Luntek ¶mieje się z krzyża i polskiego zadupia...

Data: 2010-09-24 07:24:50
Autor: Tzva Adonai
Luntek ¶mieje się z krzyża i polskiego zadupia...
Data: 2010-09-24 11:33:39
Autor: Old Specled Hen
Luntek smieje sie z krzyza i polskiego zadupia...

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:ae430ef2-5f0a-49d2-9c89-40047abe5607a11g2000vbn.googlegroups.com...
http://www.youtube.com/user/Luntek17#p/u/15/EfYscsWoGvc

cuchnie kalem

Data: 2010-09-24 17:02:49
Autor: rAzor
Luntek ¶mieje się z krzyża i polskiego zadupia...
Darz bór! Użytkownik... he he - Tzva Adonai raczył napisać:
http://www.youtube.com/user/Luntek17#p/u/15/EfYscsWoGvc

:-) Niezłe pojeby.
To twoi rodzice?
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-24 17:26:40
Autor: awe
Luntek ¶mieje się z krzyża i polskiego zadupia...

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.rzhevskij@kobylka.com.ru> napisał w wiadomo¶ci news:i7iein$6ij$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -
cvel chcialby byc tacy jak oni
awe

Data: 2010-09-24 08:32:32
Autor: Tzva Adonai
Luntek �mieje si� z krzy�a i polskiego zad upia...
awe napisał(a):

cvel chcialby byc tacy jak oni

Być może.. Ale niestety jestem heteroseksualist± i muszę się męczyć z
babami...

Data: 2010-09-24 17:53:13
Autor: rAzor
awe napisał(a):

cvel chcialby byc tacy jak oni

Być może.. Ale niestety jestem heteroseksualistą i muszę się męczyć z
babami...

:-P)))))
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-24 19:23:46
Autor: awe
Luntek ?mieje si? z krzy?a i polskiego zadupia...

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.rzhevskij@kobylka.com.ru> napisał w wiadomo¶ci news:i7ihh7$dsd$1news.onet.pl...
awe napisał(a):

cvel chcialby byc tacy jak oni

Być może.. Ale niestety jestem heteroseksualist± i muszę się męczyć z
babami...

:-P)))))
--
chyba w nosie
awe

Data: 2010-09-25 01:16:05
Autor: Jaksa
On Fri, 24 Sep 2010 17:32:32 +0200, Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com>  wrote:

awe napisał(a):

cvel chcialby byc tacy jak oni

Być może.. Ale niestety jestem heteroseksualistą i muszę się męczyć z
babami...

nawet jak na zydka, to jestes mocno kopniety w glowe.

Jaksa

Data: 2010-09-25 09:41:41
Autor: awe
Luntek ?mieje si? z krzy?a i polskiego zadupia...

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vjj783g71j561patlantis...
wrote:

awe napisał(a):

[...]

cvel nie byl wychowany przez swojego ojca stad te wykrzywienie, ale mysle ze mozna mu to wybaczyc
awe

Luntek ¶mieje się z krzyża i polskiego zadupia...