Lustrójcie wszystkich, ale nie naszych.

Data: 2009-11-20 15:56:18
Autor: cirrus
Lustrójcie wszystkich, ale nie naszych.
# Szef Radia Maryja instruował słuchaczy, na kogo głosować w przyszłorocznych wyborach samorządowych. Przestrzegał przed politykami PiS. "A pierwszy to kto uderzył w arcybiskupa Wielgusa?" - grzmiał ojciec Rydzyk, nawiązując do afery z ujawnieniem współpracy duchownego z SB.
"Mówią, że PiS, PiS i PiS. Ja do PiS-u to mam też zastrzeżenia" - zaczyna ojciec Tadeusz Rydzyk w audycji, którą nagrał i umieścił w internecie autor bloga glosrydzyka.blox.pl.
"PiS też mi się wydawał, że taki patriotyczny. A pierwszy to kto uderzył w arcybiskupa Wielgusa? Na podstawie czego? Jak spreparowali to wszystko?" - mówi znany redemptorysta.
Partii Jarosława Kaczyńskiego dostało się też za zbyt małe zaangażowanie w walkę o zaostrzenie przepiesów antyaborcyjnych oraz za poparcie Traktatu z Lizbony.
"Ja nie mówię, że mamy być przeciwko jednoczeniu się narodów. Nie! Ale nie za wszelką cenę. To nie jest żaden fetysz, żebyśmy oddawali wszystko: naszą historię, naszą etykę, naszą własność, nasze wszystko" - mówi o. Rydzyk. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hxcp5
Tylko na naszych preparują.

--
stevep

Data: 2009-11-20 15:28:56
Autor: Hans Kloss
"Kópójcie" słowniki ortograficzne
.. piepszykoscy, bo inaczej wasze bredzenia już na pierwszy rzut oka zostaną
zidentyfikowanie jako wypociny półmózgów.
J-23  --

Data: 2009-11-20 15:48:47
Autor: Karol
Hans Kloss <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
.. piepszykoscy, bo inaczej wasze bredzenia już na pierwszy rzut oka zostaną
zidentyfikowanie jako wypociny półmózgów.

...teraz zrozumiale jest dlaczego pietrzykowski bardzo ogranicza swoje
komentarze...slowo kretyn, trudno napisac nieortograficznie nawet osobie
cierpicej na *Zespół Downa*:))) --

Data: 2009-11-21 07:01:01
Autor: cirrus
Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he6dov$h34$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dla ciebie małpo nieczłekokształtna nazwanie kretynem to zbytni komplement.

--
stevep

Data: 2009-11-20 16:38:19
Autor: matador
Hans Kloss pisze:
. piepszykoscy, bo inaczej wasze bredzenia już na pierwszy rzut oka zostaną
zidentyfikowanie jako wypociny półmózgów.

Lub niech spróbują używać niekoszernego pakietu Office.

matador.

Data: 2009-11-20 16:17:20
Autor: Lorn
cirrus pisze:
[...]

Lustracja nie dla każdego. Lustrować innych tylko nie nas ;-) Zaraz Karol jakąś *mądrość* napisze, że to Michnika wina. :> Polonia też ma lustrację w dupie, szczególnie ta najliczniejsza... Stara gwardia za oceanem. :>

Data: 2009-11-20 17:43:35
Autor: cyc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:he6ahm$9oo$1news.interia.pl...
cirrus pisze:
[...]

Warto byloby zajac sie  i to taka solidna lustracja , Rydzyka . Nie bez przyczyny kazdego zlustrowanego pozytywnie ksiedza broni z taka determinacja !. Musi byc cos na rzeczy i liczy na ew. taka sama obrone w razie gdyby ktos znalazl na niego papiery . Jego dziwne i nie do konca wyjasnione  powiazania z Niemcami a takze Rosja rzucaja cien na jego przeszlosci a kt wie , czy i sluzbom sie nie wyslugiwal , co nie byloby wcle takie dziwne jako , ze 70% ksiezy wspolpracowalo z sb . Co ktorego ks. Isakowicz ruszy to ma teczke i tak od samej gory .

cyc

Data: 2009-11-20 16:26:39
Autor: jadrys
cirrus pisze:
# Szef Radia Maryja instruował słuchaczy, na kogo głosować w przyszłorocznych wyborach samorządowych.

No to na kogo kazał głosować?

Data: 2009-11-20 22:49:42
Autor: Antenka
On 20 Lis, 16:26, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:
cirrus pisze:

> # Szef Radia Maryja instruował słuchaczy, na kogo głosować w
> przyszłorocznych wyborach samorządowych.

No to na kogo kazał głosować?

No jak to na kogo? Na mnie - głosuj na mnie Jadrysiu! :)

Antenka

P.s. Tylko na mnie! :D

Pozdrawiam jedynego  gentlemena  na psp ;-)

Data: 2009-11-21 23:04:11
Autor: Jadrys

cirrus pisze:

[...]

Oj niestety Antenko, nie zagłosuję na Ciebie :-[  ,Twoje poglądy są dla mnie zbyt radykalne. :-(

Pozdrawiam Przeuroczą Damę :-)

Data: 2009-11-22 00:29:15
Autor: Antenka
On 21 Lis, 23:04, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Pozdrawiam jedynego  gentlemena  na psp ;-)

Oj niestety Antenko, nie zagłosuję na Ciebie :-[  ,Twoje poglądy są dla

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Żegnam :-(

Antenka

Data: 2009-11-20 22:47:13
Autor: Antenka
On 20 Lis, 15:56, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
[...]

Barawo Łojciec Dyrektor! :D

Antenka

P.s.A ja wam powiadam słuchacze Ł.D. - słuchajcie własnego rozumu!

Lustrójcie wszystkich, ale nie naszych.