[spam][allegro] Lusterko na kask Zefal Zeye

Data: 2012-05-19 12:25:12
Autor: Michał Pysz
[spam][allegro] Lusterko na kask Zefal Zeye
Malutkie lusterko na kask:
http://allegro.pl/lusterko-na-kask-zefal-zeye-i2358717149.html
Zakupiłem kiedyś z myślą by spróbować ale jakoś mi przeszło ;-)

Dodatkowo dwie nowe lekkie dętki na 26" na wąziutkie opony:
http://allegro.pl/detka-continental-26-race-super-lekka-i2358716798.html
Te akurat kupiłem przez przypadek.

Ceny śmieszne więc nie bardzo jest z czego robić upust dla pl.rec.rowery. Ale powiedzmy, że może być upust 15% od ceny wylicytowanej (nie dotyczy kosztu przesyłki).

mp.

[spam][allegro] Lusterko na kask Zefal Zeye