Lusterko do volvo 850.

Data: 2010-02-16 21:54:22
Autor: Krzysiek Kielczewski
Lusterko do volvo 850.
Witam!
Potrzebuję kupić lewe zewnętrzne lusterko do volvo 850. Na razie
znalazłem tylko jeden zamiennik (w BHMD) firmy TYC. Cena jest fajna
 (300pln) ale co z jako¶ci±? Kto¶ słyszał/widział produkty tej firmy?
Jakby kto¶ wiedział gdzie jeszcze można co¶ znaleĽć byłbym wdzięczny.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-02-16 20:55:29
Autor: to
Lusterko do volvo 850.
Krzysiek Kielczewski wrote:

Potrzebuję kupić lewe zewnętrzne lusterko do volvo 850. Na razie
znalazłem tylko jeden zamiennik (w BHMD) firmy TYC. Cena jest fajna
Jakby ktoś wiedział gdzie jeszcze można coś znaleźć byłbym wdzięczny.

Ja bym poszukał oryginalnej używki, z tym, że warto sprawdzić kto sprzedaje, żeby nie trafić "jumanych".

--
cokolwiek

Data: 2010-02-16 22:11:59
Autor: Krzysiek Kielczewski
Lusterko do volvo 850.
On 2010-02-16, to <to@abc.xyz> wrote:

[...]

Bardzo nie chcę kradzionych. W dodatku potrzebuję sterowanego
elektrycznie i podgrzewanego więc również na sprawno¶ci mi zależy. A to
nie jest takie oczywiste, bo wszystkie zdjęte z samochodów to już swoje
lata maj±.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-02-16 21:23:23
Autor: to
Lusterko do volvo 850.
Krzysiek Kielczewski wrote:

Bardzo nie chcÄ™ kradzionych. W dodatku potrzebujÄ™ sterowanego
elektrycznie i podgrzewanego więc również na sprawności mi zależy. A to
nie jest takie oczywiste, bo wszystkie zdjęte z samochodów to już swoje
lata majÄ….

A na ebayu (co.uk, com, de) patrzyłeś? Lekkie rzeczy często są tam tańsze niż u nas nawet po doliczeniu przesyłki i zazwyczaj są w dużo lepszym stanie, nie wyglądają jak wyłowione z jeziora po roku leżenia w mule.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-17 11:39:21
Autor: Marek P.
Lusterko do volvo 850.
[...]

Kupiłem halogeny tej firmy i po 4 latach sa jak nowe. Nie paruj±, lustra nie pociemniały.

Data: 2010-02-17 12:09:58
Autor: Krzysiek Kielczewski
Lusterko do volvo 850.
On 2010-02-17, Marek P. <mpomicho@gazeta.pl> wrote:

Kupi³em halogeny tej firmy i po 4 latach sa jak nowe. Nie paruj±, lustra nie pociemnia³y.

Brzmi zachęcająco, dzięki za opinię.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-02-17 12:44:40
Autor: Maciek
Lusterko do volvo 850.
[...]
Parę lat temu kupiłem lusterka tej firmy do Cinquecento. Kosztowały
jakie¶ masakryczne pieni±dze, czyli co¶ koło 23 PLN/szt. :-) Działaj± do
dzi¶ (bo za bardzo nie ma się co w nich popsuć), chociaż co¶ tam
musiałem pokombinować przy montażu (miały trochę inny zakres regulacji
niż "oryginalne").

Maciek

Data: 2010-02-17 15:08:20
Autor: Krzysiek Kielczewski
Lusterko do volvo 850.
On 2010-02-17, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:
[...]

Mi zależy, żeby działało ustawianie, podgrzewanie i cało¶ się nie
telepała przy większych prędko¶ciach (kiedy¶ - do innego samochodu -
kupiłem zbyt tani zamiennik. Nie chciałbym powtórzyć tego błędu)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-02-17 19:49:29
Autor: Marek P.
Lusterko do volvo 850.

Mi zależy, żeby działało ustawianie, podgrzewanie i cało¶ się nie
telepała przy większych prędko¶ciach (kiedy¶ - do innego samochodu -
kupiłem zbyt tani zamiennik. Nie chciałbym powtórzyć tego błędu)

Sprawdzale¶ cenę w Volvo?
Ja ostatnio jestem mile zaskoczony cenami czę¶ci w ASO Mazdy. Pierdoły mechaniczne s± nie droższe niż używki z allegro.

Data: 2010-02-17 21:07:48
Autor: Krzysiek Kielczewski
Lusterko do volvo 850.
On 2010-02-17, Marek P. <mpomicho@gazeta.pl> wrote:

Mi zale¿y, ¿eby dzia³a³o ustawianie, podgrzewanie i ca³o¶ siê nie
telepa³a przy wiêkszych prêdko¶ciach (kiedy¶ - do innego samochodu -
kupi³em zbyt tani zamiennik. Nie chcia³bym powtórzyæ tego b³êdu)

Sprawdzale¶ cenê w Volvo?

Dwa lata tenu, za lusterko chcieli prawie tysiÄ…c plnĂłw.

Ja ostatnio jestem mile zaskoczony cenami czê¶ci w ASO Mazdy. Pierdo³y mechaniczne s± nie dro¿sze ni¿ u¿ywki z allegro.

AFAIR Mazda chce odzyskać rynek. Może to być przyczyną...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Lusterko do volvo 850.