Lusterko do kierownicy wielopozycyjnej

Data: 2010-03-03 15:14:05
Autor: Andrzej W.
Lusterko do kierownicy wielopozycyjnej
W dniu 2010-03-03 07:52, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
Cześć.

Mam do was takie pytanie - czy znacie jakieś fajne lusterko które da się
zamontować na kierownicy wielopozycyjnej? Niemal wszystko co znalazłem do
tej pory jest albo wkręcane w rurę, albo wygląda jak żywcem zdjęte z wigry
3, czy innego flaminga ;)

Chodzi Ci o taką kierownice?
http://img139.imageshack.us/img139/7462/1193324664lv3.jpg

Ja mam dwa takie:
http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_Lusterko+DX-222LH__P_53141114-53010001__PZTA_A__PD_.html

Co prawda, to z prawej gorzej się ustawia, ale też widać.
Mam je tak ustawione, że widzę je "wewnątrz" kierownicy a one "patrzą" pod moimi rękoma. :-) Nie wiem jak to opisać....
Lusterka mocowane są na tej wznoszącej się części kierownicy niedaleko mostka.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2010-03-04 07:20:08
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Wed, 03 Mar 2010 15:14:05 +0100, Andrzej W. napisał(a):

[...]

Możesz jakieś zdjęcie rzucić? Chyba domyślam się jak to ma być, ale chętnie
bym zobaczył.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-03-04 15:26:48
Autor: Andrzej W.
W dniu 2010-03-04 07:20, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

> Możesz jakieś zdjęcie rzucić? Chyba domyślam się jak to ma być, ale chętnie
> bym zobaczył.

http://www.bpa.com.pl/pub/rixa.html

Innego zdjęcia niestety nie mam, a sezon zacznę dopiero za czas jakiś.
Tu miałem tylko jedno lusterko, mocowane jest poniżej lampki, tuż za pierwszym zagięciem kierownicy od mostka.
Na wybojach też potrafi się rozregulować, ale można je poprawić bez zatrzymywania.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2010-03-05 07:18:32
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Thu, 04 Mar 2010 15:26:48 +0100, Andrzej W. napisał(a):

[...]

Dzięki, będę nad takim rozwiązaniem myślał :)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Lusterko do kierownicy wielopozycyjnej