Lutowanie linek nierdzewnych i nie tylko

Data: 2013-10-06 16:55:53
Autor: Jacek
Lutowanie linek nierdzewnych i nie tylko
W dniu 2013-10-04 16:28, piecia aka dracorp pisze:
Witam
Jak się najlepiej zabrać do lutowanie końcówek linek nierdzewnych
Czy to są linki z drutów stalowych ocynkowanych, czy stricte z nierdzewnych?
Z tego, co wiem, to stal nierdzewną lutuje się lutem mosiężnym na twardo.
Podobno można też lutować cyną używając mocznika jako topnika. Mocznik 60% do kupienia w sklepach z nawozami.
Ja bym mimo wszystko nie eksperymentował, tylko zrobiłbym owijkę z drutu plus klej epoksydowy np. taki:
http://www.klejeloctite.pl/klej-loctite-3474-ab-plynny-metal-dwuskladnikowy-m/

Jacek

Data: 2013-10-06 17:49:01
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Zawijac drutem, lutować albo kleić klejem za 150 zł ? To chyba jakiś żart :)

Data: 2013-10-06 19:09:47
Autor: Jacek
W dniu 2013-10-06 17:49, Czesław Wiśniak pisze:

[...]

A co? Google wyłączyli?
U mnie znajduje też za 13,90 zł
http://www.cyfronika.com.pl/kleje_epoksydowe.htm
Jacek

Lutowanie linek nierdzewnych i nie tylko