Lustrzane odbicie na Windows Mobile

Data: 2011-04-08 12:21:53
Autor: Tomek
Lustrzane odbicie na Windows Mobile
Witam.
Szukam oprogramowania na WM, które pozwala systemowo wyświetlać obraz lustrzany na ekranie.
Chciałbym sobie spróbować, jak telefon będzie działał w trybie HUD na szybie samochodu...
Ktoś pomoże?
Z góry dziekuję
Tomek
Ps. Konkretnie to mam HTC HD2, chcę spróbować z Automapą...

Data: 2011-04-08 12:30:33
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 8 Apr 2011 12:21:53 +0200, Tomek napisał(a):

[...]

to się robi pisząc program który generuje obraz w lustrzanym odbiciu a nie
odwracając obraz systemowo.  Musiałbyś przerabiać Automapę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-04-09 06:32:54
Autor: Marek Sondej
Lustrzane odbicie na Windows Mobile
On 8 Kwi, 12:21, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
Witam.
Szukam oprogramowania na WM, kt re pozwala systemowo wy wietla obraz
lustrzany na ekranie.
Chcia bym sobie spr bowa , jak telefon b dzie dzia a w trybie HUD na szybie
samochodu...
Kto pomo e?
Z g ry dziekuj
Tomek
Ps. Konkretnie to mam HTC HD2, chc spr bowa z Automap .

Potrzeba Tobie raczej HW zwanym lustrem, lub lusterkiem kieszonkowym,
nie zamula a zwłoka czasowa kilkanaście centymetrów przy prędkości
światła to 0,0s.

Pozdrawiam; Marek Sondej

Data: 2011-04-10 16:25:17
Autor: cdna
Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):
[...]

Nie ty pierwszy na to wpadłeś:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=576355

Przeszukaj to forum, może gdzieś będzie podpowiedź.

Pozdro

--

Lustrzane odbicie na Windows Mobile