Data: 2017-07-26 23:22:14 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Lutowanie ram? | |
W dniu 2017-07-26 o 22:30, Jan Walicki pisze:
Witam, krótkie pytanie: znajomy tłumacząc mi czemu jego rama jest lżejsza niż ustawa przewiduje podał, że przez to że nie spawana a lutowana mosiądzem. A on ma tę ramę na mufach? Bo głównie takie się lutowało. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2017-07-26 14:33:41 | |
Autor: Jan Walicki | |
Lutowanie ram? | |
W dniu środa, 26 lipca 2017 23:22:14 UTC+2 użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak napisał:
W dniu 2017-07-26 o 22:30, Jan Walicki pisze: Tak, z tego co wiem rurki wpuszczane w mufy i zalewane mosiądzem. Na własne oczy tego cuda nie widziałem (jeszcze) |
|
Data: 2017-07-27 00:06:15 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
Lutowanie ram? | |
A swoją drogą jak były łączone słynne rurki Reynoldsa w krajowych Jaguarach?
-- -- - A on ma tę ramę na mufach? |
|
Data: 2017-07-27 07:30:28 | |
Autor: PeJot | |
Lutowanie ram? | |
W dniu 2017-07-27 o 00:06, ąćęłńóśźż pisze:
A swoją drogą jak były łączone słynne rurki Reynoldsa w krajowych Jaguarach? Właśnie na mufy i lutowanie mosiądzem. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem -- - Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus |
|
Data: 2017-08-03 04:29:34 | |
Autor: andrzej.ozieblo | |
Lutowanie ram? | |
W dniu czwartek, 27 lipca 2017 07:29:48 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
W dniu 2017-07-27 o 00:06, ąćęłńóśźż pisze: Właśnie tak. Jeździłem na takiej. Ale i tańsze Huragany i czeskie Favority miały tak robione ramy. Jeździłem na wszystkich: dwa Favority (tego drugiego nie mogę do dzisiaj odżałować, najlepszy rower jaki miałem w życiu, na siodełku - skóra- mogłem siedzieć w nieskończoność, sprzedałem, bo chciałem kupić pozornie lepszego Jaguara), potem był rzekomy Jaguar z ramą Huragana (oszukał mnie sprzedawca) i na koniec wymieniłem w nim ramę na prawdziwą z Jaguara. Ukradli go. Byłem na procesie złodzieja. Ale to było dawno, w głębokiej komunie. |
|
Data: 2017-08-03 14:01:37 | |
Autor: PeJot | |
Lutowanie ram? | |
W dniu 2017-08-03 o 13:29, andrzej.ozieblo@gmail.com pisze:
A swoją drogą jak były łączone słynne rurki Reynoldsa w krajowych Jaguarach? Mnie przyszło połamać 2 ramy Jaguara. Jedna strzeliła na górnej rurze w okolicy główki, w drugiej pękł był hak. Swoją drogą, o ile faktycznie rurki były Reynoldsa ( w mojej ramie logo R. było na wysokości manetek ), to reszta zalatywała badziewiem - haki delikatne, gwinty w mufach krzywe. Chyba że mnie trafił się II gatunek. Miałem też i Rometa bodaj Sport, haki solidniejsze, odkuwane, ale nie mam pojęcia z jakich rur to było zrobione. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2017-08-08 10:16:41 | |
Autor: cytawa | |
Lutowanie ram? | |
Jan Walicki pisze:
Tak, z tego co wiem rurki wpuszczane w mufy i zalewane mosiądzem. Na Piekne sa te mufy w starszych rowerach. Caly czas taka ramy ujezdzam. Mam turystyczny rower wyprawowy zrobiony z ramy od Jaguara. Juz ponad 40 lat mi wiernie sluzy i to niemalo. Jan Cytawa |