Lustrójcie wszystkich, ale nie naszych.

Data: 2009-11-20 22:47:13
Autor: Antenka
Lustrójcie wszystkich, ale nie naszych.
On 20 Lis, 15:56, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
# Szef Radia Maryja instruował słuchaczy, na kogo głosować w
przyszłorocznych wyborach samorządowych. Przestrzegał przed politykami PiS.
"A pierwszy to kto uderzył w arcybiskupa Wielgusa?" - grzmiał ojciec Rydzyk,
nawiązując do afery z ujawnieniem współpracy duchownego z SB.
"Mówią, że PiS, PiS i PiS. Ja do PiS-u to mam też zastrzeżenia" - zaczyna
ojciec Tadeusz Rydzyk w audycji, którą nagrał i umieścił w internecie autor
bloga glosrydzyka.blox.pl.
"PiS też mi się wydawał, że taki patriotyczny. A pierwszy to kto uderzył w
arcybiskupa Wielgusa? Na podstawie czego? Jak spreparowali to wszystko?" -
mówi znany redemptorysta.
Partii Jarosława Kaczyńskiego dostało się też za zbyt małe zaangażowanie w
walkę o zaostrzenie przepiesów antyaborcyjnych oraz za poparcie Traktatu z
Lizbony.
"Ja nie mówię, że mamy być przeciwko jednoczeniu się narodów. Nie! Ale nie
za wszelką cenę. To nie jest żaden fetysz, żebyśmy oddawali wszystko: naszą
historię, naszą etykę, naszą własność, nasze wszystko" - mówi o. Rydzyk. #
Ze strony:http://tiny.pl/hxcp5
Tylko na naszych preparują.

--
stevep

Barawo Łojciec Dyrektor! :D

Antenka

P.s.A ja wam powiadam słuchacze Ł.D. - słuchajcie własnego rozumu!

Lustrójcie wszystkich, ale nie naszych.