Lusterka elektryczne-podgrzewanie

Data: 2011-03-09 09:32:20
Autor: Janko Walski
Lusterka elektryczne-podgrzewanie
Witam.
Czy kazde lusterko regulowane elktrycznie jest rowniez podgrzeane. Wydawalo mi sie ze tak powinno byc w wiekszosci aut. Czy moze sie myle. Mam Corolle z 2006r. lusterka regulowane elektrycznie, niestety podgrzewania brak. Czy ten typ tak ma czy tez szukac uszkodzenia?

Data: 2011-03-09 10:36:25
Autor: Jacek
Lusterka elektryczne-podgrzewanie
Uzytkownik "Janko Walski" <kichu24@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:il7hf1$t0n$1news.onet.pl...
[...]

wlacz ogrzewanie tylnej szyby a potem dotknij lusterka.

Jacek

Data: 2011-03-09 09:50:43
Autor: Janko Walski

"Jacek" <stoout@o2.pl> wrote in message news:il7hmp$44u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Och, dzieki za porade. Sam bym na to nie wpadl. Myslalem ze sa ogrzewane plynem z chlodnicy plynacym przez przewody elektryczne.

Data: 2011-03-09 10:02:35
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 9 Mar 2011 09:50:43 -0000, Janko Walski napisał(a):

Och, dzieki za porade. Sam bym na to nie wpadl. Myslalem ze sa ogrzewane plynem z chlodnicy plynacym przez przewody elektryczne.

Przesadzasz, tu się różni pojawiaj±, więc nigdy nie wiadomo czego się
spodziewać. Ostatnio jeden upierał się, żeby przy awarii łożyska wymieniać
również sprawne...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-03-09 10:57:39
Autor: kml
Lusterka elektryczne-podgrzewanie

Uzytkownik "Janko Walski" <kichu24@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:il7ihh$1mn$1news.onet.pl...

wlacz ogrzewanie tylnej szyby a potem dotknij lusterka.

Och, dzieki za porade. Sam bym na to nie wpadl. Myslalem ze sa ogrzewane plynem z chlodnicy plynacym przez przewody elektryczne.

Jak bedziesz plyn wymienial to uwazaj zeby na parkingu nie wyrwali panelu od klimatronika.

kml

Data: 2011-03-09 11:39:21
Autor: Agent
[...]

Ironia nie potrzebna. Toyota ma taki dziwne rozwiazanie ze wlacza ogrzewanie lusterek razem zz szyba. Przewaznie jest odzielnie. Jak u ciebie lusterka nie grzeja a sa regulowane elektrycznie to raczej z zasilaniem jest ok i po prostu nie masz podgrzewanych

Data: 2011-03-09 10:48:50
Autor: Janko Walski
[...]

Zalozylem ze nie musze pisac iz ogrzewanie tylnej szyby dziala normalnie a lusterka pozostaja zamarzniete lub zaparowane. Ustawianie rowniez dziala, a nie podejrzewam  zeby byl osobny bezpiecznik lub przekaznik od samego ogrzewania lusterek.
    Coraz gorzej zapytac o cokolwiek na tej grupie, trzeba sie pilnowac co sie pisze a i tak znajdzie sie ktos kto zlapie cie za "slowo".

Data: 2011-03-09 13:18:07
Autor: Grejon
W dniu 2011-03-09 11:48, Janko Walski pisze:

Zalozylem ze nie musze pisac iz ogrzewanie tylnej szyby dziala normalnie

No to widzisz - Ľle założyłe¶ :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-03-09 13:24:16
Autor: Agent
Lusterka elektryczne-podgrzewanie

Uzytkownik "Janko Walski" <kichu24@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:il7luf$f3i$1news.onet.pl...

[...]

Hmm ja po przesiadce z Hondy do Toyoty zaczalem szukac wlasnie gdzie wlacza sie podgrzewanie lusterek. To samo doradzil Ci zreszta Jacek.
 Wlaczanie razem z szyba nie bylo oczywiste dla mnie jak równiez dla 2 pozostalych pasazerów. Pomijam czesty brak potrzeby grzania lusterek razem z szyba (np szyba paruje od srodka a lusterka nie)

Data: 2011-03-09 11:29:27
Autor: Myjk
Lusterka elektryczne-podgrzewanie
2011-03-09 11:39:21 Agent

Toyota ma taki dziwne rozwiazanie ze wlacza ogrzewanie lusterek razem zz szyba.

Mazda tez ma tak dziwnie.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-03-09 11:41:58
Autor: Grejon
W dniu 2011-03-09 11:39, Agent pisze:

[...]

Hm... a w jakich autach ogrzewanie lusterek i szyby działaj± niezależnie?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-03-09 11:54:43
Autor: kml
Lusterka elektryczne-podgrzewanie

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:il7lhm$7av$1usenet.news.interia.pl...
[...]

W... żadnym? Ani razu nie widziałem żeby lusterka były oddzielnie od szyby.

kml

Data: 2011-03-09 03:08:41
Autor: WS
On 9 Mar, 11:54, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

> Hm... a w jakich autach ogrzewanie lusterek i szyby dzia aj niezale nie?

W... adnym? Ani razu nie widzia em eby lusterka by y oddzielnie od szyby.

Astra F ma osobno

WS

Data: 2011-03-09 12:06:05
Autor: Jim
Lusterka elektryczne-podgrzewanie

A wcale że nie, Civic 2003 , mam oddzielnie ogzewanie lusterek i szyby tylniej.

Hm... a w jakich autach ogrzewanie lusterek i szyby działaj± niezależnie?

Data: 2011-03-09 12:07:22
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Wed, 9 Mar 2011 11:54:43 +0100, kml na pl.misc.samochody napisał(a):

Hm... a w jakich autach ogrzewanie lusterek i szyby działaj± niezależnie?

W... żadnym? Ani razu nie widziałem żeby lusterka były oddzielnie od szyby.

Passat ?

"Ludzie zabijaj± czas, żeby czas ich nie zabił."

Data: 2011-03-09 12:42:38
Autor: PeJot
W dniu 2011-03-09 11:54, kml pisze:

W... żadnym? Ani razu nie widziałem żeby lusterka były oddzielnie od szyby.

Fabia II: ogrzewanie lusterek i szyby to 2 przyciski.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-03-09 15:05:41
Autor: Robert_J
Lusterka elektryczne-podgrzewanie
Fabia II: ogrzewanie lusterek i szyby to 2 przyciski.

Jesteś tego pewien? A nie jest przypadkiem tak, że nie włączysz ogrzewania lusterek bez włączenia ogrzewania tylnej szyby? Owczem, są dwa przyczki, ale drugi (ten załączający ogrz. lusterek) zadziała tylko w przypadku pracującego ogrz. szyby. Jest po prostu włączony za nim. Przynajmniej w octavii tak jest, ale sądzę że i z Fabii będzie podobnie. I myślę że w większości aut podobnie, ale mogę się mylić ;-)

Data: 2011-03-09 15:46:50
Autor: PaPi
[...]

W ktorej octavii ?
W octavii 2 na pewno tak nie jest. Tj. lusterka sie grzeja niezaleznie czy wlaczysz czy nie ogrzewanie tylnej szyby.
W zimie ladnie paruja, stad wnosze o dzialaniu ogrzewania.

Data: 2011-03-10 09:27:12
Autor: Robert_J
[...]

Mówię właśnie o II. Wiesz że aż dziś sprawdzę? Być może się mylę, ale chyba nawet w instrukcji jest napisane że załączenie ogrzewania szyby załącza też ogrzewanie lusterek, jeśli pokrętło jest w odpowiedniej pozycji. Ale popatrzę jeszcze wieczorem :-).

Data: 2011-03-10 07:22:45
Autor: PeJot
W dniu 2011-03-09 15:05, Robert_J pisze:
Fabia II: ogrzewanie lusterek i szyby to 2 przyciski.

Jesteś tego pewien? A nie jest przypadkiem tak, że nie włączysz
ogrzewania lusterek bez włączenia ogrzewania tylnej szyby?

Jestem pewien na 200%. Ogrzewania lusterek używam znacznie częściej niż szyby. Obydwa ogrzewania są od siebie całkiem niezależne.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-03-10 12:46:20
Autor: Antek
Lusterka elektryczne-podgrzewanie

Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:il81gb$qs1$1news.onet.pl...
Fabia II: ogrzewanie lusterek i szyby to 2 przyciski.

Jeste¶ tego pewien? A nie jest przypadkiem tak, że nie wł±czysz ogrzewania lusterek bez wł±czenia ogrzewania tylnej szyby?

Ja jestem pewien.:)
Serio serio

Data: 2011-03-09 12:49:39
Autor: DingDong
On 2011-03-09 11:54, kml wrote:

[...]

Fabia I, Golf IV itd.

Data: 2011-03-09 19:40:05
Autor: Karolek
[...]

Malo widziales.
Np. w BMW dzialaja niezaleznie od szyby, po prostu podgrzewanie lusterek dziala zawsze.
Zreszta, ogrzewanie lusterek dzialajace razem z ogrzewaniem szyby to dopiero durny wymysl.

--
Karolek

Data: 2011-03-09 21:39:54
Autor: Shrek
W dniu 2011-03-09 19:40, Karolek pisze:

[...]

W sumie rozs±dniejszy niż na stałe.

Shrek.

Data: 2011-03-10 08:03:56
Autor: Karolek
W dniu 2011-03-09 21:39, Shrek pisze:
[...]

No wlasnie nie.
Teraz pomysl dlaczego.

--
Karolek

Data: 2011-03-10 00:21:01
Autor: WS
On 10 Mar, 08:03, Karolek <dragNOS...@o2.pl> wrote:

> W sumie rozs dniejszy ni na sta e.

No wlasnie nie.
Teraz pomysl dlaczego.

Bo jesli juz marnujemy prad (czyli paliwo) jezdzac w dzien na
swiatlach, to mozemy jeszcze troche na grzanie lusterek w lecie
przeznaczyc? Zgadlem? :)

WS

Data: 2011-03-13 03:33:44
Autor: Karolek
W dniu 2011-03-10 09:21, WS pisze:

[...]

Nie bardzo, ale moze byc ;>

--
Karolek

Data: 2011-03-13 12:41:16
Autor: Shrek
W dniu 2011-03-10 08:03, Karolek pisze:

W sumie rozs±dniejszy niż na stałe.

No wlasnie nie.
Teraz pomysl dlaczego.

No wła¶nie nie mogę wymy¶leć - pomożesz?

Shrek.

Data: 2011-03-13 12:59:44
Autor: Karolek
W dniu 2011-03-13 12:41, Shrek pisze:
W dniu 2011-03-10 08:03, Karolek pisze:

W sumie rozs±dniejszy niż na stałe.

No wlasnie nie.
Teraz pomysl dlaczego.

No wła¶nie nie mogę wymy¶leć - pomożesz?

Jasne ze pomoge.
Podgrzewanie jest potrzebne nie tylko do usuwania szronu, czy porannej rosy, w chlodne, czy mrozne dni.
Jak myslisz w jakich jeszcze sytuacjach sie przydaje, w ktorych nie chcesz miec wlaczonego pradozernego podgrzewania szyby?

--
Karolek

Data: 2011-03-09 13:00:04
Autor: Grzegorz Prędki
W dniu 2011-03-09 11:41, Grejon pisze:
[...]

Hm... a w jakich autach ogrzewanie lusterek i szyby działają niezależnie?

W starych Oplach.

Data: 2011-03-09 13:01:45
Autor: Grzegorz Prędki
W dniu 2011-03-09 13:00, Grzegorz Prędki pisze:
[...]

A np. w Roverze 400 lusterka grzaly caly czas po odpaleniu silnika, niezaleznie od ogrzewania tylniej szyby.

Data: 2011-03-09 13:07:28
Autor: Michał Baszyński
Lusterka elektryczne-podgrzewanie
W dniu 2011-03-09 11:41, Grejon pisze:

Hm... a w jakich autach ogrzewanie lusterek i szyby działaj± niezależnie?

w124. Ogrzewanie lusterek i dyszy spryskiwaczy s± wł±czane automatycznie przez termostat, tylna szyba ręcznie.

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-03-09 13:18:15
Autor: Agent
[...]

W hondach civic VII gen i pewnie w pozostałych gen też.

Data: 2011-03-09 13:41:23
Autor: wit
Agent <wprzyjemski@onet.ue> wrote:
W hondach civic VII gen i pewnie w pozostałych gen też.

W VIII gen. lusterka już grzej± razem z szyb±.

wit

Data: 2011-03-09 15:45:49
Autor: PaPi
Lusterka elektryczne-podgrzewanie
Hm... a w jakich autach ogrzewanie lusterek i szyby działaj± niezależnie?

W Octavii. Jest oddzielny przelacznik przy regulacji lusterek z pozycja - grzanie. Z tego co pamietam w instrukcji dziala to dla temp. zewnetrzne ponizej +20 st.C.

Data: 2011-03-09 18:33:08
Autor: Shrek
[...]

W accordzie VI - podgrzewanie działa zawsze:P

Shrek.

Data: 2011-03-09 12:42:23
Autor: Yogi\(n\)
Lusterka elektryczne-podgrzewanie
Uzytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisal w wiadomosci news:il7lcm$cjg$1news.onet.pl...

[...]

To "przewaznie" to przesada - renault, toyota, mitsubishi maja w tym samym przycisku.
Przynajmniej niektóre ;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-03-09 21:17:36
Autor: megrims
Lusterka elektryczne-podgrzewanie
W dniu 2011-03-09 10:50, Janko Walski pisze:
(ciach)
Och, dzieki za porade. Sam bym na to nie wpadl. Myslalem ze sa ogrzewane
plynem z chlodnicy plynacym przez przewody elektryczne.

Jak Kuwra!   "pĹ‚ynem ... pĹ‚ynÄ…cym przez przewody elektryczne" ????

Coś ty palił... ;)

Data: 2011-03-09 12:35:24
Autor: Gabriel'wilk'
W dniu 2011-03-09 10:32, Janko Walski pisze:
[...]
Pozdrawiam
Nie wszystkie lusterka boczne, które są regulowane elektrycznie są jednocześnie podgrzewane - jest to zależne zazwyczaj od pakietu/opcji wyposażenia.
W żabie mk1, clio, pugu 406 lusterka były elektrycznie sterowane a nie były podgrzewane podobnie jak w VW Bora mk1 z początku produkcji i pewnie wielu innych autach. Podgrzewanie było w dodatkowej opcji lub innym pakiecie wyposażenia.

   Oskar Wilde

Data: 2011-03-09 12:45:22
Autor: Yogi\(n\)
[...]

Cóz, ja w corolli z 2000 mialem regulowane i podgrzewane, podobnie w clio z 1994, ale w lancerze z 2008 regulowane byly, ale podgrzewane nie. Jako pocieszenie napisze, ze instalacja od podgrzewania podciagnieta jest pod kostke do regulacji, wystarczy zatem dolozyc po dwa "piny" i samodzielnie przykleic maty (na allegro po 8 zl szt.)
Wszystko zalezy zatem od wersji wyposazenia.

Data: 2011-03-09 12:48:36
Autor: DingDong
On 2011-03-09 10:32, Janko Walski wrote:
Witam.
[...]
Witam,
no wlasnie Corolle z tego okresu maja lusterka ustawiane elektrycznie i bez podgrzewania. Toyota ma takie dziwne "patenty" (sposob na oszczednosc?) jak ten. Drugi to brak klamki w bagazniku. Otwiera sie go albo kluczykiem albo dzwignia z wnetrza samochodu. Dodam, ze centralny zamek zdalnie sterowany jest w wyposazeniu...

Pozdrawiam,

Data: 2011-03-09 13:25:16
Autor: newsy_gazeta
> [...]
> Mam Corolle z 2006r. lusterka regulowane elektrycznie, niestety
> podgrzewania brak. Czy ten typ tak ma czy tez szukac uszkodzenia?
nie wszystkie
w accordzie VI-gen np zalezy jak trafisz
ja dolozylem sobie maty i podciagnalem kabelek do przycisku od ogrzewania tylnej szyby, warto

pozdr

Data: 2011-03-09 12:49:29
Autor: Janko Walski
> [...]

> Hmm ja po przesiadce z Hondy do Toyoty >zaczalem szukac wlasnie gdzie wlacza
sie podgrzewanie lusterek. To samo >doradzil Ci zreszta Jacek.

Moje pytanie wynika z tego iz w swoim dotychczasowym zyciu nie posiadalem lub nie uzytkowalem zbyt wielu aut, a wszystkie z ktorymi jak do tej pory sie spotkalem mialy ogrzewanie lusterek polaczone z ogrzewaniem tylnej szyby. Wydawalo mi sie to oczywiste-jak widac mylilem sie.Corolle mam od niedawna, myslelem ze cos jest zepsute i lusterka nie grzeja razem z tylna szyba.

nie wszystkie
w accordzie VI-gen np zalezy jak trafisz
ja dolozylem sobie maty i podciagnalem kabelek do przycisku od ogrzewania tylnej szyby, warto

Mam Accorda VI gen i ogrzewanie lusterek oraz dysz spryskiwaczy przedniej szyby wlaczane jest wraz z ogrzewaniem tylnej szyby jednym przyciskiem na konsoli srodkowej

Data: 2011-03-09 23:32:47
Autor: scob
[...]
wyjmij wkład lusterka i zobaz, czy masz przewody ogrzewania podpięte..
raaaaaaany...

Lusterka elektryczne-podgrzewanie