"Lustracja" w PiS?

Data: 2009-05-25 06:21:10
Autor: cirrus
"Lustracja" w PiS?
# Nielegalne plakaty? Sztab wyborczy partii zawiadamia policję o potknięciach startujących. - Ordynacja musi być przestrzegana - podkreśla Joachim Brudziński
Poseł Krzysztof Sońta, kandydat Prawa i Sprawiedliwości do europarlamentu z okręgu podwarszawskiego, we wtorek rano zamiast na spotkanie z wyborcami trafi na przesłuchanie w komendzie policji w Radomiu. Kierownictwo sztabu wyborczego PiS doniosło, że mógł złamać ordynację wyborczą. Powód? Sońta wywiesił w Radomiu plakaty sfinansowane nie ze środków komitetu wyborczego, ale z własnej kieszeni.
- Kandydujący muszą przestrzegać ordynacji. Nie chcemy mieć później problemu z rozliczeniem kampanii - mówi "Rz" Joachim Brudziński, przewodniczący Zarządu Głównego PiS.
Sońta tłumaczy, że plakaty zawisły, zanim podpisał zgodę na kandydowanie. - Mam ekspertyzę prawną, że nie złamałem prawa wyborczego - twierdzi.
Policyjne śledztwo grozi też posłowi Pawłowi Poncyljuszowi, kandydatowi PiS z Warszawy. Także za plakaty. Miał je powiesić na słupach i latarniach bez zgody Zarządu Dróg Miejskich. - Potwierdzam fakt donosu. Ale nie komentuję - ucina Poncyljusz.
Ofiarą zawiadomienia o możliwości złamania ordynacji wyborczej padł też poseł Sławomir Kłosowski, kandydujący do PE z Dolnego Śląska. Powód? Rozwiesił w Opolu kilkanaście kartek z informacją o dyżurach poselskich. - Wieszam je regularnie, odkąd zostałem posłem - mówi "Rz" Kłosowski. Twierdzi, że nie ma żalu do kolegów z PiS, a nawet - po tym, jak sprawę wytknęły mu lokalne media - sam myślał o tym, by poprosić policję, żeby sprawdziła, czy nie popełnił wykroczenia.
Jak nieoficjalnie dowiedziała się "Rz", sztab wyborczy PiS chce złożyć też doniesienie przeciw posłowi Arkadiuszowi Mularczykowi kandydującemu z Warszawy. Przed dwoma tygodniami zamieścił w Internecie amatorski spot. Nie miał na to zgody kierownictwa sztabu. W sobotę na Youtube umieścił kolejny film wyborczy. - Mam nadzieję, że tym razem dopełnił wszystkich formalności - mówi Brudziński. #
Ze strony:
http://tnij.org/dghy
Ponoć w "Polityce" był artykuł o odprawie "Guzikiewiczów" u Brudzińskiego przed "pieprzową demonstracją".

--
stevep

Data: 2009-05-25 08:12:15
Autor: Zmarszczoneczołojarka
"Lustracja" w PiS?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gvd3tn$60h$1news.vectranet.pl...
# Nielegalne plakaty? Sztab wyborczy partii zawiadamia policję ....

Pisuarowcy doszli do wniosku, że jak ich szef donosił na brata, to trzeba zacząc kapowac na kolegów, he, he, he! Bardzo dobrze, niech się wzajemnie wykańczają.

Przemek

--
To niewyobrażalny atak. To pisowski bełkot, kłamstwa i obłuda - w ten sposób w TVN24 skomentował orędzie prezydenta Stefan Niesiołowski.

"Lustracja" w PiS?