Lusterko w szosowce

Data: 2009-02-28 01:53:05
Autor: Flash
Lusterko w szosowce
A moze jednak lusterko mocowane do kasku?
Nie wie tylko jak z bezpieczenstwem w takim przypadku.
Przyklad: http://www.rowery.org.pl/gadzety.html

--
Flash
http://flash.bikestats.pl

Data: 2009-02-28 11:21:37
Autor: Heming
Lusterko w szosowce
Flash pisze:
A moze jednak lusterko mocowane do kasku?
Nie wie tylko jak z bezpieczenstwem w takim przypadku.
Przyklad: http://www.rowery.org.pl/gadzety.html

Pomysl fajny, ale podejrzewam ze pole widzenia w takim wynalazku jest b. male. :/

Data: 2009-02-28 02:35:22
Autor: Flash
Lusterko w szosowce
On 28 Lut, 11:21, Heming <nos...@nospam.pl> wrote:
Flash pisze:

> [...]
> Przyklad:http://www.rowery.org.pl/gadzety.html

Pomysl fajny, ale podejrzewam ze pole widzenia w takim wynalazku jest b.

Pole widzenia dla mnie nie byloby najwazniejsze, a to, czy da sie
stwierdzic czy jedzie cos za Toba i jak szybko, bo i tak najwaznijsze
jest patrzenie przed siebie.

--
Flash
http://flash.bikestats.pl

Data: 2009-03-01 20:07:28
Autor: Heming
Lusterko w szosowce
Flash pisze:

Pole widzenia dla mnie nie byloby najwazniejsze, a to, czy da sie
stwierdzic czy jedzie cos za Toba i jak szybko, bo i tak najwaznijsze
jest patrzenie przed siebie.

Jasne, ale im wieksze pole widzenia, tym mniejsza jest szansa, ze cos sie przegapi.

Lusterko w szosowce