Lustrójcie wszystkich, ale nie na szych.

Data: 2009-11-20 16:26:39
Autor: jadrys
Lustrójcie wszystkich, ale nie na szych.
cirrus pisze:
# Szef Radia Maryja instruował słuchaczy, na kogo głosować w przyszłorocznych wyborach samorządowych.

No to na kogo kazał głosować?

Data: 2009-11-20 22:49:42
Autor: Antenka
On 20 Lis, 16:26, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:
cirrus pisze:

> # Szef Radia Maryja instruował słuchaczy, na kogo głosować w
> przyszłorocznych wyborach samorządowych.

No to na kogo kazał głosować?

No jak to na kogo? Na mnie - głosuj na mnie Jadrysiu! :)

Antenka

P.s. Tylko na mnie! :D

Pozdrawiam jedynego  gentlemena  na psp ;-)

Data: 2009-11-21 23:04:11
Autor: Jadrys

cirrus pisze:

[...]

Oj niestety Antenko, nie zagłosuję na Ciebie :-[  ,Twoje poglądy są dla mnie zbyt radykalne. :-(

Pozdrawiam Przeuroczą Damę :-)

Data: 2009-11-22 00:29:15
Autor: Antenka
On 21 Lis, 23:04, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Pozdrawiam jedynego  gentlemena  na psp ;-)

Oj niestety Antenko, nie zagłosuję na Ciebie :-[  ,Twoje poglądy są dla

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Żegnam :-(

Antenka

Lustrójcie wszystkich, ale nie na szych.