Lumont, koniec historii?

Data: 2010-12-31 16:35:06
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Lumont, koniec historii?

Kilka dni temu otrzymałem ze znajomym zwrot pieniędzy, za 2 zestawy
lampek raven2. Sprawa ciągnęła się od maja 2010, przez kilka miesięcy
Maciej Chęciński aka Czarny Kruk zwodził, motał i obiecywał, że lampki
będą. Ja na szczęście odzyskałem prawie 1800zł. Sprawę zgłaszaliśmy na
policji we wrześniu, już wydawało się, że nic z tego nie będzie ale na
szczęście udało się odzyskać kasę. Czy Chęciński jeszcze wisi komuś
pieniądze za lampki?

1800zł za "taką" lampkę?
Trzeba mieć nasrane w głowie, nawet jeśli to jest "tylko" 600zł.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-12-31 08:55:44
Autor: alteriks
Lumont, koniec historii?
On 31 Gru, 15:35, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
> Kilka dni temu otrzyma em ze znajomym zwrot pieni dzy, za 2 zestawy
> lampek raven2. Sprawa ci gn a si od maja 2010, przez kilka miesi cy
> Maciej Ch ci ski aka Czarny Kruk zwodzi , mota i obiecywa , e lampki
> b d . Ja na szcz cie odzyska em prawie 1800z . Spraw zg aszali my na
> policji we wrze niu, ju wydawa o si , e nic z tego nie b dzie ale na
> szcz cie uda o si odzyska kas . Czy Ch ci ski jeszcze wisi komu
> pieni dze za lampki?

1800z za "tak " lampk ?
Trzeba mie nasrane w g owie, nawet je li to jest "tylko" 600z .

Jeśli chciałeś napisać coś mądrego, to Ci się nie udało, śmieszne to
też nie było. Jeśli masz jakieś kompleksy to lepiej nie chwal się nimi
na grupie trollu.

Data: 2010-12-31 19:18:15
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Lumont, koniec historii?

[...]

Spieprzaj dziadu!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-12-31 20:03:04
Autor: kml
Lumont, koniec historii?

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:ifl6p7$k62$1usenet.news.interia.pl...

Jeśli chciałeś napisać coś mądrego, to Ci się nie udało, śmieszne to
też nie było. Jeśli masz jakieś kompleksy to lepiej nie chwal się nimi
na grupie trollu.

Spieprzaj dziadu!

zyga, czy mam się zapytać o kawałek samochodu? Po co dodatkowo denerwujesz poszkodowanych? Chcieli, kupili, zapłacili i nic nie dostali. Wystarczy.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-12-31 20:14:56
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Lumont, koniec historii?

[...]

Jaki kawałek?

Jak można zapłacić, za coś co nie istniało?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-01 08:22:14
Autor: kml
Lumont, koniec historii?

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:ifla3h$p9f$1usenet.news.interia.pl...

Jaki kawałek?

Taki z układu wydechowego :>

Jak można zapłacić, za coś co nie istniało?

Normalnie, oni nie kupowali od kogoś totalnie obcego kto pojawił sie znikąd na preclu, pamiętasz?

Data: 2011-01-01 01:12:57
Autor: alteriks
Lumont, koniec historii?
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w
wiadomościnews:ifla3h$p9f$1usenet.news.interia.pl...

> Jaki kawałek?

Taki z układu wydechowego :>

> Jak można zapłacić, za coś co nie istniało?

Normalnie, oni nie kupowali od kogoś totalnie obcego kto pojawił sie znikąd
na preclu, pamiętasz?

Szkoda tylko, że Zygmunt M(iliard w rozumie) Zarzecki nie przedstawił
przed felernymi zakupami niektórych preclowiczów, co wyczytał ze
swojej kryształowej kuli. No ale najlepiej wymądrzać się, na temat nie
swoich problemów, nie swoich nerwów a na dodatek po fakcie. Tak
trzymaj zyga.

Noworocznie, wszystkim dosiego.

Data: 2011-01-01 20:52:24
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Lumont, koniec historii?

Jaki kawałek?

Taki z układu wydechowego :>

[...]

Po prostu, nie mam zwyczaju kupować rzeczy, które są 3-krotnie droższe niż odpowiednik. Wiem ile kosztuje zrobienie samemu podobnej lampki, jest 4 razy tańsze.
Nie pamiętam, czy "jeździłem" po tej lampce, ale wydanie 1000zł na hajpałerultralajtintelidżentlajt jest dla mnie po prostu śmieszne.
A żałosne jest już płakanie po takich lampkach.
Nie wnikam, dlaczego mieliście problemy itd.

Ale to Wasze pieniądze, róbcie z nimi co chcecie, tylko nie płakać mi tu!

I odpierdol się od rozwinięcia mojego drugiego imienia, szczylu!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-01 23:39:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Lumont, koniec historii?
Zygmunt M. Zarzecki, Sat, 01 Jan 2011 20:52:24 +0100, pl.rec.rowery:
Po prostu, nie mam zwyczaju kupować rzeczy, które są 3-krotnie droższe niż odpowiednik.

Wskażesz ten odpowiednik?

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-02 00:41:24
Autor: alteriks
Lumont, koniec historii?
On 1 Sty, 22:39, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
Zygmunt M. Zarzecki, Sat, 01 Jan 2011 20:52:24 +0100, pl.rec.rowery:

> Po prostu, nie mam zwyczaju kupować rzeczy, które są 3-krotnie droższe
> niż odpowiednik.

Wskażesz ten odpowiednik?

Zyga po prostu lubi mówić, mówić, mówić. Nawet jeśli nie ma o pewnych
rzeczach pojęcia. No chyba, że planuje za niedługo wypuścić swój
własny produkt - zyglampę, właśnie zajawia ją na preclu.

On 1 Sty, 19:52, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
I odpierdol si od rozwini cia mojego drugiego imienia, szczylu!

;)

Data: 2011-01-02 15:41:22
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Lumont, koniec historii?

[...]

Z małej zet!
Nie zamierzam, spokojna twoja rozczochrana dupa.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-02 11:10:41
Autor: Marcin Hyła
Lumont, koniec historii?
On 2011-01-01 23:39, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Zygmunt M. Zarzecki, Sat, 01 Jan 2011 20:52:24 +0100, pl.rec.rowery:

Po prostu, nie mam zwyczaju kupować rzeczy, które są 3-krotnie droższe
niż odpowiednik.

Wskażesz ten odpowiednik?

Choćby http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29489 - było o tej i podobnych lampkach na preclu wielokrotnie. Sam mam i jestem b. zadowolony. Do ceny trzeba doliczyć 60 zł cła i jakieś 2 złote na adapter do ładowarki do polskich kontaktów.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-01-02 11:32:16
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Lumont, koniec historii?
Marcin Hyła pisze:
On 2011-01-01 23:39, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Mam prawie to samo, ale wersję na kierownicę.
Jestem niezwykle zadowolony, szosowanie nocą 35 km/h nie jest problemem.
No i co ciekawsze, nikt o cło nie pytał, więc można przyjąć ewentualnie +60 zł cła a najpewniej się ucieszyć jak nie doliczą :-) Adapter miałem :-)

Z całą przyjemnością spotkał bym się z ravenem w nocy i porównał, czy warto płacić 3 razy więcej.

Seco

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

Data: 2011-01-02 12:03:13
Autor: Marcin Hyła
Lumont, koniec historii?
On 2011-01-02 11:32, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
No i co ciekawsze, nikt o cło nie pytał, więc można przyjąć ewentualnie
+60 zł cła a najpewniej się ucieszyć jak nie doliczą :-) Adapter miałem :-)

Cło zdaje się jest przypadkowe - ale jest też druga wersja, że Chińczycy coś mi sknocili z deklaracją celną/fakturą czy listem przewozowym. Nie wnikam, tym bardziej że dokument jaki służby celne ode mnie zażądały to był... ZRZUT EKRANU z paypala. Nie wierzyłem, ale zadziałało, telefonicznie jeszcze potwierdzałem czy o to chodzi. TaK mnie ucieszyło to uproszczenie niepolskie biurokracji, że uważam że było warte tych 60 PLN dla Państwa Polskiego :-)

Z całą przyjemnością spotkał bym się z ravenem w nocy i porównał, czy
warto płacić 3 razy więcej.

A to zdaje się jest ta sama dioda (czy klaster czterech diod), więc powinno grzać podobnie. Chińczyk ma 4 aku więc świeci dłużej. Ale tu się może Dominik wypowie, bo ja skromny juzer zadowolony na bebechach się nie znam :-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-01-02 17:25:08
Autor: tms
Lumont, koniec historii?
On 2011-01-02 12:03, Marcin Hyła wrote:

[...]

To NIE jest ta sama dioda! To że Chinole nauczyli się że napisanie "Cree" zwiększa sprzedaż to niestety nic nie oznacza, tym bardziej że dalej piszą że jest to SSC P7 czyli dioda produkcji Seoul Semiconductor składająca się tak naprawdę z 4 chipów. Te 900 lumenów to jest tylko na papierze - tam jest pewnie ze 600 może max 700. W Raven 2 były użyte 3 diody Cree XP-G. I taka dioda (z dobrego bin-u) rzeczywiście może dać koło 400 lumenów więc deklarowane przez Lumont 1200 lumenów jest jak najbardziej realne.
Inna sprawa że jak dla mnie używanie takiej lampy przy takim poborze mocy tylko na jednym ogniwie jest lekkim nieporozumieniem.

tms

Data: 2011-01-02 22:00:02
Autor: Michoo
Lumont, koniec historii?
W dniu 02.01.2011 17:25, tms pisze:
[...]
Masz może link do jakiegoś dobrego porównania? Ostatnio jak widziałem P7 to były całkiem niezłe w porwaniu z XP-G a przy tym zdecydowanie tańsze (za dobry bin).

W Raven 2 były użyte 3
diody Cree XP-G. I taka dioda (z dobrego bin-u) rzeczywiście może dać
koło 400 lumenów więc deklarowane przez Lumont 1200 lumenów jest jak
najbardziej realne.
Nie, nie jest.
- Dołączone aku ma 2900mAh, sprawność układu zasilania podobno ~90% (już w to uwierzę), czas pracy - godzina. Wynika z tego, że na diody jest podawane 2.6A - 866mA/diodę. Najlepszy bin dla "outdoor white" (jak rozumiem to jest "barwa światła słonecznego") ma 130lm/W (+- 7% ;) ) a przy 900mA daje 230% jasności, czyli 300lm (900lm cała latarka).
- lampka się nagrzewa: przy 75*C (mówimy o samej diodzie) jest 90%, a przy 110*C 80% jasności.

Nawet zaokrąglając bardzo na korzyść Kruka widać, że ta latarka nie może krótkoterminowo dawać ponad 900lm (ograniczenie użytych diód) a długoterminowo myślę, że max 800.

Inna sprawa że jak dla mnie używanie takiej lampy przy takim poborze
mocy tylko na jednym ogniwie jest lekkim nieporozumieniem.
Tu bym nie przesadzał - ogniwa w laptopie dają podobne prądy. Główna różnica, że w laptopie nie są przegrzewane.

Ja uważam za pomyłkę używanie takiej lampki na rowerze - nie dość, że oślepia tych z naprzeciwka/przed nami to jeszcze uniemożliwia widzenie tego co jest po bokach(oczy się przyzwyczajają do światła i nie będzie widać w nieoświetlonym obszarze nawet zarysów).

Michoo

Data: 2011-01-03 09:45:23
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Lumont, koniec historii?
Michoo pisze:
[...]
[...]
[...]

Ciekawie napisane, ale za dużo tych "może, pewnie i podobno" :-)
Dlatego wolałbym porównać naocznie :-)

> [...]
oślepia tych z naprzeciwka/przed nami to jeszcze uniemożliwia widzenie tego co jest po bokach(oczy się przyzwyczajają do światła i nie będzie widać w nieoświetlonym obszarze nawet zarysów).

Zalety jasności przewyższają wady. Faktycznie jak coś się pojawi z przeciwka to opuszczam trochę lampę aby nie walić po oczach. A robię to nieczęsto bo jednak roweruję w nocy po okolicy nieuczęszczanej. A jeśli chodzi o boki oświetlone, to wspomniana przeze mnie lampa podczas jazdy po zwykłej szosie oświetla również oba pobocza jakieś 3m przed rowerem. Świeci naprawdę szeroko. A podczas jazdy noc obserwowanie co się czai w krzakach koło mnie nie ma takiego znaczenia. Zwierzeta przed rowerem widać :-)

Seco

Data: 2011-01-03 11:33:56
Autor: tms
Lumont, koniec historii?
On 2011-01-02 22:00, Michoo wrote:
[...]

SSC-P7 jest w stanie dać max 900lm przy 2.8A (dokładnie "no more than 900lm"). W opisie tej lampki jest napisane wyraźnie 2400mA czyli już jest bzdura.
Review:
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=520912

Bardzo podobna lampka i trochę uwag o SSC-P7 również u Dominika:
http://www.light-test.info/pl/index.php/lampki-rowerowe/34-rowerowe/82-magicshine-mj-808-ssc-p7

Oczywiście jak za tą cenę to jest całkiem niezła lampka zwłaszcza jak ktoś nie umie / nie lubi dłubać samemu. Ja akurat wolę sobie dopasować parę rzeczy i dłubię sam...

[...]

Na początek mały disclaimer - nie jestem w żaden sposób związany z Maciejem Chęcińskim ani firmą Lumont. W związku z tym nie posiadam szczegółowej wiedzy o rozwiązaniach technicznym zastosowanych w Ravenie 2 poza wiedzą z postów jego twórcy głównie na forum swiatelka.pl (znanym tam jako czarny_kruk).

A teraz kilka małych detali:
- sprawność 90% nie jest jakimś znowu cudem nie do osiągnięcia. Z tego co wiem to użyty został regulator liniowy w związku z czym sprawność będzie rosła w miarę spadku napięcia na ogniwie.
- z tego co pamiętam to czas pracy wyszedł 50+ minut (nie pamiętam dokładnie detali)
- prototypy Ravena 2 były nawet na samplach z bin-u S2 (Cree się później z niego wycofał). Nie pamiętam czy deklarowane były później diody outdoor white ale wydaje mi się jednak że była mowa o binie R5 - to jest 139 lm i jest to zgodnie z datasheet - "_min_ luminous flux". Fakt że tolerancja pomiarowa to +/- 7%.
- żeby osiągnąć 1200lm przy bin-ie R5 trzeba by mieć prąd rzędu 1.2A (max dopuszczany przez Cree to 1.5A)
- rzeczywiście przy sprawności 90%, pojemności 2900 i prądzie 3.6A wyszłoby nam około 43min więc wcale bym się nie zdziwił gdyby zastosowany tam został trick stosowany przez innych producentów (podobno np. Lupine) tj. po włączeniu świecimy na full a potem po cichu powoli obniżamy jasność żeby zmieścić się w zadeklarowanym czasie. Czyli mamy tak zwany "kompromis" - i lumeny się zgadzają i czas pracy. Tylko mnie jako potencjalnego klienta na myśl o takim rozwiązaniu pobolewa ta część ciała którą męczę siodełkiem.

[...]

Owszem ogniwo jest w stanie dać taki prąd ale przy sensownych (dodatnich) temperaturach. Natomiast przy ujemnych temperaturach ogniwa zaleca się ograniczyć prąd do 0.5C. Fakt, diody będą grzały obudowę a ta ogniwo ale trochę to potrwa więc na dobrą sprawę trzeba by mieć pomiar temperatury ogniwa żeby wiedzieć na ile można go aktualnie obciążyć. Poza tym chodzi mi głównie o czas pracy - kilkadziesiąt minut to dla mnie ciut mało a wymieniać co jakiś czas to takie sobie rozwiązanie. Zatrzymywać się specjalnie żeby zmienić ogniwo? Wolałbym jednak packa od razu podłączanego do lampki skoro już taką masę tacham przy sobie.

[...]

To zależy jak jedziesz gdzieś po lesie to jest wypas. Na drodze - kwestia odpowiedniego wycelowania lampki. W końcu samochód ma podobną moc z _jednego_ reflektora. Owszem - wiązka jest ukształtowana odpowiednio i jest niżej ale to powinno mieć znaczenie głównie jak pojazdy są blisko siebie.
Zresztą spróbuj sobie teraz pojeździć po zmierzchu po naszych dziurawych drogach bez porządnego źródła światła...

tms

Data: 2011-01-03 13:14:39
Autor: Michoo
Lumont, koniec historii?
W dniu 03.01.2011 11:33, tms pisze:
On 2011-01-02 22:00, Michoo wrote:
[...]

Jest napisane, że maksymalnie 900 (może przy włączaniu tyle jest ;)). Nie wydaje mi się to większym kłamstwem niż pisanie przez Kruka o 1200lm.

[...]
Ja bym powiedział, że to nie kompromis a zwyczajne oszustwo. Reklamuje się lampkę jako "jedyną o takiej jasności" a potem się okazuje, że tej jasności nie ma. Ja rozumiem, że to towar "latarkofilski" i nie chodzi tu o prawdziwe parametry a o "posiadanie ravena2", ale są chyba jakieś granice w marketingu? Jeszcze trochę i będziemy czytać o latarkach z wewnętrznymi połączeniami z kierunkowej miedzi beztlenowej.

[...]

Cała obudowa robi za radiator - obawiałbym się przegrzewania ogniwa przy długotrwałym użytkowaniu. A jak wiemy ogniwa stają się agresywne powyżej 60*C - ja bym się chyba bał jeździć z taką potencjalną (brak pomiaru temp ogniwa) bombą na kierownicy.

[...]

Ciekawe jak wygląda moc/powierzchnię oświetlaną w takim ravenie i samochodzie.

Zresztą spróbuj sobie teraz pojeździć po zmierzchu po naszych dziurawych
drogach bez porządnego źródła światła...
Jeździłem z chińską lampką "12 led" i muszę powiedzieć, że w "oświetlonym" mieście musiałem uważać, ale "dawało się", ale w nieoświetlonym lesie wzrok się szybko przyzwyczajał i nawet przy rozładowanych bateriach widoczność była dobra.

Michoo

Data: 2011-01-02 13:31:13
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Lumont, koniec historii?

On 2011-01-01 23:39, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Zygmunt M. Zarzecki, Sat, 01 Jan 2011 20:52:24 +0100, pl.rec.rowery:

Po prostu, nie mam zwyczaju kupować rzeczy, które są 3-krotnie droższe
niĹź odpowiednik.

WskaĹźesz ten odpowiednik?

[...]

Tutaj http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30864
Z bezsensownymi trybami, ale chciałem mieć low. Na całe szczęście można
ją od razu wyłączyć przytrzymując dłużej przycisk.

Radzicie sobie jakoś z tym, że nie można jej zbyt szybko zdemontować
jeśli zostawiacie gdzieś rower na dłużej? Czy zostawiacie cały szpej
i "pal licho"?

Jestem niezwykle zadowolony, szosowanie nocą 35 km/h nie jest problemem.
No i co ciekawsze, nikt o cło nie pytał, więc można przyjąć
ewentualnie +60 zł cła a najpewniej się ucieszyć jak nie doliczą :-)

http://i.imgur.com/Y8AOw.jpg

Adapter miałem :-)

6 zł!

Z całą przyjemnością spotkał bym się z ravenem w nocy i porównał, czy
warto płacić 3 razy więcej.

No właśnie. Ma ktoś w Bydgoszczy ravena, storka, etc? :)

--
Krzyś

Data: 2011-01-02 13:39:52
Autor: Marcin Hyła
Lumont, koniec historii?
On 2011-01-02 13:31, Krzyś Cierpiętnik wrote:

Radzicie sobie jakoś z tym, że nie można jej zbyt szybko zdemontować
jeśli zostawiacie gdzieś rower na dłużej? Czy zostawiacie cały szpej
i "pal licho"?

Jak "nie można"? Oczywiście że można zdemontować jednym ruchem ręki :-)

Po prostu zakładam ją w uprzęży czołówkowej zaciągniętej najkrócej jak się da na sakwę na kierownicę :-) (BTW - cudo za 1000 złotych zdaje się takiego ficzera niem ma :-) ) I tak zresztą nie mam jej gdzie bezpośrednio na kierownicę przyczepić. Jedyny minus jest taki, że na wybojach skacze wraz ze wspomnianą torbą na kierownicę ortlieba, ale na szosie trzyma się całkiem stabilnie.

marcin ha
--
Miasta dla rowerĂłw http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-01-02 15:45:17
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Lumont, koniec historii?

[...]

To jest zestaw fullwypas.
Kiedyś nawet chciałem to mieć, ale zachorowałem na coś innego.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-02 15:40:35
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Lumont, koniec historii?

Po prostu, nie mam zwyczaju kupować rzeczy, które są 3-krotnie droższe
niż odpowiednik.

Wskażesz ten odpowiednik?

Miki do tablicy!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-02 16:09:13
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Lumont, koniec historii?
Zygmunt M. Zarzecki, Sun, 02 Jan 2011 15:40:35 +0100, pl.rec.rowery:
Po prostu, nie mam zwyczaju kupować rzeczy, które są 3-krotnie droższe
niż odpowiednik.

Wskażesz ten odpowiednik?

Miki do tablicy!

Ten Miki? Miki jest w posiadaniu Ravena.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-02 11:08:27
Autor: Michał Pysz
Lumont, koniec historii?
[...]

Fakt, że lubisz sobie wyskrobywać różne stuffy samemu nie oznacza odrazu, że każdy tak lubi czy nawet potrafi.

Koszt części może i jest 4x mniejszy ale są małe szanse, że ktoś to dopasuje i przygotuje w taki sposób jak gotowy produkt. Przy okazji robiąc to w czasie, który się zwróci na różnicy cen.

mp.

Data: 2011-01-02 15:42:29
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Lumont, koniec historii?

[...]

Kurde, na allegro są gotowe zestawy do składania.
Problemem jest tylko puszka, którą za 50zł zrobi tokarz.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-01 20:34:24
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Lumont, koniec historii?

Jaki kawałek?

Taki z układu wydechowego :>

Mylisz i mieszasz pojęcia, i proszę, nie sięgaj dna, bo sięgają go ci, co historię przeinaczają, tacy jak idiota Płaszczyca i jego klakierki.

Jak można zapłacić, za coś co nie istniało?

Normalnie, oni nie kupowali od kogoś totalnie obcego kto pojawił sie
znikąd na preclu, pamiętasz?

To pojawienie się na preclu nie jest "znikąd"?
Jakaś składka, zapisy w urzędzie są?
:)))

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-01 22:24:55
Autor: kml
Lumont, koniec historii?

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:ifnvk3$1aq$2usenet.news.interia.pl...

Jaki kawałek?

Taki z układu wydechowego :>

Mylisz i mieszasz pojęcia, i proszę, nie sięgaj dna, bo sięgają go ci, co historię przeinaczają, tacy jak idiota Płaszczyca i jego klakierki.

Mój drogi, to był naprawdę zajebisty numer i baaardzo wątpie żeby został szybko zapomniany.

To pojawienie się na preclu nie jest "znikąd"?
Jakaś składka, zapisy w urzędzie są?
:)))

Naprawdę nieładnie jest śmiać z cudzego nieszczęścia, którego nic nie zapowiadało. Przestań.

Data: 2011-01-02 15:40:11
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Lumont, koniec historii?

[...]

To teraz z pamięci napisz mi o co chodzi. Z pamięci!

Nic nie zapowiadało?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-02 15:46:35
Autor: kml
Lumont, koniec historii?

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:ifq2oc$abk$2usenet.news.interia.pl...

Mój drogi, to był naprawdę zajebisty numer i baaardzo wątpie żeby został
szybko zapomniany.

To teraz z pamięci napisz mi o co chodzi. Z pamięci!

O to, ze próbowali Ci sondę lambda ukraść. Z pamięci pisałem. Ależ to była polewka ;D

Naprawdę nieładnie jest śmiać z cudzego nieszczęścia, którego nic nie
zapowiadało. Przestań.

Nic nie zapowiadało?

Na samym początku nic.

Data: 2011-01-02 15:53:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Lumont, koniec historii?

[...]

Ale z czego polewka?
Ty wiesz dlaczego w ogóle to opisałem?
Zapewne nie, więc przestań się śmiać bo dołączasz do grupy tych bezmózgich ignorantów.

Jakież żałosne jest wyciąganie z historii tylko jednego.

By Ci przypomnieć pisałem to zażenowany tym, że komuś się chciało włazić pod auto po coś, co można mieć za 50zł.

Mnie nie zdziwi już nic, jeśli masz kogoś w policji to spytaj, co to jest (była) za zabawa wśród gówniarzy "kto da mniej".

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Kto da mniej, czyli kto ukradnie z wnętrza samochodu przedmiot o najniższej wartości, robiąc przy tym spore straty.
Np. podchodzi gówniarz ze świecą zapłonową, wybija szybę i zabiera długopis albo zapalniczkę.
A jego kumple mają ubaw.
Ponoć zakłady robią.

Data: 2011-01-02 16:10:22
Autor: kml
Lumont, koniec historii?

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:ifq3hq$bsj$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Nie pozostaje mi nic innego jak odesłać zainteresowane osoby do archiwum pms http://tiny.pl/hct3n

Oczywiście nie smiałem się nigdy z jakiekolwiek szkody na Twojej własności, ale zamieszanie wokół tematu było pocieszne. Nawet bardzo. Tym bardziej dziwne jest Twoje podśmiechujkowanie się z kogoś kto się nadziała na ravena2 i dlatego napisałem Ci żebyś przestał. Cała ta sprawa to największy fuckup 2010 na preclu IMO i naprawdę nie ma się z czego polewać bo "zaufana" osoba okazała sie być nieuczciwa.

Data: 2010-12-31 19:20:03
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Lumont, koniec historii?
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

1800zł za "taką" lampkę?
Trzeba mieć nasrane w głowie, nawet jeśli to jest "tylko" 600zł.

Trzeba mieć kasę, nic więcej :-)

Seco

Data: 2010-12-31 19:27:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Lumont, koniec historii?

1800zł za "taką" lampkę?
Trzeba mieć nasrane w głowie, nawet jeśli to jest "tylko" 600zł.

Trzeba mieć kasę, nic więcej :-)

Za te pieniądze to przyzwoity rower albo amortyzator.
;-)

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-12-31 19:41:20
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Lumont, koniec historii?
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

1800 zł to nie starczy na przyzwoite koła do roweru ;-)

Seco

Data: 2011-01-01 02:40:22
Autor: Wojtek Sobociński
Lumont, koniec historii?
W dniu 2010-12-31 19:41, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

A na korby? ;-)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-01-01 12:46:13
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Lumont, koniec historii?
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Fajną korbę łatwiej kupić za taką kasę :-)

Data: 2011-01-01 04:09:16
Autor: Michał Wolff
Lumont, koniec historii?
On 31 Gru 2010, 19:41, Bartosz 'Seco' Suchecki
<pisz...@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

1800 z to nie starczy na przyzwoite ko a do roweru ;-)

Nie wspominając już o porządnym siodełku
http://www.wrower.com.pl/wiadomosci/?news=449&title=Z%B3ote_siode%B3ko_za_64_tysi%B1ce_dolar%F3w
;)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-01-01 13:25:30
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Lumont, koniec historii?
Michał Wolff pisze:
[...]

No to się dziewczyna ustawiła :-) Bogaty tata ma swoje zalety :-)

Seco

Data: 2011-01-01 16:22:30
Autor: RadoslawF
Lumont, koniec historii?
Dnia 2011-01-01 13:25, Użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał:

[...]

Ciężkie, twarde i trzeba pilnować żeby nie ukradli.
Nieprzydatne do jazdy.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-01 17:10:10
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Lumont, koniec historii?
RadoslawF pisze:
[...]

Jak to pisali na pl.pręgierz: "Nie stać Cię i dorabiasz ideologię" ;-)

Pozdrawiam

Seco

Ps. Mnie tez na takie siodło nie stać... ;-)

Data: 2011-01-01 20:53:53
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Lumont, koniec historii?

[...]

Nie piszą?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-01 21:40:45
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Lumont, koniec historii?
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Nie piszą, bo inni nie piszą, że coś drogie jest, żeby im nie pisali, że ich nie stać :-). Ogólnie podziwiam przejrzystość mojego poprzedniego zdania :-)

Seco

Data: 2011-01-01 17:33:36
Autor: BoDro
Lumont, koniec historii?
RadoslawF pisze:

No to się dziewczyna ustawiła :-) Bogaty tata ma swoje zalety :-)

Ciężkie, twarde i trzeba pilnować żeby nie ukradli.
Nieprzydatne do jazdy.

no i nie da się na tym jeździć bez gatek, bo złoto metaliczne nie ma właściwości przeciwbakteryjnych, w przeciwieństwie do srebra czy miedzi :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-01-02 15:07:46
Autor: mariuszmo
Lumont, koniec historii?

W sprawie ravena jak wykazuje praktyka bardzo skuteczna jest groźba konfrontacji osobistej z twórcą lampki.
U mnie po takich właśnie naciskach kontakt ze strony Kruka zostawał nawiązany i kompromis odnaleziony.

U mnie sprawa zotała rozwiązana zadawalająco , nie wyobrażam sobie abym nie miał do tego czasu działającej wersji towaru lub zwrotu kasy.

W moim przypadku skończyło się tym, że mam lampkę z trzema trybami ale wersje działającą bez niespodzianek.
Dostałem (proawdopodobnie przez nieuwagę) full zestaw za cenę wersji podstawowej z przedpłaty, więc nie było tak źle, uważam to za rekompensate brakujacej funkcjonalności.
Sama lampka spisuje się jak narazie zadawalająco, tryby dla mnie wystarczające.

Data: 2011-01-02 18:16:59
Autor: szaman
Lumont, koniec historii?
On 01/01/2011 05:33 PM, BoDro wrote::

no i nie da się na tym jeździć bez gatek, bo złoto metaliczne nie ma
właściwości przeciwbakteryjnych, w przeciwieństwie do srebra czy miedzi :-)

Na normalnym jeździsz bez? :)

sz

Data: 2011-01-02 18:42:56
Autor: BoDro
Lumont, koniec historii?
szaman pisze:

Na normalnym jeździsz bez? :)

niestety - normalne wymaga gatek z pampersem zawierającym co najmniej jony srebra :-).

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Lumont, koniec historii?