Lusterko w szosowce

Data: 2009-02-28 10:41:20
Autor: Heming
Lusterko w szosowce
Wlasnie nabylem pierwsza w zyciu szosowce. Wszystko pieknie i fajnie tylko brakuje mi jednego elementu do ktorego bardzo przywyklem jezdzac po szosie na MTB, czyli lusterka. Zastanawiam sie na zakupem okraglego cateya, ktory wsadza w koncowki kierownicy, tyle specyficzna pozycja na szosowce, zwlaszcza przy chwycie dolnym z pewnoscia spowoduje, ze przedramiona skutecznie zaslonia lusterka, wiec pewnie trzeba kupic cos na nozce... Mozecie cos doradzic? :)

Data: 2009-02-28 01:53:05
Autor: Flash
Lusterko w szosowce
A moze jednak lusterko mocowane do kasku?
Nie wie tylko jak z bezpieczenstwem w takim przypadku.
Przyklad: http://www.rowery.org.pl/gadzety.html

--
Flash
http://flash.bikestats.pl

Data: 2009-02-28 11:21:37
Autor: Heming
Lusterko w szosowce
Flash pisze:
A moze jednak lusterko mocowane do kasku?
Nie wie tylko jak z bezpieczenstwem w takim przypadku.
Przyklad: http://www.rowery.org.pl/gadzety.html

Pomysl fajny, ale podejrzewam ze pole widzenia w takim wynalazku jest b. male. :/

Data: 2009-02-28 02:35:22
Autor: Flash
Lusterko w szosowce
On 28 Lut, 11:21, Heming <nos...@nospam.pl> wrote:
Flash pisze:

> [...]
> Przyklad:http://www.rowery.org.pl/gadzety.html

Pomysl fajny, ale podejrzewam ze pole widzenia w takim wynalazku jest b.

Pole widzenia dla mnie nie byloby najwazniejsze, a to, czy da sie
stwierdzic czy jedzie cos za Toba i jak szybko, bo i tak najwaznijsze
jest patrzenie przed siebie.

--
Flash
http://flash.bikestats.pl

Data: 2009-03-01 20:07:28
Autor: Heming
Lusterko w szosowce
Flash pisze:

Pole widzenia dla mnie nie byloby najwazniejsze, a to, czy da sie
stwierdzic czy jedzie cos za Toba i jak szybko, bo i tak najwaznijsze
jest patrzenie przed siebie.

Jasne, ale im wieksze pole widzenia, tym mniejsza jest szansa, ze cos sie przegapi.

Data: 2009-02-28 11:07:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Lusterko w szosowce
Panie Heming, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gob1c7$ol5$1mx1.internetia.pl> przy ul....

[...]

Znajomy w szosówce wykombinował dwa lusterka (już słyszę ten kwik "Boże!
Tyyyyle zbytecznej masy wozić!"), jedno tak jak piszesz, a drugie na
przednim widelcu. Chwali sobie bardzo. Niestety nie pomnę jakie miał to
lusterko na widelcu, a nie mam z nim kontaktu :-/

Data: 2009-02-28 11:26:21
Autor: Heming
Lusterko w szosowce
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

[...]

No, to brzmi sensownie, zwlaszcza ze nawet przy chwycie dolnym baranka widocznosc takiego lusterka powinna byc dobra.

Data: 2009-02-28 13:48:49
Autor: M_X
Lusterko w szosowce
Blackburn ma w swojej ofercie lusterko do szosówek - montowane na klamkomanetkach, możesz coś pokombinować na tą modłę:
http://www.velotique.com/images/mirror-b-burn.jpg
a tu  wrealu:
http://farm2.static.flickr.com/1400/821958431_5c9d169fe7_b.jpg
http://thelazyrando.files.wordpress.com/2009/02/nwt8.jpg
 Za to takie wynalazki jakoś mnie nie przekonują:
http://www.bicycledoctorusa.com/mirror%204-4-08.JPG

 POZDRAV
                   M_X

Data: 2009-03-01 01:18:06
Autor: emil
Lusterko w szosowce

Za to takie wynalazki jakoś mnie nie przekonują:
http://www.bicycledoctorusa.com/mirror%204-4-08.JPG

Ja używam właśnie takich:
http://www.allegro.pl/item569881816_mini_lusterko_rowerowe_spy_3d_24g.html
I mimo że wykonanie to straszna tandeta, jako lusterko sprawdzają się.

Data: 2009-03-01 20:08:51
Autor: Heming
Lusterko w szosowce
emil pisze:

Ja używam właśnie takich:
http://www.allegro.pl/item569881816_mini_lusterko_rowerowe_spy_3d_24g.html
I mimo że wykonanie to straszna tandeta, jako lusterko sprawdzają się.

Patent ciekawy, ale te lusterka sa chyba strasznie male. Widac w nich cos?

Data: 2009-02-28 20:25:46
Autor: 2late
Lusterko w szosowce
Heming wrote:
[...]

Zainteresowalem sie tematem i znalazlem takie cos: http://tinyurl.com/anylzp
Moze ktos juz uzywal i moze cos powiedziec na temat przydatnosci?

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R) http://outspace.no-ip.org/
Let's go! Marching, burdens, deserts, boredom, anger. Whom shall I hire

Data: 2009-02-28 20:39:18
Autor: 2late
Lusterko w szosowce

Albo takie: http://www.bonthronebikes.co.uk/482-472615  ?