Lusterko i Kropelka [waw]

Data: 2011-06-29 07:09:12
Autor: Ryszard Mikke
Lusterko i Kropelka [waw]
Jakby kto chcial sobie skleic lusterko Zefal Cyclop, to chetnie oddam przy
jakims piwie. Lusterko jest (no, bedzie dzis wieczorem) kompletne, pekla
szyjka, na ktorej sie obraca w obejmie. Pekniete czesci idealnie do siebie
pasuja, probowalem skleic Kropelka, trzymalo sie przez tydzien, a wczoraj
zalozylem to lusterko, lekko pacnalem i odpadlo z powrotem. Czy ja
wspominalem, ze mam dwie lewe rece, a juz szczegolnie klejenie jakos nigdy mi
nie wychodzilo?

--
rmikke

Data: 2011-06-29 09:21:32
Autor: kamil/Endurorider.pl
Lusterko i Kropelka [waw]

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuej2o$s9t$1inews.gazeta.pl...
[...]

A może trzeba iść do kogoś kto spawa tworzywa? Nie wiem jak to wygląda, ale oni naprawiają różniste rzeczy.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-29 09:23:43
Autor: Tomasso
Lusterko i Kropelka [waw]
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" napisał:

A może trzeba iść do kogoś kto spawa tworzywa? Nie wiem jak to wygląda, ale oni naprawiają różniste rzeczy.

Jak wyżej, ale pytanie, czy nie wezmą za to np. 20 zł.

Skocz rządzi - prowizorki trzymają się najdłużej, więc najlepiej skleić owijając taśmą.

Data: 2011-06-29 07:50:47
Autor: Ryszard Mikke
Lusterko i Kropelka [waw]
Tomasso <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Jak wyżej, ale pytanie, czy nie wezmą za to np. 20 zł.

Skocz rządzi - prowizorki trzymają się najdłużej, więc najlepiej skleić owijając taśmą.

Z owijaniem bedzie problem, bo za te szyjke trzymaja szczeki i ta szyjka ma
sie w tych szczekach obracac. Natomiast od srodka, moze sie dac...

--
rmikke

Data: 2011-06-29 09:28:37
Autor: geos
Lusterko i Kropelka [waw]
Ryszard Mikke wrote:
[...]

nie wiem czy się da, ale sprawdź, czy można zrobić otwory w obu częściach, wsadzić jakiś trzpień na wcisk i klej (byle nie kropelkę). używam do podobnych celów dragona epoxy ale w odpowiednim sklepie znajdziesz klej potrzeby kieszeni i zastosowania.

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-06-29 07:56:03
Autor: Ryszard Mikke
Lusterko i Kropelka [waw]
geos <geos@nowhere.invalid> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:
> [...]
> nie wiem czy się da, ale sprawdź, czy można zrobić otwory w obu częściach, wsadzić jakiś trzpień na wcisk i klej (byle nie kropelkę). używam do podobnych celów dragona epoxy ale w odpowiednim sklepie znajdziesz klej potrzeby kieszeni i zastosowania.

Dziura zasadniczo juz jest, bo to peklo w poprzek (jakby glowe uciac), a w
srodku jest puste. tylko z jrdnej strony mozna w dziure zajrzec, a z drugiej
jest cale lusterko...

Natomiast jak juz wyslalem pierwszego posta, to pomyslalem podobnie jak Ty,
skleje ta kropelka na poczatek, potem napakuje poxipolu do srodka, w srodek
wepchne jakas srubke, albo lepiej wkret, i sie zobaczy.

Tyle, ze jak TO sie rozpadnie, to juz zaden zdolniejszy ode mnie z lusterka
nie skorzysta.

--
rmikke

Data: 2011-06-29 13:58:40
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Lusterko i Kropelka [waw]
Ryszard Mikke, Wed, 29 Jun 2011 07:56:03 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
Tyle, ze jak TO sie rozpadnie, to juz zaden zdolniejszy ode mnie z lusterka
nie skorzysta.

Nie doceniasz ludzi. ]:->

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-06 00:15:56
Autor: Gotfryd Smolik news
Lusterko i Kropelka [waw]
On Wed, 29 Jun 2011, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

Ryszard Mikke, Wed, 29 Jun 2011 07:56:03 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:

Tyle, ze jak TO sie rozpadnie, to juz zaden zdolniejszy ode mnie z lusterka
nie skorzysta.

Nie doceniasz ludzi. ]:->

  Dobrze gadasz.
  Już przemyśliwałem żeby szczątki Zefala zużyć w tanim lusterku
o konstrukcji w podobnym stylu:
http://allegro.pl/hit-lusterko-3d-bike-gietkie-do-kierownicy-i1695636516.html
(nie dokładnie takie a aukcja nie moja dla jasności) - bo toto
jest szklane (a ściślej: moje było), więc tworzywowe "lustro"
z co lepszych firmówek powinno nadać się do wklejenia.
  :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-07-01 00:22:27
Autor: Wojtek Paszkowski
Lusterko i Kropelka [waw]

"Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:iuelqi$88m$1inews.gazeta.pl...

Natomiast jak juz wyslalem pierwszego posta, to pomyslalem podobnie jak Ty,
skleje ta kropelka na poczatek, potem napakuje poxipolu do srodka, w srodek
wepchne jakas srubke, albo lepiej wkret, i sie zobaczy.

do reperowania lusterek Cateye używam kawałków starych szprych (gwintowanej części - lepiej się trzyma).
Po takim "uzbrojeniu" lusterko jest wytrzymalsze od oryginału.

Pozdr

Data: 2011-07-01 07:10:38
Autor: Ryszard Mikke
Lusterko i Kropelka [waw]
Wojtek Paszkowski <wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> napisał(a):

> [...]

Po takim "uzbrojeniu" lusterko jest wytrzymalsze od oryginału.

Ta dziura ma ponad 5mm, to raczej cos grubszego od szprychy uzyje :)

--
rmikke

--

Lusterko i Kropelka [waw]