Lusterko i Kropelka [waw]

Data: 2011-06-29 09:28:37
Autor: geos
Lusterko i Kropelka [waw]
Ryszard Mikke wrote:
Jakby kto chcial sobie skleic lusterko Zefal Cyclop, to chetnie oddam przy
jakims piwie. Lusterko jest (no, bedzie dzis wieczorem) kompletne, pekla
szyjka, na ktorej sie obraca w obejmie. Pekniete czesci idealnie do siebie
pasuja, probowalem skleic Kropelka, trzymalo sie przez tydzien, a wczoraj
zalozylem to lusterko, lekko pacnalem i odpadlo z powrotem. Czy ja
wspominalem, ze mam dwie lewe rece, a juz szczegolnie klejenie jakos nigdy mi
nie wychodzilo?

nie wiem czy się da, ale sprawdź, czy można zrobić otwory w obu częściach, wsadzić jakiś trzpień na wcisk i klej (byle nie kropelkę). używam do podobnych celów dragona epoxy ale w odpowiednim sklepie znajdziesz klej potrzeby kieszeni i zastosowania.

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-06-29 07:56:03
Autor: Ryszard Mikke
Lusterko i Kropelka [waw]
geos <geos@nowhere.invalid> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:
> [...]
> nie wiem czy się da, ale sprawdź, czy można zrobić otwory w obu częściach, wsadzić jakiś trzpień na wcisk i klej (byle nie kropelkę). używam do podobnych celów dragona epoxy ale w odpowiednim sklepie znajdziesz klej potrzeby kieszeni i zastosowania.

Dziura zasadniczo juz jest, bo to peklo w poprzek (jakby glowe uciac), a w
srodku jest puste. tylko z jrdnej strony mozna w dziure zajrzec, a z drugiej
jest cale lusterko...

Natomiast jak juz wyslalem pierwszego posta, to pomyslalem podobnie jak Ty,
skleje ta kropelka na poczatek, potem napakuje poxipolu do srodka, w srodek
wepchne jakas srubke, albo lepiej wkret, i sie zobaczy.

Tyle, ze jak TO sie rozpadnie, to juz zaden zdolniejszy ode mnie z lusterka
nie skorzysta.

--
rmikke

Data: 2011-06-29 13:58:40
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Lusterko i Kropelka [waw]
Ryszard Mikke, Wed, 29 Jun 2011 07:56:03 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
Tyle, ze jak TO sie rozpadnie, to juz zaden zdolniejszy ode mnie z lusterka
nie skorzysta.

Nie doceniasz ludzi. ]:->

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-06 00:15:56
Autor: Gotfryd Smolik news
Lusterko i Kropelka [waw]
On Wed, 29 Jun 2011, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

Ryszard Mikke, Wed, 29 Jun 2011 07:56:03 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:

Tyle, ze jak TO sie rozpadnie, to juz zaden zdolniejszy ode mnie z lusterka
nie skorzysta.

Nie doceniasz ludzi. ]:->

  Dobrze gadasz.
  Już przemyśliwałem żeby szczątki Zefala zużyć w tanim lusterku
o konstrukcji w podobnym stylu:
http://allegro.pl/hit-lusterko-3d-bike-gietkie-do-kierownicy-i1695636516.html
(nie dokładnie takie a aukcja nie moja dla jasności) - bo toto
jest szklane (a ściślej: moje było), więc tworzywowe "lustro"
z co lepszych firmówek powinno nadać się do wklejenia.
  :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-07-01 00:22:27
Autor: Wojtek Paszkowski
Lusterko i Kropelka [waw]

"Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:iuelqi$88m$1inews.gazeta.pl...

Natomiast jak juz wyslalem pierwszego posta, to pomyslalem podobnie jak Ty,
skleje ta kropelka na poczatek, potem napakuje poxipolu do srodka, w srodek
wepchne jakas srubke, albo lepiej wkret, i sie zobaczy.

do reperowania lusterek Cateye używam kawałków starych szprych (gwintowanej części - lepiej się trzyma).
Po takim "uzbrojeniu" lusterko jest wytrzymalsze od oryginału.

Pozdr

Data: 2011-07-01 07:10:38
Autor: Ryszard Mikke
Lusterko i Kropelka [waw]
Wojtek Paszkowski <wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> napisał(a):

> [...]

Po takim "uzbrojeniu" lusterko jest wytrzymalsze od oryginału.

Ta dziura ma ponad 5mm, to raczej cos grubszego od szprychy uzyje :)

--
rmikke

--

Lusterko i Kropelka [waw]