Lusterka elektryczne-podgrzewanie

Data: 2011-03-09 13:25:16
Autor: newsy_gazeta
Lusterka elektryczne-podgrzewanie
W dniu 2011-03-09 10:32, Janko Walski pisze:
> Witam.
> Czy kazde lusterko regulowane elktrycznie jest rowniez podgrzeane.
> Wydawalo mi sie ze tak powinno byc w wiekszosci aut. Czy moze sie myle.
> Mam Corolle z 2006r. lusterka regulowane elektrycznie, niestety
> podgrzewania brak. Czy ten typ tak ma czy tez szukac uszkodzenia?
> Pozdrawiam
nie wszystkie
w accordzie VI-gen np zalezy jak trafisz
ja dolozylem sobie maty i podciagnalem kabelek do przycisku od ogrzewania tylnej szyby, warto

pozdr

Data: 2011-03-09 12:49:29
Autor: Janko Walski
> [...]

> podgrzewania brak. Czy ten typ tak ma czy tez szukac uszkodzenia?

> Hmm ja po przesiadce z Hondy do Toyoty >zaczalem szukac wlasnie gdzie wlacza
sie podgrzewanie lusterek. To samo >doradzil Ci zreszta Jacek.

Moje pytanie wynika z tego iz w swoim dotychczasowym zyciu nie posiadalem lub nie uzytkowalem zbyt wielu aut, a wszystkie z ktorymi jak do tej pory sie spotkalem mialy ogrzewanie lusterek polaczone z ogrzewaniem tylnej szyby. Wydawalo mi sie to oczywiste-jak widac mylilem sie.Corolle mam od niedawna, myslelem ze cos jest zepsute i lusterka nie grzeja razem z tylna szyba.

nie wszystkie
w accordzie VI-gen np zalezy jak trafisz
ja dolozylem sobie maty i podciagnalem kabelek do przycisku od ogrzewania tylnej szyby, warto

Mam Accorda VI gen i ogrzewanie lusterek oraz dysz spryskiwaczy przedniej szyby wlaczane jest wraz z ogrzewaniem tylnej szyby jednym przyciskiem na konsoli srodkowej

Lusterka elektryczne-podgrzewanie