Luna [WAW] - co wybrac?

Data: 2014-04-05 15:11:11
Autor: Titus Atomicus
Luna [WAW] - co wybrac?
Witam,
I znowu nie wiem, na co sie wybrac w poniedzalek:
http://kinoluna.novekino.pl/repertuar.php?data=2014-04-07
Na raze odrzucilem 'Hannah Arendt' i Nimfomanki...
Moimi faworytami sa chwlowo 'Wielkie piekno' i 'Nawet deszcz'...
--
TA

Data: 2014-04-08 03:27:39
Autor: Titus Atomicus
Luna [WAW] - co wybrac?
In article <Titus_Atomicus-73C574.15111105042014@node2.news.atman.pl>,

[...]

Ostatecznie wybralem 'Nawet deszcz'
http://kinoluna.novekino.pl/film.php?id=2098
Calkiem niezle (choc bez rewelacji). Ciekawy pomysl, ladne zdjecia.
Troche przewidywalne, no i gra drugoplanowych aktorow hiszpanskich jakas manieryczna...
--
TA

Luna [WAW] - co wybrac?