Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5

Data: 2012-10-11 17:20:44
Autor: Piotr M
Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5

Zaczynam chorować na Lumię, na razie szykuje się do osiemsetki ;)  Potrzebuje fona bardziej do pracy i mam przeczucie że Win7.5 na dotykowcu  wreszcie mnie zadowoli w szybkim życiu ;) do tego SkyDrive 25GB hmm.  Dodatkowo akuratnie mam nowego lapka i Win8 za 69zl kusi i w połączeniu z  fonem, zaczyna być interesująco jak to wszystko ładnie się rozegra.  Aczkolwiek jeszcze nic nie czytałem o Win8 i na razie nie mam czasu  wgłębiać się w niuanse konsekwencji koszmaru update ;) ale.. widzę tu  wreszcie starcie dwóch wariatów Google - Microsoft/Nokia i mam nadzieje,  że będą z tego owoce.

Kiedyś zawsze byłem fanem Nokii, odkąd czkawki dostała i zaczęła być  ciągle w tyle, ożenek z MS dobrze jednak wróży. BTW sprzęt naprawdę, jak  dla mnie, jest perfekcyjny (800, 900) no i teraz 920, WOW!

Będzie się działo?

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-11 17:48:44
Autor: Michal
> [...]
> dotykowcu wreszcie mnie zadowoli w szybkim życiu ;) do tego SkyDrive
> 25GB hmm. Dodatkowo akuratnie mam nowego lapka i Win8 za 69zl kusi i

Telefonu używasz do dzwonienia czy do zabawy?
Bo do normalnego użycia to MSowi brakuje jeszcze co najmniej kilku iteracji połączonych z implementacją życzeń userów.
Tyle z praktyki (L800).

M.

Data: 2012-10-11 17:15:19
Autor: Pszemol
Michal <fred4u@wywal.wp.pl> wrote:

Zaczynam chorować na Lumię, na razie szykuje się do osiemsetki ;)
Potrzebuje fona bardziej do pracy i mam przeczucie Ĺźe Win7.5 na
dotykowcu wreszcie mnie zadowoli w szybkim Ĺźyciu ;) do tego SkyDrive
25GB hmm. Dodatkowo akuratnie mam nowego lapka i Win8 za 69zl kusi i

Telefonu uĹźywasz do dzwonienia czy do zabawy?
Bo do normalnego uĹźycia to MSowi brakuje jeszcze co najmniej kilku
iteracji połączonych z implementacją życzeń userów.
Tyle z praktyki (L800).

I takiego zdania zabraklo do kompletu porownania z iPhone5 własnie...

Data: 2012-10-11 19:36:40
Autor: Piotr M
W dniu 11.10.2012 o 17:48 Michal <fred4u@wywal.wp.pl> pisze:

> [...]
 > 25GB hmm. Dodatkowo akuratnie mam nowego lapka i Win8 za 69zl kusi i

Telefonu używasz do dzwonienia czy do zabawy?

Obecnie? Niestety tylko do pracy.

Bo do normalnego użycia to MSowi brakuje jeszcze co najmniej kilku  iteracji połączonych z implementacją życzeń userów.

Możesz rozwinąć?

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-12 06:51:32
Autor: Michal
W dniu 2012-10-11 19:36, Piotr M pisze:
> [...]

Bo do normalnego użycia to MSowi brakuje jeszcze co najmniej kilku
iteracji połączonych z implementacją życzeń userów.

Na szybko?
Numer 1,2 i 3 bezapelacyjnie zajmuje koszmarny dialer: lista ostatnio użytych numerów bez grupowania (więc szybko się wydłuża i ucieka), książka telefoniczna wymaga trafienia w mikrobuttonik - przy czym nie jest gotowa do wyszukiwania; chcąc wyszukiwać w książce trzeba tapnąć mikrolupkę (uwaga - nie systemową szukałkę bo dostanieszk BINGiem po głowiwe, tylko drugą lupkę) i pojawia się... QWERTY.
Oczywiście jeżeli siedzisz przy biurku to sobie poradzisz, ale w ruchu? Masakra! Do tego nie ma szans na wymianę dialera na normalny (w takim iOS wyjściem awaryjnym jest JB).

Przeglądanie www - spróbuj niechcący wcisnąć lupkę (łatwo o to, bo to zwykłe pole sensoryczne). Zwija Twoją stronę i atakuje BINGiem. "Androidowe" przyzwyczajenie - strzałka w tył żeby się cofnąć do swojej strony a tu d*** : zamyka całego explorera i wraca do menu.
Inna upierdliwość, podwójne tapnięcie kolumny tekstu nie zawsze rozszerza do "czytelnej" szerokości, co jest bardzo wygodne jezeli przeglądasz www z telefonu.

Do tego dochodzi całe mnóstwo drobiazgów, które powodują że telefon - mimo że ładny i solidnie wykonany, jest dla mnie wyraźnie bardziej upierdliwy w użyciu niż HTC którego równolegle używam (oczywiście który też nie jest doskonały, ale mankamenty raczej II kategorii).

M.

Data: 2012-10-12 07:49:40
Autor: Wojciech Sura
W dniu 11.10.2012 o 17:20 Piotr M <xx@xx.xx> pisze:

Zaczynam chorować na Lumię, na razie szykuje się do osiemsetki ;)

Wyrzucisz pieniądze w błoto. Chciałem obejrzeć Win7.5 na przykładzie L800,  kupiłem w promocji podczas przedłużania abonamentu, wytrzymałem z nią trzy  dni, sprzedałem w komisie i wróciłem do Symbiana na C7. Mam wrażenie, że z  każdej funkcjonalności został usunięty pewien jeden element, który  wprawdzie nie uniemożliwia korzystania z tej funkcjonalności, ale czyni ją  mocno utrudnioną. Nie doszedłem do tego, jak przewijać piosenki. Dodane  stacje radiowe są zapisywane tylko jako częstotliwości, a telefon nie ma  RDSa (śmiech na sali), więc na liście nasz 100.2, 93.6, 98.2 i tak dalej i  pamiętaj, która stacja jest która. Ustawienia są mocno ubogie i trochę  nielogiczne (na przykład połączenie pakietowe zaszyte w opcjach sieci  komórkowej). Brak możliwości połączenia przez USB w trybie pamięci  masowej. Musisz zainstalować dedykowane oprogramowanie MS (Zune), które  natychmiast chce stać się Twoim domyślnym odtwarzaczem muzyki, aby wrzucić  cokolwiek na telefon. Mocno ubogi market w stosunku do Androida (i z  pewnością również iPhone) - jakoś nie bawi mnie możliwość ściągnięcia 20  różnych aplikacji do puszczania bąków. Do tego, już z perspektywy  dewelopera, nędzna możliwość pisania oprogramowania na ten telefon (co z  tego, że Visual Studio, C# i WPF, skoro trzeba zapłacić za możliwość  odblokowania telefonu, by można było instalować na nim aplikacje z PC, gdy  w Androidzie mam to za darmo i z mocnym wsparciem ze strony telefonu -  menu deweloperskie).

Wymieniać dalej?

[...]

Oby nie... Czekam, aż Jolla pokaże swoją propozycję na rozwój Meego...

Pozdrawiam -- Spook.

Data: 2012-10-12 20:15:59
Autor: Piotr M
W dniu 12.10.2012 o 07:49 Wojciech Sura <spook.no@spam.op.pl> pisze:

[...]

Ja potrzebuje fona do dzwonienia, smsowania, mailowania, mapowania, jako  notatnik i terminarz co by się to synchronizowało z kompem, słuchania  radia nieraz (arenagsm mówi że ma RDS), do rozkładu MPK i nieraz na szybko  jakieś info znaleźć potrzebuje w necie. No i fotki też robię fonem..  reszta mnie nie obchodzi, dawno już wyrosłem z innych rzeczy ;)

Czy któraś z tych użyteczności jest do kitu w osiemsetce?

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-12 18:58:49
Autor: Pszemol
Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:
reszta mnie nie obchodzi, dawno ju| wyrosBem z innych rzeczy ;)
 Albo jeszcze nie odkryłeś fajnych zastosowań smartfona.

Data: 2012-10-12 21:11:51
Autor: Piotr M
W dniu 12.10.2012 o 20:58 Pszemol <Pszemol@polbox.pl> pisze:

"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:
reszta mnie nie obchodzi, dawno ju| wyrosBem z innych rzeczy ;)
 Albo jeszcze nie odkryłeś fajnych zastosowań smartfona.

A są jeszcze jakieś "fajne nowe zastosowania" od tych sprzeda 5 lat? :)

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-12 19:47:06
Autor: Pszemol

"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:
reszta mnie nie obchodzi, dawno ju| wyrosBem z innych rzeczy ;)
 Albo jeszcze nie odkryBe[ fajnych zastosowaD smartfona.

A s jeszcze jakie[ "fajne nowe zastosowania" od tych sprzeda 5 lat?:)

- Oglądanie Tv, filmów (Netflix, Hulu Plus)
- Sterowanie zdalne aparaturą (samochów, smart house, czy nawet odbiornik
TV)
- Portale społecznościowe
- Usenet :)))

Data: 2012-10-12 22:20:08
Autor: Piotr M

"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:
reszta mnie nie obchodzi, dawno ju| wyrosBem z innych rzeczy ;)
 Albo jeszcze nie odkryBe[ fajnych zastosowaD smartfona.

A s%05 jeszcze jakie[ "fajne nowe zastosowania" od tych sprzeda 5 lat?:)

- Oglądanie Tv, filmów (Netflix, Hulu Plus)

Oglądałem 5 lat temu filmiki, TV nie oglądałem wtedy i nie oglądam obecnie  prawie w cale.

- Sterowanie zdalne aparaturą (samochów, smart house, czy nawet odbiornik
TV)

Nie było takich sprzętów kiedyś :) Dziś są, ale ich nie mam, bo mnie nie  stać :D

- Portale społecznościowe

Nie "używałem" i nie używam, jedynie służbowo FanPage i oczywiście nie  przez komórkę.

- Usenet :)))

O! Wreszcie coś się zmieniło, bo kiedyś była bieda..

Podsumowując, faktycznie są nowe "fajne zastosowania smartfona" od tych  sprzed 5 lat, ale i tak z nich nie korzystam :)

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-12 20:25:53
Autor: Pszemol

"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:
reszta mnie nie obchodzi, dawno ju| wyrosBem z innych rzeczy ;)
 Albo jeszcze nie odkryBe[ fajnych zastosowaD smartfona.

A s%05 jeszcze jakie[ "fajne nowe zastosowania" od tych sprzeda 5 lat?:)

- Ogldanie Tv, filmĂłw (Netflix, Hulu Plus)

OgldaBem 5 lat temu filmiki, TV nie ogldaBem wtedy i nie ogldam obecnie  prawie w cale.

Nie mowie o "filmikach" tylko o produkcjach kinowych, filmach
pełnometrażowych.

- Sterowanie zdalne aparatur (samochĂłw, smart house, czy nawet odbiornik
TV)

Nie byBo takich sprztĂłw kiedy[ :) Dzi[ s, ale ich nie mam,bo mnie nie  sta :D

- Portale spoBeczno[ciowe

Nie "u|ywaBem" i nie u|ywam, jedynie sBu|bowo FanPage i oczywi[cie nie  przez komĂłrk.

- Usenet :)))

O! Wreszcie co[ si zmieniBo, bo kiedy[ byBa bieda..

Podsumowujc, faktycznie s nowe "fajne zastosowania smartfona" od tych  sprzed 5 lat, ale i tak z nich nie korzystam :)

:)

Data: 2012-10-12 22:59:09
Autor: Piotr M
Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
W dniu 12.10.2012 o 22:25 Pszemol <Pszemol@polbox.pl> pisze:

Ogl%05daBem 5 lat temu filmiki, TV nie ogl%05daBem wtedy i nie  ogl%05dam obecnie
prawie w cale.

Nie mowie o "filmikach" tylko o produkcjach kinowych, filmach
pełnometrażowych.

Ale to nie jest nowość w obecnych smartfonach, 5 lat temu pełnometrażowe  filmiki oglądałem w E65 bezpośrednio z kompa na kartę zgrane (bez żadnego  konwertowania).. na full screen 2" :D

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-13 00:38:01
Autor: Pszemol
"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:
[...]

peBnometra|owych.

Ale to nie jest nowo[ w obecnych smartfonach, 5 lat temu peBnometra|owe  filmiki ogldaBem w E65 bezpo[rednio z kompa na kart zgrane (bez |adnego  konwertowania).. na full screen 2" :D

Dobre :)

Data: 2012-10-13 01:27:55
Autor: JoteR
"Piotr M" napisał:

5 lat temu pełnometrażowe filmiki oglądałem w E65 bezpośrednio z kompa
na kartę zgrane

Bardzo niestosowna wzmianka w wątku o Lumii i iPhone.

JoteR

Data: 2012-10-13 08:40:17
Autor: Pszemol
"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote in message news:op.wl228vu913q3bqmasneti-pl...
[...]

Jasne :-) Bo jesteś masochistą... :-)

Dopiero dzisiejsze większe ekrany o lepszej rozdzielczości, jasności
i kontraście dają szansę oglądania filmów kinowych poza domem.
Bo w domu to chyba każdy już ma "normalny" telewizor do tego...
I mówimy o oglądaniu kina które transmitowane jest z sieci komórkowej
lub wifi a nie z karty SD... Jest obecnie moda na streaming beznośnikowy
co wróży rychłemu wyginięciu DVD, BD-DVD itp nośnikom.

Data: 2012-10-15 08:36:26
Autor: Wojciech Sura
W dniu 12.10.2012 o 20:15 Piotr M <xx@xx.xx> pisze:
[...]

Dialer jest mało wygodny i nie obsługuje funkcji wybierania po literze,  czyli np. Wojciech Sura (w normalnych telefonach) można znaleźć szybko  wpisując 96524324... Smsów nie używałem, więc trudno mi ocenić.. W emailach  nie istnieje opcja zaznaczania wszystkich i ustawiania jako przeczytane,  więc na dzień dobry wylądowałem z przeszło 700 emaili oznaczonymi jako  nieprzeczytane i bez możliwości seryjnej zmiany tego statusu. W radiu *nie  ma* RDSu. Pytałem na infoczacie Nokia Care, więc chyba jest to bardziej  wiarygodne źródło od arenygsm? Poza tym, do licha, miałem ten telefon w  ręce i takiej opcji nie znalazłem. Wspominałem już, że zapisanych stacji  radiowych nie da się nazywać, więc lądujesz tylko z listą częstotliwości i  pamiętaj sam, które radio jest gdzie. Jeśli będziesz chciał słuchać mp3,  to zainstaluj już sobie na komputerze Microsoft Zune, bo to jest jedyny  sposób na synchronizację muzyki z telefonem (swoją drogą, czym w założeniu  jest ten Zune i czym jego założenia różnią się od WMP?) Jeśli chodzi o  dostęp do Internetu, to masz badzIEwie, w markecie nie znalazłem nigdzie  Opery, a w porównaniu z nią mobilny IE to jest dno i dwa metry mułu.  Komórka zdjęcia robi marne, HTC Desire Z robił o niebo lepsze, teraz mogę  porównać je tylko z SGS3, ale nie mam zamiaru tego robić, bo to nie ta  klasa telefonu. Jeśli chodzi o rozkłady jazdy, to nie wiem, czy w gąszczu  programów do puszczania bąków siedzących w Microsoftowym markecie  odpowiedni program znajdziesz. Bo wiesz, że to jest jedyny sposób  instalacji oprogramowania na WP7? Na Androidzie zawsze w razie czego  możesz siorbnąć apk i zainstalować. Tu nie.

Jedyną rzeczą, która spodobała mi się bardziej niż w Androidzie to  ładniejsze animacje interface'u i fakt, że jest on wszędzie spójny, co  ułatwia życie, gdy się do niego przyzwyczai. Same kafelki w porównaniu z  widgetami, które teoretycznie mają zastąpić są do kitu, w praktyce używa  się ich jak ikon na pulpicie.

Uważam, że pierwszy lepszy tani Wildfire jest o niebo wygodniejszy od tego  WP7. Ale mam wrażenie, że się uparłeś, więc pewnie sam się będziesz musiał  o tym przekonać.

Ja mocno żałuję, że nie poczytałem wcześniej opinii na temat tego złomu  choćby na Skąpcu, bo w ten sposób bardzo głupio zmarnowałem przedłużenie  umowy u operatora.

Pozdrawiam -- Spook.

Data: 2012-10-15 08:10:34
Autor: W
Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
Wojciech Sura wystukał, co następuje:

[...]

paCZ! to samo w androidzie!
[...]

j/w
A do tego w śmiesznym androidzie nie można wyłączyć popi^Wirytującego wątkowania...

Jeśli chodzi o  dostęp do Internetu, to masz badzIEwie, w markecie nie znalazłem
nigdzie  Opery, a w porównaniu z nią mobilny IE to jest dno i dwa metry
mułu.

Dlaczego?

Komórka zdjęcia robi marne, HTC Desire Z robił o niebo lepsze,
teraz mogę  porównać je tylko z SGS3, ale nie mam zamiaru tego robić,
bo to nie ta  klasa telefonu.

No tak... wszystkie telefony z androidem robią super-hiper zdjęcia...

Jeśli chodzi o rozkłady jazdy, to nie
wiem, czy w gąszczu  programów do puszczania bąków siedzących w
Microsoftowym markecie  odpowiedni program znajdziesz.

http://www.windowsphone.com/pl-pl/store/app/transportoid-beta/928fbe8a-8880-
4d54-acf6-744fba7b4fa0

Bo wiesz, że to
jest jedyny sposób  instalacji oprogramowania na WP7? Na Androidzie
zawsze w razie czego  możesz siorbnąć apk i zainstalować. Tu nie.

No tak... Jaki procent użytkowników androidów odznacza opcję 'zezwalaj instalować spoza marketu'?

Uważam, że pierwszy lepszy tani Wildfire jest o niebo wygodniejszy od
tego  WP7. Ale mam wrażenie, że się uparłeś, więc pewnie sam się
będziesz musiał  o tym przekonać.

*TY* uważasz, wiesz - różni ludzie mają różne potrzeby i wymagania...

Data: 2012-10-15 19:46:44
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
W dniu 15.10.2012 o 10:10 W <wu@wu.pl> pisze:
Dialer jest mało wygodny i nie obsługuje funkcji wybierania po literze,
 czyli np. Wojciech Sura (w normalnych telefonach) można znaleźć szybko
 wpisując 96524324...

paCZ! to samo w androidzie!

Bzdura.

[...]

Bzdura po raz drugi.

A do tego w śmiesznym androidzie nie można wyłączyć popi^Wirytującego
wątkowania...

Trzeci. Żeby nie było, wszystko sprawdzam na moim SGS3 zanim napiszę  (AFAIR wszystkie trzy rzeczy były też w Desire Z). Ty w ogóle miałeś jakiś  telefon z Androidem w ręku? Chyba, że to była chińska taniocha i na jej  bazie oceniasz cały ekosystem - wtedy nie ma sprawy.

[...]

Ponieważ jest skrajnie mniej wygodny w obsłudze i funkcjonalny. Poczytaj o  możliwościach Opery i porównaj je z mobilnym IE.

[...]

Zabawny jesteś w tej swojej nienawiści do Androida :) Oczywiście to, co  napisałeś to jest bzdura po raz czwarty i jednocześnie bardzo mocna  nadinterpretacja tego, co napisałem. Zauważ, że porównałem konkretny  telefon Nokii do konkretnych telefonów konkurencji.

Poza tym zapominasz biedaku, że aparat to kwestia sprzętowa i z systemem  zainstalowanym na komórce nie ma nic wspólnego. A Nokia 800 ma bardzo  słaby aparat (przynajmniej w porównaniu do innych).

[...]

Brawo! Mnie nie wystarczyło cierpliwości...

[...]

Widzisz, ja mam wszelkie statystyki w głębokim poważaniu. Na Androidzie  jest taka opcja. Na WP7 nie. Choćby korzystał z niej 1% użytkowników, to  mimo wszystko jest to jakieś ograniczenie.

A żeby trochę Ci utrudnić życie, to dodam, że ręczna instalacja programu  na komórce to często jedyny sposób na przetestowanie nowo napisanej  aplikacji na żywym systemie. Wliczasz deweloperów do użytkowników danego  systemu, czy nie? Tych już trochę na świecie znajdziesz...

[...]

Jasne, że tak. Sądzę, że bez problemu znajdziesz człowieka, który tak  przywiązał się do swojego starego malczana, że nie zamieniłby go na  najnowszy model BMW. Czy to o czymś świadczy? Ja podałem konkretne  argumenty - przeważnie w postaci: tu jest, tam nie ma. Jeśli porównasz  telefony w ten sposób, konkurencja zwycięża miażdżąco. Być może komuś  odpowiada telefon z takimi brakami, ja wolę jednak bardziej funkcjonalny.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2012-10-15 19:11:34
Autor: W
Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
Wojciech "Spook" Sura wystukał, co następuje:

[...]

....jak potłuczony.

[...]

Cudownie, a ja na Galaxy Nexus ze stockowym yaiku 4.1.1 i w anusie mam to, że TouchWiz umożliwia coś, podobnie jak modyfikacje HTC. Chcesz mówić o Androidzie to mów o androidzie a nie o tym, że producent X coś umożliwia, albo można coś zrobić aplikacją Y.

I nie, w stockowej aplikacji do gmaila w Androidzie *NIE MOŻNA WYŁĄCZYĆ* wątkowania, masz o tym nawet ticket na code.google.com/android. Co innego aplikacja mail czy jej fork k9mail.

[...]

IYNSHO...

Poczytaj o  możliwościach Opery i porównaj je z mobilnym IE.

Ojoj, używam Opery Desktop/Mini/Mobile od około 2004 roku i dokładnie znam możliwości Presto a także jego ułomności... (zwłaszcza cudowne zaklinania desk-teamu, że to www jest niekompatybilne z operą a nie ona z www... cóż, prawda, ale świat się nie zmieni dla 2%, niemniej widać postep i dodawanie -
o- prefixów, a także -webkit- w najnowszych wersjach... ach ta presja) a nowe IE nie są takie złe, obsługują całkiem sporo standardów i jedynie ziejący nienawiścią ignorant, który zatrzymał się w czasach ie6 może pisac jak wyżej...

[...]

pitupitu, ale wątek nie jest o n800 i Twoich uprzedzeniach. sam mowiles, ze to kwestia sprzetowa i zalezna od modelu...

[...]

pierwszy link w google wyszukany po mniej niż ćwierć minuty. Strasznie roztrzepany jesteś skoro to za długo jak dla Ciebie... ;)

[...]

Ojoj, ale czemu Ty znowu wyjeżdzasz z 'aboja' - wątkotwórca napisał czego potrzebuje i to, że Tobie nie działało zupełnie mu nie przeszkadzało... Teraz dorabiasz teorię...

[...]

Tworzyłeś kiedykolwiek aplikację na jakikolwiek system mobilny czy tak sobie po prostu gdybasz...? No bo idąc Twoim tokiem rozumowania, żeby developer WinPhone przetestował aplikację to musi ją wrzucić do marketu -- po prostu w tym momencie płaczę ze śmiechu... :D

Data: 2012-10-15 22:18:14
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 15 Oct 2012 19:46:44 +0200, Wojciech "Spook" Sura wrote:

> paCZ! to samo w androidzie!

 Bzdura.

Uscislajac -- zalezy od producenta. O ile tak ma nawet glupi huawei
8500, to Xperie z Andkiem 2.* niestety nie mialy, dopiero po upgradzie
do Androidow 4.x.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-10-15 10:59:57
Autor: Animka
http://www.opera.com/mobile/download/versions/

--
animka

Data: 2012-10-15 13:30:46
Autor: W
Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
Animka wystukał, co następuje:

W dniu 2012-10-15 08:36, Wojciech Sura pisze:
w markecie nie znalazłem nigdzie
Opery, a w porównaniu z nią mobilny IE to jest dno i dwa metry mułu.
http://www.opera.com/mobile/download/versions/

Cudownie, fajna hiper-kul strona, a teraz możesz mi wytłumaczyć co chciałaś osiągnąć? (i jak wylazłaś z mojego killfile?!) Bo tam jakby nie patrzeć nie ma wersji dla Windows Phone, jest co najwyżej Windows Mobile, ale to tak jakby chcieć kupić system firmy Microsoft i iść do szklarza...

Data: 2012-10-16 10:26:43
Autor: Animka
W dniu 2012-10-15 15:30, W pisze:
[...]

ma wersji dla Windows Phone, jest co najwyĹźej Windows Mobile, ale to tak
jakby chcieć kupić system firmy Microsoft i iść do szklarza...

Opera Mini Mobile teĹź jest.
Nie wiem kto ty jesteś, pewnie często zmieniasz nicki, ale własnie cię wrzuciłam do sedesu.

--
animka

Data: 2012-10-16 10:22:46
Autor: W^2

W dniu 2012-10-15 15:30, W pisze:
[...]

Opera Mini Mobile też jest.

POKAŻ! Albo zamilcz... chociaż w Twoim przypadku to awykonalne...

Nie wiem kto ty jesteś, pewnie często zmieniasz nicki, ale własnie cię wrzuciłam do sedesu.

Ulala, powiało kurtuazją...

Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5