Lumont, koniec historii?

Data: 2010-12-30 08:50:11
Autor: tadek
Lumont, koniec historii?
On 30 Gru, 14:05, alteriks <alter...@gmail.com> wrote:
Kilka dni temu otrzymałem ze znajomym zwrot pieniędzy, za 2 zestawy
lampek raven2. Sprawa ciągnęła się od maja 2010, przez kilka miesięcy
Maciej Chęciński aka Czarny Kruk zwodził, motał i obiecywał, że lampki
będą. Ja na szczęście odzyskałem prawie 1800zł. Sprawę zgłaszaliśmy na
policji we wrześniu, już wydawało się, że nic z tego nie będzie ale na
szczęście udało się odzyskać kasę. Czy Chęciński jeszcze wisi komuś
pieniądze za lampki?

za niewiele więcej na ebayu można kupić Lupine bez problemów

Data: 2010-12-30 19:36:23
Autor: newsy
Lumont, koniec historii?

Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:b0ab580d-0db5-4354-bcf9-0c6fa344283fp38g2000vbn.googlegroups.com...

za niewiele więcej na ebayu można kupić Lupine bez problemów

naebaju to tak jutro o tej godzinie... ;-)

Data: 2010-12-30 10:40:17
Autor: tadek
Lumont, koniec historii?
On 30 Gru, 19:36, "newsy" <sc...@WYTNIJWSTAWKEANTYSPAMOWAop.pl> wrote:
Użytkownik "tadek" <tadekl...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:b0ab580d-0db5-4354-bcf9-0c6fa344283fp38g2000vbn.googlegroups.com...

>za niewiele więcej na ebayu można kupić Lupine bez problemów

naebaju to tak jutro o tej godzinie... ;-)

czy kupiłeś coś na ebayu że wyrażasz się tak lekceważąco? Masz jakieś
doświadczenia?

Data: 2010-12-30 20:00:17
Autor: newsy
Lumont, koniec historii?

Tadziu, bo ci żyłka pęknie. A co do "naebaju" to: http://www.youtube.com/watch?v=XezDQ_d5XjU&feature=related (1.40 - 1.50). Pierwszą częśc masz tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=FTwfEI_FK4U&feature=related

Data: 2010-12-31 22:22:27
Autor: Grzegorz
Lumont, koniec historii?
Hello tadek !:

za niewiele więcej na ebayu można kupić Lupine bez problemów

naebaju to tak jutro o tej godzinie... ;-)

czy kupiłeś coś na ebayu że wyrażasz się tak lekceważąco? Masz jakieś
doświadczenia?

Generalnie eBay jest pewniejszy od Allegro - takie są moje doświadczenia. Ale problemy też się zdarzają, tylko znacznie rzadziej.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-01-01 09:37:40
Autor: Arek Bukalski
Lumont, koniec historii?

Generalnie eBay jest pewniejszy od Allegro - takie są moje doświadczenia. Ale problemy też się zdarzają, tylko znacznie rzadziej.

pzdrw.
-- Grzegorz

oooo jakby allegro bylo choćby w poklowie takie jak ebay to byłoby dobrze, szkoda że tak późno weszli do Polski bo wykasowaliby alledrogo z pewnością.
mialem kilka nieprzyjemnych sytuacji na ebayu ale zawsze się dobrze kończyły (oddaniem pieniedzy) bez udzialu policji itp. jednak system paypal jest rewelacyjny bo kasuje oszustów na pniu.
pozdrawiam Arek

Data: 2011-01-02 10:57:58
Autor: Michał Pysz
Lumont, koniec historii?
za niewiele więcej na ebayu można kupić Lupine bez problemów
Tyle, że raven jest lepszy i tańszy więc po co się ładować w Lupine??

mp.

Data: 2011-01-02 14:05:19
Autor: kml
Lumont, koniec historii?

Użytkownik "Michał Pysz" <pysz.michal@wp.pl> napisał w wiadomości news:ifph68$o03$1srv.cyf-kr.edu.pl...
za niewiele więcej na ebayu można kupić Lupine bez problemów
Tyle, że raven jest lepszy i tańszy więc po co się ładować w Lupine??

Który raven? 2? Ten, którego miałem okazję obejrzeć nie miał pełnej deklarowanej przez producenta funkcjonalności.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2011-01-02 17:40:04
Autor: tms
Lumont, koniec historii?
On 2010-12-30 17:50, tadek wrote:
[...]

Ale to była cena za 2 (dwa) zestawy. Czy za połowę tej kwoty czyli ~900 złotych da się kupić Lupine?

Lumont, koniec historii?