Łupanie koła na zakrętach (Fe la)

Data: 2010-04-07 20:36:26
Autor: Olek
Łupanie koła na zakrętach (Fe la)
On 2010-04-07 20:26, S P 1 Q X L wrote:
Hej, witam!

Mam Skodę Felicję, i coraz większy problem. Otóż podczas (najczęściej)
skrętu w PRAWO w lewym przednim kole słyszę tłuczenie, tym głośniejsze,
im bardziej nierówna jest nawierzchnia jezdni.

Również podczas jazdy wprost, kiedy koła są przyhamowane, i trafię na
nierówność, w lewym kole słyszę takie dość charakterystyczne tłuczenie.

Zaciągałem języka u znajomego mechanika, i choć nie chciał za dużo
mówić, bąknął coś o przegubie, zewnętrznym. Może ktoś z Was się zetknął
z takim przypadkiem i chciałby się podzielić informacjami? Nie chciałbym
wymieniać czegoś, co wcale nie jest uszkodzone i do wymiany.

Pomoże ktoś?

tłuczenie czyli takie terkotanie? przegub i to migiem bo jak Ci pieprznie to staniesz :)

Łupanie koła na zakrętach (Fe la)