Lusterko kamera cofania

Data: 2018-10-19 18:36:21
Autor: Bok
Lusterko kamera cofania
W dniu 2018-10-14 o 11:13, Bok pisze:
Jest temat o rejestratorach a ja się zastanawiam nad kamerą cofania za grosze..

Można to kupić za 100zł, jak to się sprawdza? naprawdę psie pieniądze w porównaniu do tego co trzeba zapłacić kupując nowy samochód...

ma ktoś takie lusterko z kamerą za ~~100zł?

no i kupiłem, w miarę OK, zaskoczony jestem jakością nagrania ale oczywiście produkt niezgodny z umową, chińczyki sprzedają z opisem że ekran to 4.3" a jest znacznie mniejszy - zwrot

do tego kolor szkła, trzeba szukać takich jak lustro a nie niebieskie lustro - bo beznadziejne

i na przyszłość: ekran LCD musi mieć z 5 cali żeby kamera cofania była użyteczna

Lusterko kamera cofania