Lusterka nie trzesace sie

Data: 2011-04-20 22:55:44
Autor: Jarecki
Lusterka nie trzesace sie
Np Alan 42 Multi http://www.ceneo.pl/1768540
Zdjęcia jak to wygląda na motocyklu masz w wątku o sprzedaży FJRy.
Też myślę o czymś takim, po tym jak w zeszłym roku byłem zmuszony robić prawko ponownie, bo mnie psy w paru filmach nakręcili.

Jarecki

Data: 2011-04-21 17:13:48
Autor: kocyk
Lusterka nie trzesace sie
Jarecki wrote:
[...]

Jak to wyglada to mnie interere dosc mocno srednio. Interere mnie jak sie w praktyce tego uzywa, jakie slychawki/mic, jak podlaczone, jakie sa realia. Nie chce mi sie eksperymentowac jak w aucie, nie mam czasu.
K.

Data: 2011-04-21 09:42:11
Autor: WIADRO
Lusterka nie trzesace sie
On 21 Kwi, 17:13, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:
Jarecki wrote:
> [...]

sie w praktyce tego uzywa, jakie slychawki/mic, jak podlaczone, jakie sa
realia. Nie chce mi sie eksperymentowac jak w aucie, nie mam czasu.

coś mi się zdaje że cb na moto to bajer
jeśli jeździsz w dzień to niepotrzebny mikrofon, zawsze się ktoś pyta
i jeśli dzieje się coś ciekawego na drodze na pewno usłyszysz to w
radiu.
jeśli chodzi o rf gain to problem rozwiązuje przeciągnięcie
potencjometru przy sprzęgle (okrągły zabudowany, taki jak w radiach fm
do strojenia stacji) - na nierównościach nie ma ryzyka jednorazowo
podgłośnić z minimum do maks. i odwrotnie, to samo tyczy sie
głośności,
przy turystycznych prędkościach mała szansa żeby ktoś cię wyraźnie
usłyszał, chyba że zamiast mikrofonu zastosujesz laryngofon, ale to
kolejne kłopoty zakładania pod ubranie
a nasłuch, sam nasłuch ok do dość wysokich prędkości w zależności od
rodzaju słuchawki i wyciszenia w kasku,
zasięg- nie wiem jak z poprowadzeniem anteny, ale długa nie będzie i
zasięg pewnie do 5km.(?)

Lusterka nie trzesace sie