nie zauwazyl lub nie przykladal do nich takiej wagi jak ja zrobilem.
Wiesz, moje okreslenie SMOLEDA jako ekranu "takiego se" sa niczym przy
Twoich ciaglych kalumniach pod adresem Androida. Ciagle wprowadzasz ludzi w blad piszac o urzadzeniach w zasadzie nieuzywalnych, brzydkich itd. W kazdym razie dluga liste stowrzyles i ni w zab nie pokrywa sie ona z moimi doswiadczeniami. To jakbys opisywal Androida za 400zl upranego z odwirowaniem. Jesli takie wlasnie sa Twoje androidowe doswiadczenia to byloby milo gdybys zamieszczal odpowiednia adnotacje jaki sprzet konkretnie oceniasz. Ja zas pisze wyraznie jaki sprzet oceniam i za co krytykuje.

[...]

Tak, uzywalem, jest tak sobie. Podobnie zreszta jak N8 chwalona wlasnie za to, iz dobrze sobie radzi w sloncu. Jest czytelnie ale daleko do komfortu.

[...]

ktĂłrym jest mnĂłstwo gorszych, to Ĺźaden z tych trzech nie jest "taki se".
Zwłaszcza że przy samych tylko wyblakłych LCD występuje ogromna
rozpiętość jakości. O taką rzetelność mi się rozchodzi.

To ze na chwile obecna jest byc moze najlepszym ekranem nie oznacza, ze bede pial nad tym z zachwytu (wystarczy folia na ekranie ;])
Pomijajac niezaprzeczalne zalety przydalaby sie nieco wyzsza rozdzielczosc przy tej wielkosci i zupelnie nowe rozwiazanie dla poprawy czytelnosci w sloncu, ale to problem wszystkich tego typu macanych telefonow.

[...]

No widzisz a mnie takie rzeczy irytuja. Dobry dzwiek ma komorka lub player za 100zl a tutaj takiego babola kazali przelknac nabywcom. I to nie chodzi tylko o Lumie; SGS mial problem z GPS, Defy z glosniczkiem itd.

[...]

To wlasnie jest kwestia gustu a Ty gotowy jestes z uporem lepszej sprawy przekonywac wszystkich, ze blondynki najladniejsze ;P

[...]

Czy musze sprobowac brazowej substancji na chodniku, zeby sie upewnic czy przypadkiem nie jest to czekolada? ;]
Wystarczy, ze ktos komu z reguly za to placa zrobi to za mnie.
Do tej pory rozwiazanie to sprawdzalo sie bardzo dobrze.

Data: 2012-04-05 12:02:54
Autor: SkrypĂŤk
Lumia 900 - warto obejrzec
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-05 01:17, SkrypĂŤk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

na wlasne oczy AMOLED ClearBlack i daleko mu do poraĹźki. To jeden z
[...]

Ale ja nie robię prasówek i nie udaję recenzenta. Ja tu przyszedłem drażnić androidziarzy. Moje zachowanie nie usprawiedliwia twojego. Zwłaszcza jak chcesz udawać obiektywnego.

[...]

Wiadomo, że pięknie nie będzie. Chodzi o to, żeby słoneczne dni dało się w ogóle korzystać z telefonu poza domem. Móc przeczytać kto dzwoni lub esemsa a nie móc przeczytać to ogromna różnica.

[...]

Nikt ci nie każe piać z zachwytu. Tylko zachować rozum przy wystawianiu ocen.

[...]

A naprawili?

[...]

Blondynki są ładniejsze niż łyse.

Co wiecej te przepychanki pokazaly, ze masz niewielkie pojecie o
Androidzie, ktorego starasz sie zyskredytowac za wszelka cene.

Nie androida tylko palmiarzy/androidziarzy, ktĂłrzy smartfony
[...]

Na polskich pożalsiębóstwo portalach współtworzonych przez przygłupich czytelników? Trudno powiedzieć, czy tam ktoś płaci za wypisywanie głupot, czy ludzie są naprawdę aż takimi furiatami. Przecież te ich recenzje to "porażka".

Data: 2012-04-05 12:36:05
Autor: J.F.
Lumia 900 - warto obejrzec
Dnia Thu, 5 Apr 2012 12:02:54 +0200, Skrypëk napisał(a):
Ale ja nie robię prasówek i nie udaję recenzenta. Ja tu przyszedłem drażnić androidziarzy.

Aha. Czyli po pierwsze troll, a po drugie ... dobrze oplacany influencer,
czy obrazony ... no wlasnie, kto - platoniczny milosnik WP, ze mu tak
bardzo przeszkadza Android ? :-)

J.

Data: 2012-04-05 12:42:14
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec
On 2012-04-05 12:36, J.F. wrote:
[...]

No wlasnie z tym oplacaniem to niew wiem... ;]
Ile osob pod wplywem Skrypkowej influencji wzialo pod uwage zakup L800 czy L900? Dzieki Skrypkowi wyszly na jaw (juz chyba) wszystkie wady produkcyjne i niedociagniecia systemu. Ja tam stawiam, ze sponsorem jest Google poniewaz:
a. wokol WP wytworzyla sie nieprzyjemna, narwowa atmosfera
b. wyszly niedorobki WP/Nokia
c. argumenty w stos. do Androida to w zdecydowanej wiekszosci kula w plot
;]

Data: 2012-04-05 13:05:56
Autor: Skrypëk
Lumia 900 - warto obejrzec
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-05 12:36, J.F. wrote:
[...]

Ja tutaj zupełnie za darmo prokrastynuję.

[...]

Ale chamstwo, prostactwo i kompleksy z androidziarzy wylazły. O to przecież chodziło.

Data: 2012-04-05 13:09:49
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec
On 2012-04-05 13:05, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-05 12:36, J.F. wrote:
[...]

Hmmm, jakby zrobic statystki slow i wypowiedzi uznawanych ogolnie za niegrzeczne i wulgarne plus Twoj wczorajszy "dzien penisa" to raczej nie bedziesz mogl sie spodziewac blogoslawienstwa Balmera ;]

Data: 2012-04-05 12:37:59
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-05 01:17, SkrypĂŤk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Jak mode byc obiektywny przedstawiajac subiektywne odczucia, jednak zawsze sa one poparte jakims argumentem. A ze nie dla kazdego minusem bedzie brak plusa...No coz kazdy sam podejmuje decyzje.

[...]

Dzisiaj z ciekawosci sprawdzilem jak wyglada ekran ze sloncem centralnie padajacym. Jest czytelnie, da sie napisac smsa, wybrac kogos z kontaktow. Jednak do czytania dluzszych tekstow ze stron z pewnoscia inaczej ustawilbym wzgledem slonca. Nie sprawdzalem tez czy automat dal maksymalne podswietlanie.

[...]

Alez to so moje oceny. Nie pisze ze samoled ma ekran do bani i jest beznadziejny. I juz.
Pisze, ze porazka w samoledzie jest kasza pentilowa. Jesli kogos skloni to do zastanowienia to przed zakupem porowna do innych wyswietlaczy. Moze sie okazac, ze dla niego bedzie lepszym wyborem super lcd.

[...]

W SGS? Nie wiem, sprzedalem i przestalem sie interesowac, w Defy bylo to problem pierwszej partii.

[...]

No jesli masz tylko taki wybor, to ciezko jest sie spierac ;]

[...]

recenzje to "poraĹźka".

Czy ostatni linki do youtuba pokazywaly kogos z Polski? Czy wczesniejsze dwie recenzje byly przeprowadzone przez Polakow?
Bardzo czesto powoluje sie na uznane w swiecie mobilnym portale, ktore
przetestowaly naprawde ogromna liczbe telefonow, chocby Engadget.

Data: 2012-04-04 23:58:11
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec

[...]

Co do ekranu, najprawdopodobniej bedziesz mogl smialo przykleic folie na ekran bo sporo wskazuje na to, ze ekran nie ma ochrony przed tluszczem paluchowym (od 0.36):
https://www.youtube.com/watch?v=Z2Uyvcj35nE
Wyjmowanie karty sim przy pomocy specjalnego diwajsa z logo Nokii tez jest "dosc" specyficznym rozwiazaniem.

Data: 2012-04-05 01:16:19
Autor: SkrypĂŤk
Lumia 900 - warto obejrzec
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

No i znowu te dziecinne osądy na podstawie fimidła z jutuba. Przecież tam jest normalny gorilla glass, z tłuszczu bez problemu wyciera się w rękaw lub w spodnie. Albo samoczynnie w kieszeni.

Wyjmowanie karty sim przy pomocy specjalnego diwajsa z logo Nokii tez
jest "dosc" specyficznym rozwiazaniem.

Ten wichajster to zwykły szpikulec, zapewne możesz użyć innego bez logo Nokii i też zadziała.
Nie masz większych problemów?

Data: 2012-04-05 01:43:46
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec
On 2012-04-05 01:16, SkrypĂŤk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

W rekaw niektorzy smarkaja ;]
Czasem warto zapytac mojego przyjaciela - Googla:
https://en.wikipedia.org/wiki/Lipophobicity

[...]

Ja nie mam zadnych, po prostu tak napierajac na emejzingowosc duetu WP/Nokii zachecasz mnie do wrzucania takich uwag.
Sprzet jak kazdy inny - w pewnych kwestiach lepszy w innych gorszy. System w fazie rozwoju, wciaz przerabia bledy okresu dziececego. Dla wielu osob bedzie strzalem w dziesiatke, dla innych w stope - kwestia potrzeb. Ja z tym nie mam problemu, Ty nie mozesz zdzierzyc zadnej krytyki zaraz odgryzajac sie skrzypiacym Samsungiem, Androidem itd.
Mnie to rybka, sam przeciez niedawno wrzucilem sporo krytycznych uwag tutaj na temat Androida.

Data: 2012-04-05 02:33:07
Autor: SkrypĂŤk
Lumia 900 - warto obejrzec
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-05 01:16, SkrypĂŤk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Jest gorzej. Niektórzy na takie ekrany nieświadowie naklejają jakieś badziewne folie.
PoraĹźka ;)
A nie wybijesz takiemu z głowy, bo przecież tyle zapłacił za to cacko, że teraz jak z jajkiem...

[...]

Ale ja mówiłem tylko o ekranie a ty szukasz dziury w całym.
Wolisz rozkładać obudowę i wyrywać baterię, żeby wyciągnąć durnego sima? Ten tray to wcale nie jest głupie rozwiązanie. Żadna drama, że trzeba raz na rok użyć szpikulca.

Data: 2012-04-05 10:31:15
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-05 01:16, SkrypĂŤk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ĺźe teraz jak z jajkiem...

Tak, to prawda ze ekran z ta emejzingowa warstwa zakleilem folia ale to wlasnie w tym celu, zeby nie postepowac z telefonem jak z jajkiem. Nic mnie tak nie irytuje jak porysowany ekran w urzadzeniu gdzie ekran jest
najwazniejszy :]

[...]

W Twoim przypadku raz do roku, w moim byloby znacznie czesciej. Nie widze potrzeby zabierania smartfona na dluzszy wypad do lasu gdzie moglby sie utopic w rzece, zmoknac lub rozplaskac czyms przygnieciony.
Biore tam najprostszego dumbfona.

Data: 2012-04-05 12:08:00
Autor: J.F.
Lumia 900 - warto obejrzec
Dnia Thu, 5 Apr 2012 02:33:07 +0200, Skrypëk napisał(a):
[...]

Porażka ;)
A nie wybijesz takiemu z głowy, bo przecież tyle zapłacił za to cacko, że teraz jak z jajkiem...

jak sie okaze ze porazka, to folie mozna odkleic. Ale jak sie okaze ze
gorilla wcale nie jest taka gorilla, to juz na naklejenie folii bedzie za
poozno.

J.

Data: 2012-04-05 13:17:20
Autor: Skrypëk
Lumia 900 - warto obejrzec
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nie no, następny. Kupuje telefon za dwa kafle z super ekranem by go oszpecić folią. AMEJZING.

Data: 2012-04-05 00:05:01
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec

Do ekranu z L900 wracając: nie jest tak imponujący jak w L800, bo jest
całkiem płaski bez zaokrąglonych błyszczących krawędzi. Niektórzy
badziewiarze się może ucieszą, że będą mogli sobie nakleić folię.

Zebys mial spokojny sen: najnowszy telefon HTC One S rowniez ma SAMOLED:
Which do you want first: the good news or the bad news? Well, the good bit is that HTC has married a 540 x 960 qHD resolution with Super AMOLED. The bad news is that it's missing a "Plus" at the end of that moniker. Yes, we're dealing with a PenTile screen, and while there are still plenty willing to overlook that graininess, after seeing it side-by-side against the high-definition beauty on the One X, we're going to rule in favor of the latter. While Super AMOLED wins with the blacker blacks, whites are just a bit too off. Comparing the resolution on the two One series devices, differences in sharpness will only be apparent in native apps and on the web -- unless games and video content are ready for 720p, there's no difference in graphical polish, aside from those color palette issues.
http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-one-s-review/
Jesli jednak nie widzisz roznicy to po co przeplacac? :]

Data: 2012-04-05 01:20:19
Autor: SkrypĂŤk
Lumia 900 - warto obejrzec
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

No świetnie. I w tym momencie ekrany AMOLED, jeszcze parę miesięcy temu najlepsze, teraz są "porażką"? Wszystko, co nie jest najnowsze, to jest porażka? Amejzing ci do głowy nie uderzył za bardzo przypadkiem?

The bad news is that it's missing a "Plus" at the
end of that moniker.

Nie ma PLUSA, OMG PORAĹťKA!!!

Data: 2012-04-05 01:46:59
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec

[...]

Hmmm, place i wymagam :] I tak wszyscy tutaj w duzym stopniu robimy za kroliki doswiadczalne i to charytatywnie.

The bad news is that it's missing a "Plus" at the
end of that moniker.

Nie ma PLUSA, OMG PORAĹťKA!!!

Widzisz, czasem ten plus robi duza roznice, tylko trzeba wiedziec co on oznacza :]

Data: 2012-04-09 22:31:06
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec
Data: 2012-04-10 14:48:17
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec
ale jarmark....
https://www.youtube.com/watch?v=abyYIHAGQ8M

Data: 2012-04-10 18:05:52
Autor: SkrypĂŤk
Lumia 900 - warto obejrzec
atm <_@vp.pl> wrote:
ale jarmark....
https://www.youtube.com/watch?v=abyYIHAGQ8M

W Londynie jarmark był większy i ciekawszy.

Data: 2012-04-10 19:55:27
Autor: Pszemol
Lumia 900 - warto obejrzec
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:jm1a6p$s8b$1node2.news.atman.pl...
ale jarmark....
https://www.youtube.com/watch?v=abyYIHAGQ8M

Ten fon też jest amazing :-)) Amerykanie widać bardzo lubią to słowo... :-)

Data: 2012-04-09 23:43:24
Autor: Pszemol
Lumia 900 - warto obejrzec
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:jlhvul$ir9$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja kogos nie bedzie stac na $200 na iP4S to sobie moze kupic
za te same $99 iP4 i chyba wyjdzie na tym lepiej...

Swoja droga widze ze poza wygladem tekturowego pudelka
odmalpowali od Apple równiez brak mozliwosci rozszerzenia
pamieci masowej - nie ma w Lumnia 900 gniazda micro SD card!
Jak to tak? Niepotrzebne??? Nagle okazuje sie, ze 16GB wystarcza?

Data: 2012-04-10 12:00:06
Autor: Skrypëk
Lumia 900 - warto obejrzec
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Dlaczego niby lepiej?

Swoja droga widze ze poza wygladem tekturowego pudelka
odmalpowali

To nie jest wzór ani Apple ani Nokii, to jest standardowe paskudne pudelko w AT&T, oszolomie.

od Apple równiez brak mozliwosci rozszerzenia
pamieci masowej - nie ma w Lumnia 900 gniazda micro SD card!
Jak to tak? Niepotrzebne??? Nagle okazuje sie, ze 16GB wystarcza?

Do kogo te krzyki? Przeciez OP napisal pogardliwie "po prostu telefon z duzym wyswietlaczem".

Data: 2012-04-10 07:38:24
Autor: Pszemol
Lumia 900 - warto obejrzec
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Chocby dlatego, ze nie musza sie meczyc z problemem z polaczeniami:
"Data will work on first boot, but will stop working after a reboot,
restart, turning on airplane mode or turning off data. it will show
data is connected but will not work" - trzeba robic balety z wyciaganiem
karty SIM, resetowaniem telefonu bez niej, a i tak dla niektórych
uzytkowników te sposoby nie dzialaja...

Swoja droga widze ze poza wygladem tekturowego pudelka
odmalpowali

To nie jest wzór ani Apple ani Nokii, to jest standardowe paskudne
pudelko w AT&T, oszolomie.

Dziwne... bo Blackberry kupilem w AT&T i bylo w innym pudelku.
Sugerujesz, ze AT&T bierze udzial w projekcie i produkcji pudelek
dla producentów telefonów?? Od kiedy?

[...]

No ale jak to sie dzieje ze nikt Nokii nie skrytykowal za to samo
"przewinienie" co Apple dostal baty? :-) Nierówne traktowanie?

Data: 2012-04-10 18:21:39
Autor: Skrypëk
Lumia 900 - warto obejrzec
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Dostana OTA nowy firmware i bedzie git. Bumperów rozsylac nie trza ani robic baletów z trzymaniem telefonu dwoma palcami.

http://www.youtube.com/watch?v=-i4_VpDeSXE - w takim?

Sugerujesz, ze AT&T bierze udzial w projekcie i produkcji pudelek
dla producentów telefonów?? Od kiedy?

Zapewne od kiedy dostaja od producentów telefony z obrandowana obudowa moga tez sobie zazyczyc custom pudelka.
Przeciez na kilometer widac, ze ww. opakowanie ma kolory i bazgroly AT&T a nie Applowe ani Nokiowe. Od dawna takie stosuja: http://www.youtube.com/watch?v=HO_zsLAyKcY
Sklepowe HTC równiez nie w takich pudlach przychodzi.

[...]

Krytykowal juz przy 800, tylko ty jak zwykle przespales.
W ogóle jakis ociezaly umyslowo jestes, nawet glupiego pudelka nie "ogarniasz". To z przejedzenia swiatecznym indykiem, czy od zawsze tak?

Data: 2012-04-10 20:08:36
Autor: Pszemol
Lumia 900 - warto obejrzec
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Ale któredy ten firmware przyjdzie jak fonik wiezy nie widzi ? :-)

[...]

Nie. I Nokia tez nie sprzedaje sie w takim oblesnym pomaranczowym.
Mimo ze na razie AT&T ma go u siebie na wylacznosc...

[...]

Z tym ze ja mówilem o tym pudelku:
http://www.youtube.com/watch?v=RErgehTW8MM
Widze, ze 900-tka dostala paskudne pudelko od AT&T.

[...]

No i co tu robi taki ton? Gdzie Twoja kultura?

Data: 2012-04-11 11:09:52
Autor: J.F
Lumia 900 - warto obejrzec
UĹźytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jm2405.5rk.0@poczta.onet.pl...
Dostana OTA nowy firmware i bedzie git. BumperĂłw rozsylac nie trza
ani robic baletĂłw z trzymaniem telefonu dwoma palcami.

Ale ktĂłredy ten firmware przyjdzie jak fonik wiezy nie widzi ? :-)

Skorzystaja z pierwszego dostepnego wifi.
Najwyzej sie wystawi przy sklepach - nim dojdziesz do czlowieka z reklamacja to juz bedziesz mial naprawiony :-)

Swoja droga widze ze poza wygladem tekturowego pudelka
odmalpowali
To nie jest wzĂłr ani Apple ani Nokii, to jest standardowe paskudne
[...]

Ja tam nie wiem, ale chyba latwiej Nokii wyprodukowac milion egzemplarzy z innym nadrukiem niz AT&T zamawiac pudelko pod dany telefon u niezaleznego dostawcy i pakowac ..

Sugerujesz, ze AT&T bierze udzial w projekcie i produkcji pudelek
dla producentĂłw telefonĂłw?? Od kiedy?

Zapewne od kiedy dostaja od producentĂłw telefony z obrandowana
obudowa moga tez sobie zazyczyc custom pudelka.

O to to to - zazyczyc iu producenta telefonu.

J.

Data: 2012-04-11 13:33:55
Autor: SkrypĂŤk
Lumia 900 - warto obejrzec
[...]

No właśnie ponoć w w tym ich raju wifi jest każdym rogu.

Tymczasem w hameryce: Nokia obiecała fix około 16 kwietnia. Każdy kto już kupił dostanie $100 rekompensaty. A do 21 kwietnia mają sprzedawać ze znizką $100, czyli on contract za darmo.

Co dostali klienci Firmy Apple? Kawałek gumy lub plastiku od oszpecenia telefonu? :)

[...]

No i najwyraźniej tak właśnie robi. Zamawia telefony ze swoim logiem w pudełkach wg własnego projektu.
A troll Pszemol sobie ubzdurzył, że Nokia zerżnęła pudełka od Apple i teraz nie wie jak z tego wybrnąć :)

Data: 2012-04-11 07:25:28
Autor: Pszemol
Lumia 900 - warto obejrzec
"SkrypÍk" <ťkrypÍk@pÝbliçenÍmy.pl> wrote in message news:4f856c5d$0$8956$c3e8da3$33a0879dnews.astraweb.com...
[...]

A za następny miesiąc będą się prosić aby ktoś nawet za darmochę wziął :-)

Co dostali klienci Firmy Apple? Kawałek gumy lub plastiku od oszpecenia telefonu? :)

Emoticons... brawo!

[...]

Ależ już ustaliliśmy wczoraj, że pomyliłem pudełka z Lumni 800.

Data: 2012-04-11 15:22:37
Autor: SkrypĂŤk
Lumia 900 - warto obejrzec
[...]

Ustaliliśmy, że pojęcia nie masz o tym w co pakuje telefony twój ulubiony operator.

Data: 2012-04-11 23:07:26
Autor: Pszemol
Lumia 900 - warto obejrzec
"SkrypÍk" <ťkrypÍk@pÝbliçenÍmy.pl> wrote in message news:4f8585d6$0$9034$c3e8da3$33a0879dnews.astraweb.com...
Ustaliliśmy, że pojęcia nie masz o tym w co pakuje telefony
twĂłj ulubiony operator.

Jaki znowu "mój ulubiony operator"? Skąd Ty bierzesz takie bzdury?

Data: 2012-04-11 21:02:41
Autor: atm
Lumia 900 - warto obejrzec
Ciekaw jestem jak rynek przyjmie Lumie i ogolnie tandem Nokia/WP po premierze L900. Wg mnie problem z LTE nie jest jakas straszna wpadka.
Wolalbym taka wpadke i zaproponowane rozwiazanie, niz rozwiazanie Asusa
z gpsem na donglu... Fakt, ze jesli Nokia reklamowala L900 jako telefon niezawodny...to troche przedobrzyla:
http://www.spidersweb.pl/2012/04/lumia-900-nokia-chciala-dobrze-wyszlo-jak-zawsze.html

Lumia 900 - warto obejrzec