Lutowanie a złaczka

Data: 2017-09-26 21:52:11
Autor: PiteR
Lutowanie a złaczka
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Podłaczam cb-radio lutując przewody.
Ale w sumie czasami trzeba je odłączyć bo "coś tam" i
zastanawiałem się nad robieniem takiego połączenia które można
łatwo odłączyć - jakiejś złaczki pojedynczej albo podwójnej z
odpowiednia izolacją. Co mozna zastosowac?

W kabinie można śmiało stosować Cannon po dwa styki na przewód.
Na zasilania można dać cztery styki. W dsub 25 opędzi się całe radio 4 kanały i zasilanie.

Siła rozłączenia jest spora samo się nie wysunie. --
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-09-27 07:57:08
Autor: P.B.
Lutowanie a złaczka
Dnia Tue, 26 Sep 2017 21:52:11 +0100, PiteR napisał(a):

W kabinie można śmiało stosować Cannon po dwa styki na przewód.
Na zasilania można dać cztery styki. W dsub 25 opędzi się całe radio 4 kanały i zasilanie.

No nie wiem. Moje CB ma 40 kanałów :) --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2017-09-29 14:39:18
Autor: Adam
Lutowanie a złaczka
W dniu 2017-09-26 o 22:52, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

[...]

Swego czasu do instalacji radiowych w samochodach (jeszcze zanim pojawiły się standardy) stosowałem złączki Centronics. Szerokie styki - więc duży prąd, sprężynowe - więc pewność oraz "sprężynki" do łączenia wtyku męskiego i żeńskiego - więc się łatwo samo nie rozepnie.

--
Pozdrawiam.

Adam

Lutowanie a złaczka