Lusterko do górala

Data: 2011-05-20 14:03:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Lusterko do górala
Piotrpo, Fri, 20 May 2011 04:14:29 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Możecie polecić coś działającego i nadającego się do takich rowerów?
Nie za bardzo mam miejsce na montaż jako korek do kierownicy (już jest
dość szeroko i musiał bym ciąć gripy) - szukam raczej jakiegoś łatwego
w montażu i demontażu lusterka pod kierownicę. Ewentualnie - jakie
macie zdanie o tych kosmoczułkach montowanych na kaskach?

http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_rogi-z-lusterkami-bar-n-mirror-TOPEAK.html?PT=53041060&PZTA=8&HNT=T&PD=53010597&WSZDZ=T
?

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-05-20 05:14:31
Autor: Piotrpo
Lusterko do górala
On 20 Maj, 14:03, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

> w montażu i demontażu lusterka pod kierownicę. Ewentualnie - jakie
> macie zdanie o tych kosmoczułkach montowanych na kaskach?

Mam wrażenie, że to łączy w sobie kiepskie rogi z jeszcze gorszym
lusterkiem, chociaż jakaś opcja to jest :)

Data: 2011-05-20 12:21:26
Autor: Ryszard Mikke
Lusterko do górala
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
> [...]

http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_rogi-z-lusterkami-bar-n-mirror-TOPEAK.html?P
T=53041060&PZTA=8&HNT=T&PD=53010597&WSZDZ=T

Na Sryglawa i Twaroga! TNIJ LINKI!!! http://42.pl/u/2B3C

A zabawke mialem i wiecej nie kupie. Drogie jak sto, a widac jak w cwierci.

rmikke

Data: 2011-05-20 18:42:40
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Lusterko do górala
Ryszard Mikke, Fri, 20 May 2011 12:21:26 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
Na Sryglawa i Twaroga! TNIJ LINKI!!! http://42.pl/u/2B3C

Oj tam, oj tam.

--
Pozdrowienia,