Lusterka elektryczne-podgrzewanie

Data: 2011-03-09 12:45:22
Autor: Yogi\(n\)
Lusterka elektryczne-podgrzewanie
Uzytkownik "Janko Walski" <kichu24@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:il7hf1$t0n$1news.onet.pl...
Witam.
Czy kazde lusterko regulowane elktrycznie jest rowniez podgrzeane. Wydawalo mi sie ze tak powinno byc w wiekszosci aut. Czy moze sie myle. Mam Corolle z 2006r. lusterka regulowane elektrycznie, niestety podgrzewania brak. Czy ten typ tak ma czy tez szukac uszkodzenia?

Cóz, ja w corolli z 2000 mialem regulowane i podgrzewane, podobnie w clio z 1994, ale w lancerze z 2008 regulowane byly, ale podgrzewane nie. Jako pocieszenie napisze, ze instalacja od podgrzewania podciagnieta jest pod kostke do regulacji, wystarczy zatem dolozyc po dwa "piny" i samodzielnie przykleic maty (na allegro po 8 zl szt.)
Wszystko zalezy zatem od wersji wyposazenia.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Lusterka elektryczne-podgrzewanie