Lusterka nie trzesace sie

Data: 2011-04-20 20:08:48
Autor: kocyk
Lusterka nie trzesace sie
Dla odmiany motocyklowo bedzie. Kupilbym lusterka, ktore umieja sie nie trzesc w V2. Spotkal ktos takie? Moga byc fabryczne od czegos, moga byc drogie, i tak wyjdzie taniej niz niezauwazanie goniacych cie videoradiowozow.
K.

Data: 2011-04-20 22:10:39
Autor: Tytus
Lusterka nie trzesace sie
Siemka

*** "kocyk"
Kupilbym lusterka, ktore umieja sie nie trzesc w V2.

W hondzie VTR sa nie trzesace - i niezle w nich widac. Tylko nie wiem do czego kolega szuka...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-04-21 07:34:52
Autor: kocyk
Lusterka nie trzesace sie
Tytus wrote:
Siemka

*** "kocyk"
Kupilbym lusterka, ktore umieja sie nie trzesc w V2.

W hondzie VTR sa nie trzesace - i niezle w nich widac. Tylko nie wiem do czego kolega szuka...

Do motocykla. A na powaznie, w vtr sa mocowane do owiewek, latwiej o nietrzesienie w takim ukladzie. Szukam klasycznych, kierownicowych, powinienembyl doprecyzowac od poczatku.
K.

Data: 2011-04-21 08:41:25
Autor: J_K_K
Lusterka nie trzesace sie

Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ioofgc$ue9$3news.onet.pl...
Szukam klasycznych, kierownicowych, powinienembyl doprecyzowac od poczatku.

Czyli porz±dny, metalowy, skręcany ¶rubami uchwyt na kierownicę
(je¶li nie ma otworów / gwintów przy klamkach),
jak najkrótsze ramię (mniejsza amplituda drgań),
jak najgrubszy pręt tego ramienia (ale taki, żeby pasował
do gwintu uchwytu) + kontr-blokada przy każdej regulacji lusterka
(może być problem je¶li lusterka maj± się złożyć w razie wypadku).

Może montowane do ¶rodka rury kierownicy ?
(tak jak np. "podwójne" kierunkowskazy
w skuterze Schwalbe, czy MZ z tamtego okresu).

Pzdr

JKK

Data: 2011-04-21 13:19:39
Autor: greg
Lusterka nie trzesace sie

"kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> wrote in message news:ioofgc$ue9$3news.onet.pl...
Tytus wrote:
Siemka

*** "kocyk"
[...]

Ja mam w transalpie lusterka od transalpa. Kierownicowe. Też V i nie trzęs± się.

pozdro,
greg

Data: 2011-04-21 17:11:59
Autor: kocyk
Lusterka nie trzesace sie
greg wrote:

"kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> wrote in message news:ioofgc$ue9$3news.onet.pl...
Tytus wrote:
Siemka

*** "kocyk"
[...]

Ktory rok?
K.

Data: 2011-04-23 07:53:15
Autor: ARO
Lusterka nie trzesace sie
Użyszkodnik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał :

Ja mam w transalpie lusterka od transalpa. Kierownicowe. Też V i nie trzęs± się.

Ktory rok?

Na pewno 97..99 ma lusterka montowane do kierownicy przez tuleje gumowo-metalowe. Stuleja jest przykręcona do kierownicy i dopiero do tuleji pał±k lusterka. Inna sprawa jest to, ze sama kierownica siedzi w gornej półce na silentblockach - da sie przyzwyczaic. Motor V2 i faktycznie obrazem nie rzuca. Nawet numer rejestracji auta jadacego kilkadziesi±t metrow z tyłu jestem w stanie odczytac. Na alledrogo bedzie ciezko znalezc oryginaly. Na pierwszy rzut oka oryginalne lusterka maja dluzsza gumke oslaniajaca dolna czesc pał±ka, chowajaca w/w silentblock. Jeden gosciu sprzedaje teraz na alledrogo bardzo podobne za 120 zeta piszac ze nie sa to chinskie podrobki - owszem sa to podrobki, tyle ze hiszpanskie :). Chinskie kosztuja 20pln/szt.

W FJ, gdzie lusterka były montowane do stelaza owiewki niemalze na sztywno, był taki dosc ciekawy patent polegajacy na obecnosci ciezarka (kilkadziesiat g) w obudowie lusterka. Ciezarek rzecz jasna byl odpowiednio zabezpieczony - sparciał± z racji wieku - g±bk± by nie rysowac lusterka. Polegało to na przestawieniu (obnizeniu) czestotliwosci drgan wlasnych lusterka - taki uklad mniej sie wzbudzal. Bez ciezarka widac bylo o wiele gorzej. Zawsze mozna zrobic prosty tescik przyklejajac prowizorycznie tasma kawalek buca (100g ?) do lusterka i zobaczyc jaki jest tego efekt. Moze sie okazac, ze lustro bedzie skakac przy tych obrotach, przy ktorych wczesniej nie skakalo, a przy innych sie uspokoi.

--
ARO
transalp

Data: 2011-04-25 21:30:18
Autor: news.gazeta.pl
Lusterka nie trzesace sie

"ARO" <ask_me@prv.pl> wrote in message news:iotpg6$5ok$1news.onet.pl...
[...]

No pelen szacun normalnie!

Faktycznie mam 99r

Myslalem, ze sie znam na transalpie, ale zeby wiedziec ze tylko przez te trzy lata mu sie lusterka nie trzesly to nie wiedzialem.

Wszystko dokladnie tak jak kolega opisal.

pozdro

greg

Data: 2011-04-20 22:48:41
Autor: Qlfon
Lusterka nie trzesace sie
W dniu 2011-04-20 20:08, kocyk pisze:
[...]
Z do¶wiadczenia Ci powiem, że moment kiedy Ty ich widzisz w lusterku jest momentem gdy oni się zastanawiaj± czy jeszcze nagrywać czy już Ci pokazać miejsce do zatrzymania:(
CB rz±dzi (o ile się go nie skręci żeby tel odebrać...)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-04-21 07:32:23
Autor: kocyk
Lusterka nie trzesace sie
Qlfon wrote:
[...]

CB na moturze? Opowiedz mi o tym. Ja widzialem tylko jakies hameryckie jedno montowane pod uchwyt nomenomen lusterka. Dosc drogie i nie w piatkach. A widziec ich chce juz po decyzji, zebym nie musial tlumaczyc, ze wcale nie uciekalem te 15km.
K.

Data: 2011-04-21 02:05:45
Autor: doktorski
Lusterka nie trzesace sie
On 21 Kwi, 07:32, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:

CB na moturze? Opowiedz mi o tym. Ja widzialem tylko jakies hameryckie
jedno montowane pod uchwyt nomenomen lusterka.
To co, moze chcesz powiedziec, ze mojego patentu z CB nie widziales?
Ja to nawet po BT mialem w kasku...

pzdr, dr
14/525
K1200S sprzedam

Data: 2011-04-21 11:47:46
Autor: falco
Lusterka nie trzesace sie
W dniu 2011-04-21 11:05, doktorski pisze:

To co, moze chcesz powiedziec, ze mojego patentu z CB nie widziales?
Ja to nawet po BT mialem w kasku...

Siema,

potwierdzam, że CB na moto się zdarza, Gość od którego kupiłem T.Apacza był krótkofalowcem miał pełną aparaturę na Trampku i z powodzeniem używał podczas jazdy. Warunek cichy kask i... potrzeba dod. komunikacji... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-04-21 17:11:04
Autor: kocyk
Lusterka nie trzesace sie
doktorski wrote:
[...]

Widzialem. To ty mi opowiedz. Jak byl zrealizowany bt? Do jakich predkosci slyszales? Do jakich mogles pytac? Miales dostep do gaina, czy nie, a jak tak, to jak? Bo ze reczniaka miales z antenka to pamietam, moge sobie jeden kufer przeznaczyc na jazde po polsce i okablowac w co trzeba, wtedy tylko prund bede dociagal w kazdym moto, ale fajnie byloby miec dostep do gaina, jakos bez sobie nie wyobrazam.
K.

Data: 2011-04-21 18:41:27
Autor: J_K_K
Lusterka nie trzesace sie
Uzytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisal w wiadomosci news:ioph8o$nq9$3news.onet.pl...
miec dostep do gaina, jakos bez sobie nie wyobrazam.

I w rekawicach bedziesz galka reczniaka operowal ?
IMHO: dla takiego zastosowania sprzet koniecznie z ASC / ASQ,
RF Gain tez, ale skrecony do odpowiedniego poziomu na starcie.
Jakos mnie nie przekonuje krótki, nisko zamontowany i do tego jeszcze drogi Vermont.
Predzej juz Indiana, która w razie czego krzywdy nie zrobi
(ale mocno sie wygina przy wyzszych predkosciach),
ew. ktos kiedys pisal o bezmasowej Alana.

Pzdr

JKK

Data: 2011-04-21 20:10:44
Autor: Don Pedro
Lusterka nie trzesace sie
W dniu 2011-04-21 18:41, J_K_K pisze:
[...]

Ehh, widać, że nie miałeś do czynienia z porządnym radiem. Przy porządnej konstrukcji i działającym RF-gainie dalej kręci się tylko głośnością.

Pozdr
DP

Data: 2011-04-21 20:20:53
Autor: J_K_K
Lusterka nie trzesace sie
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości news:ioprv4$20o$1news.onet.pl...
[...]

:-)))
Dobre - szczegĂłlnie w okolicach Katowic :-)))
Chyba na jakiejĹ› krĂłciutkiej antence,
która odbiera w zasięgu wzroku :-)

Zresztą to pytacz chce mieć dostęp do RF-Gaina.

Pzdr

JKK

(Johnson I ASC / Alan28 / Pearce-Simpson ST-901
/ Gamma / Indiana / DV 27S / S9+ / T3-27 / etc.)

Data: 2011-04-21 21:08:00
Autor: Don Pedro
Lusterka nie trzesace sie
W dniu 2011-04-21 20:20, J_K_K pisze:
[...]

Działa w Wawie, Katowicach, gdziekolwiek. Kup se Herberta i będzie po kłopocie.

Pozdr
DP

Data: 2011-04-21 22:16:15
Autor: J_K_K
Lusterka nie trzesace sie
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości news:iopvag$grr$1news.onet.pl...
Działa w Wawie, Katowicach, gdziekolwiek. Kup se Herberta i będzie po kłopocie.

Jasne. Jedyny, cudowny Herbert,
ktĂłry w automagiczny sposĂłb przepuszcza
tylko to co chcemy słyszeć
i dynamicznie reaguje na zakłócenia o zmiennym poziomie
za pomocą tego samego poziomu ograniczenia czułości,
gdzie by się nie było.

Pzdr

JKK

Data: 2011-04-22 08:36:17
Autor: Don Pedro
Lusterka nie trzesace sie
W dniu 2011-04-21 22:16, J_K_K pisze:
[...]

Wierz lub nie, ale innych pokręteł w radiu nie używam. Przekonywać Cię na siłę nie będę, fsumie podobno życie w niewiedzy jest zdrowe dla spokoju psychicznego. Ale wystarczy, bo się offtop zrobił.

Pozdr
DP

Data: 2011-04-21 20:28:46
Autor: Seba
Lusterka nie trzesace sie
Dnia Thu, 21 Apr 2011 20:10:44 +0200, Don Pedro napisał(a):

Ehh, widać, że nie miałe¶ do czynienia z porz±dnym radiem. Przy porz±dnej konstrukcji i działaj±cym RF-gainie dalej kręci się tylko gło¶no¶ci±.

Tak oczywi¶cie, w dzisiejszej rzeczywsito¶ci w eterze (na częstotliwo¶ci
CB, kanał 19 - jako ten najczę¶ciej używany). No offence - ale nie żartuj sobie.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-04-21 21:09:17
Autor: Don Pedro
Lusterka nie trzesace sie
W dniu 2011-04-21 20:28, Seba pisze:
[...]

Tak oczywiście, w dzisiejszej rzeczywsitości w eterze (na częstotliwości
CB, kanał 19 - jako ten najczęściej używany).
No offence - ale nie ĹĽartuj sobie.

Tak, dokładnie. Inne radia mi się nie sprawdzały. Żadne ASC, tylko stare, dobre i nie-biedronkowe radio.

Pozdr
DP

Data: 2011-04-21 22:35:24
Autor: Tytus
Lusterka nie trzesace sie
Siemka

*** Don Pedro
tylko stare, dobre i nie-biedronkowe radio.

Nie badz taki Yaroslaw

Data: 2011-04-22 08:37:10
Autor: Don Pedro
Lusterka nie trzesace sie
W dniu 2011-04-22 07:35, Tytus pisze:
Siemka

*** Don Pedro
tylko stare, dobre i nie-biedronkowe radio.

Nie badz taki Yaroslaw

Lol, przypadkiem wyszło :)

Pozdr
DP

Data: 2011-04-22 07:14:37
Autor: kocyk
Lusterka nie trzesace sie
Don Pedro wrote:
[...]

No nie bardzo, bo wjedziesz z trasy do miasta i ogluchniesz. A na trasie chce miec zasieg wiekszy i wychwytywac slabsze, dalsze sygnaly.
K.

Data: 2011-04-22 08:38:00
Autor: Don Pedro
Lusterka nie trzesace sie
W dniu 2011-04-22 07:14, kocyk pisze:
Don Pedro wrote:
[...]

Źle to ująłem - RF-gainem i głośnością.

Pozdr
DP

Data: 2011-04-22 08:45:59
Autor: Seba
Lusterka nie trzesace sie
Dnia Fri, 22 Apr 2011 08:38:00 +0200, Don Pedro napisał(a):

[...]
¬le to uj±łem - RF-gainem i gło¶no¶ci±.

Ale pływasz w tych zeznaniach ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-04-22 09:49:06
Autor: J_K_K
Lusterka nie trzesace sie
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości news:ior7o7$isr$3news.onet.pl...
Źle to ująłem - RF-gainem i głośnością.

No i o to chodziło.

Pzdr

JKK

Data: 2011-04-21 08:47:39
Autor: Marcin N
Lusterka nie trzesace sie
Użytkownik "kocyk"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ioofbo$ue9$2@news.onet.pl...

CB rz±dzi (o ile się go nie skręci żeby tel odebrać...)

CB na moturze? Opowiedz mi o tym.

=====================

Da się. Sam widziałem na internecie sposób schowania CB pod kanapę. Nie ma w tym wielkiej filozofii.

Data: 2011-04-21 08:55:42
Autor: JK
Lusterka nie trzesace sie
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ioojuc$elb$1news.onet.pl...
[...]

Oczywi¶cie, że się da.
U mnie np. radio (Albrecht) jeĽdzi w kufrze, a pod owiewk± mam tylko panel
wy¶wietlacza.
Pozdrawiam - JK

Data: 2011-04-21 17:05:29
Autor: kocyk
Lusterka nie trzesace sie
Marcin N wrote:
[...]

Wszystko sie da, ja chcialem, zeby mi opowiedzial.
K.

Data: 2011-04-21 09:39:17
Autor: de Fresz
Lusterka nie trzesace sie
On 2011-04-21 07:32:23 +0200, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> said:

CB na moturze? Opowiedz mi o tym.

W±tek obok Majek sprzedaje Fujarę, w aukcji masz linka do galerii, gdzie widać jak jest zamontowany ręczniak Allena. To miły chłopak jest i z pewno¶ci± chętnie Ci opowie jak to zamontował i jak się sprawdza w praktyce.

de Fresz

Data: 2011-04-21 09:47:34
Autor: Don Pedro
Lusterka nie trzesace sie
W dniu 2011-04-21 07:32, kocyk pisze:
[...]

A np.:
http://www.cb-radio.info.pl/sklep/zestawy_promocyjne/rid,496.html

Pozdr
DP

Data: 2011-04-21 17:08:15
Autor: kocyk
Lusterka nie trzesace sie
Don Pedro wrote:
[...]

No to ja sie wlasnie pytam, kupic nie sztuka, sztuka, zeby kupic to, co dziala.
K.

Data: 2011-04-21 11:16:28
Autor: Qlfon
Lusterka nie trzesace sie
W dniu 2011-04-21 07:32, kocyk pisze:

CB na moturze? Opowiedz mi o tym.
U mnie nie bardzo jest jak, ale że się da to już wiesz. Kwesta motywacji i zdolno¶ci. Tutaj chyba Budyń był pionierem w tym zakresie - jego pytaj.
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-04-21 22:52:08
Autor: kakmar
Lusterka nie trzesace sie
Dnia 21.04.2011 kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> napisał/a:
Qlfon wrote:

[...]

Mam Inteka 520 plus, ręczniak z wejściem na słuchawki, na zwykłe baterie/akumulatorki. Jadąc za miasto zwykle zaczepiam do tankbaga tak żeby antena i pokrętła SQ i VOL były łatwo dostępne. Połączone z ręcznie zintegrowanymi EP 630 z piankowymi zatyczkami, jest dość użyteczne, choć upierdliwe. Jest też podobny model Alan 42 ale nie używałem. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-04-22 07:16:48
Autor: kocyk
Lusterka nie trzesace sie
Qlfon wrote:

[...]

1. Co to jest recznie zitnegrowane EP 630?
2. Ma to rf gain?
K.

Data: 2011-04-22 09:07:33
Autor: kakmar
Lusterka nie trzesace sie
Dnia 22.04.2011 kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> napisał/a:

1. Co to jest recznie zitnegrowane EP 630?

Takie dość małe słuchawki douszne, zmodyfikowane nieco przy użyciu zatyczek.

2. Ma to rf gain?

To tani ręczniak, ma małą antenę i raczej nie ma problemu że za dużo słychać.
Z cudĂłw to ma ASQ (albo ASC jak kto woli), i DW.

Za to żeby usłyszeć że stoją, kręcą się zupełnie wystarczy. Pokręteł używam gdy gdzieś są lokalne zakłócenia, albo zaczną gadać o dafcach, czy o innej polityce.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-04-22 16:40:14
Autor: Nikanor
Lusterka nie trzesace sie
Dnia 20-04-2011 o 22:48:41 Qlfon <rav@life.pl> napisał(a):
CB rzÄ…dzi

I na wĹ‚asnym motocyklu sĹ‚uchać po niewoli różnych półgĹ‚ĂłwkĂłw? To juĹĽ bym
wolał mandat.

--
Nikanor

Data: 2011-04-22 22:16:18
Autor: AZ
Lusterka nie trzesace sie
On 2011-04-22, Nikanor <nikanor@gazeta.pl> wrote:

I na wĹ‚asnym motocyklu sĹ‚uchać po niewoli różnych półgĹ‚ĂłwkĂłw? To juĹĽ bym  wolaĹ‚ mandat.

Ale punkty sa bezcenne.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-04-20 23:24:04
Autor: Piotr May
Lusterka nie trzesace sie
[...]

Motocykl musialbys kupic inny niz V2 a nie lusterka.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2011-04-21 08:50:25
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Lusterka nie trzesace sie
kocyk napisał(a):
Dla odmiany motocyklowo bedzie. Kupilbym lusterka, ktore umieja sie nie trzesc w V2. Spotkal ktos takie?

Kup podgrzewane lusterka, wtedy im nie bedzie zimno i nie beda sie trzasc.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-04-21 09:24:19
Autor: Michał Demczuk
Lusterka nie trzesace sie
kocyk wrote:
[...]

Probowales stare Yamahowskie, np of JX czy TDMa, maja w srodku ciezarek, takie calkiem calkiem (swoja droja jak sie oberwie to dopiero rzezi). Odkrec jakiemus znajomemu TDMu i zobacz. Ja sluze swoim, tyle, ze masz daleko. Zamienniki tych lusterek ciezko kupic, ale jakby dalo rade, to mozesz rzucic sie na oryginaly.

Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2011-04-21 09:40:41
Autor: de Fresz
Lusterka nie trzesace sie
On 2011-04-21 09:24:19 +0200, "Michał Demczuk" <michal72@interia.pl> said:

Probowales stare Yamahowskie, np of JX czy TDMa,

A one przypadkiem nie maj± siaki¶ innych gwintów niż reszta ¶wiata? Tak mi się co¶ po łbie obija.

de Fresz

Data: 2011-04-21 10:14:14
Autor: Michał Demczuk
Lusterka nie trzesace sie
On 2011-04-21 09:24:19 +0200, "Michał Demczuk" <michal72@interia.pl>
said:
Probowales stare Yamahowskie, np of JX czy TDMa,

A one przypadkiem nie maj± siaki¶ innych gwintów niż reszta ¶wiata?
Tak mi się co¶ po łbie obija.

10x1,25 jak wszystkie, tyle ze chyba Yam robi prawe z lewym, ale od czego s± tokarki :)

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2011-04-21 23:11:30
Autor: Kuczu
Lusterka nie trzesace sie
[...]

Zniweluj sobie najpierw drgania kierownicy, ciezarkami na ten przyklad.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-04-22 06:42:59
Autor: lesor
Lusterka nie trzesace sie
On 21 Kwi, 23:11, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> [...]

> videoradiowozow.

Zniweluj sobie najpierw drgania kierownicy, ciezarkami na ten przyklad.

.... oraz/lub gumami w mocowaniu kierownicy do polki.

--
pozdrawiam, lesor
cb1300, c1

Lusterka nie trzesace sie